Richard1987
Silver
Boozt har 30 % på en del fina parfymer nu, bla. Parfums de Marley. Funderar på att klippa en PDM Layton 125 ml för 1658 kr...har ett 5ml sample som jag snålat på Doftar underbart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boozt har 30 % på en del fina parfymer nu, bla. Parfums de Marley. Funderar på att klippa en PDM Layton 125 ml för 1658 kr...har ett 5ml sample som jag snålat på Doftar underbart!
Haha sitter just nu med boss bottled intense på ena armen och Layton på andra. Tycker ändå att det är rätt stor skillnad på både doft och kvalité även om det finns vissa likheter. Älskar båda!Gör det! Det kommer du inte ångra.
Den är ljuvlig. Kallas av många för the King of Compliments. Damerna älskar den.
Sen finns det haters som säger att det ej är nichekvalitet och bara en förfinad "Boss Bottled" : )
Beror på vad du är ute efter. Ingen revolutionerande doft men damerna älskar den. Har själv edt-versionen och tänker komplettera med edp:n. YSL Y edt är utan konkurrens den doft jag erhållit flest komplimanger för från det motsatta könet. Fungerar väldigt bra på kontoret. Edt:n har inte jättebra performance på mig (möjligt att edp:n är bättre) men doften är hyffsat billig så jag ser inga problem med att under dagen bättra på den vid ett par tillfällen.Någon som testat YSL Y edp? Är den något att ha?
Vad jag läst mig till ska edtversionen ha fruktansvärt dålig performance men edpversionen beast mode. Dem har 60ml inkl 50ml shower gel på boozt för 628 kr nuBeror på vad du är ute efter. Ingen revolutionerande doft men damerna älskar den. Har själv edt-versionen och tänker komplettera med edp:n. YSL Y edt är utan konkurrens den doft jag erhållit flest komplimanger för från det motsatta könet. Fungerar väldigt bra på kontoret. Edt:n har inte jättebra performance på mig (möjligt att edp:n är bättre) men doften är hyffsat billig så jag ser inga problem med att under dagen bättra på den vid ett par tillfällen.
Ett märke och en parfym som jag har fått tycke för är MFK Gentle Fluidity Gold. Fantastisk doft. Jag är normalt sätt inte stort fans av söta dofter. men jag tycker att skaparna har hittat en balans som tilltalar mig, med en mix av ambar & trä (Y). Någon mer som har den parfymen och har en åsikt?
Ett märke och en parfym som jag har fått tycke för är MFK Gentle Fluidity Gold. Fantastisk doft. Jag är normalt sätt inte stort fans av söta dofter. men jag tycker att skaparna har hittat en balans som tilltalar mig, med en mix av ambar & trä (Y). Någon mer som har den parfymen och har en åsikt?
Har haft absolute pour le matin från dem som jag gillade väldigt mycket. I övrigt är det väl Baccarat rouge man först tänker på när man hör MFK.
I övrigt har jag superdålig koll deras dofter.
Snyggt! Tack för tipset. Blev till att beställa.Vad jag läst mig till ska edtversionen ha fruktansvärt dålig performance men edpversionen beast mode. Dem har 60ml inkl 50ml shower gel på boozt för 628 kr nu
Min första bidrag till denna förträffliga tråd. 200ml inhandlades från Åhléns. Mycket nöjd!
Har haft absolute pour le matin från dem som jag gillade väldigt mycket. I övrigt är det väl Baccarat rouge man först tänker på när man hör MFK.
I övrigt har jag superdålig koll deras dofter.
Verkligen riktigt bra. Fick 30% rabatt också så kunde inte stå emot en beställning.En av mina favoriter. Otroligt prisvärd dessutom.
Såg nån i parfymsammanhang som argumenterade för att MFK skulle vara den producent med högst kvalitet. Nu är ju inte en monsterfan av de dofterna jag testat så jag kanske blir biased av det men kan det ligga något i ett sånt påstående?
Se till att vara riktigt förtjust i vetiver. Man bär den för sig själv och inte för någon annan.Åsikter om Encre Noir?
Åsikter om Encre Noir?
Det är en nästan gotiskt mörk vetiver. Kommer inte gå obemärkt förbi och lämnar inte bäraren oberörd.Åsikter om Encre Noir?
Hmm verkar som att hermés är en compliment getter men encre noir väldigt speciell doft? Är dem lika i doften?Det är en nästan gotiskt mörk vetiver. Kommer inte gå obemärkt förbi och lämnar inte bäraren oberörd.
Men precis som @Tjabo säger så är det oerhört mycket bang for the buck.
Gillar du vetiver ska du äga denna samt Terre D'Hermes EDT.
Inte som bröder i en syskonskara utan snarare som härstammande från samma landsdel.Hmm verkar som att hermés är en compliment getter men encre noir väldigt speciell doft? Är dem lika i doften?
Det är en nästan gotiskt mörk vetiver. Kommer inte gå obemärkt förbi och lämnar inte bäraren oberörd.
Men precis som @Tjabo säger så är det oerhört mycket bang for the buck.
Gillar du vetiver ska du äga denna samt Terre D'Hermes EDT.
Det är garanterat denna doften Batman bär!Tycker du den är så mörk?
Köper att folk tycker att den är lite mörkare träig. Men så mörk att jag skulle kalla den gotisk tycker jag inte att den är.
Det här älskar jag med parfymer - att man kan ha en snarlik men ändå olik uppfattning om en doft!
Det är garanterat denna doften Batman bär!
Gotisk kanske är en liten överdrift men ändå.