Trevligt trevligt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det håller jag med om! Du ska se presentationen. Citerar mig själv:Men flaskan är fan så mycket trevligare på din version![]()
Mycket trevlig 'unboxing' btw. Kul när det inte bara är en tråkig pappkartong.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wut!? Du vet inte vilka dofter?
KD:
Ren oud från Malaysia, köptes på plats i Penang 2016...den har utvecklats med åren och blivit mörkare och djupare...
Hintar av blåbär,bensin,animaliska toner
![]()
Åh! Är den barnyardig?![]()
oh, gärna :-DJag tror det men har ej jättemycket att jämföra med
... vill du testa?
Om någon funderar på att handla från Roja, gör det NU! Gratis travel på 7,5ml från Haute Luxe-kollektionen. @Tjabo, nu slipper du blindköpa Haute Luxe för 33 lök!
Blindköp eller har du testat den? Den faller verkligen inte alla i smaken, men sambo sade: tvål och pudrig, gammal kärring! Men jag gillar denÄr ju lite sugen på en Diaghilev.![]()
Blindköp eller har du testat den? Den faller verkligen inte alla i smaken, men sambo sade: tvål och pudrig, gammal kärring! Men jag gillar denHelt sjuk performance!
Har testat den inverterade brodern? Tar DNA:t till en helt ny nivå av härlig vanilj imo. EDP får inte många sprut sen Absolu kom hem…FMD:
![]()
Öppnar med lite citrus som snabbt drar sig tillbaka alternativt överväldigas av Lavendel/Tonka/Vanilj. Väldigt, väldigt lik den numer diskade och hypade (och dyyyyra) Prada Luna Rossa Extreme, något lite sötare dock. Mycket behaglig doft, bra performance.
Faktiskt aldrig testat den. Jag gillar ju lavendel och har fått för mig att Absolu blir för söt för mig men får ge den en chans vid tillfälle!Har testat den inverterade brodern? Tar DNA:t till en helt ny nivå av härlig vanilj imo. EDP får inte många sprut sen Absolu kom hem…
![]()
EDT/EDP beror helt på vilken doft det handlar om, ibland kan det vara ganska olika dofter och inte bara en skillnad på koncentrationen (generellt alltså, inte bara relaterat just till Spicebomb och Uomo, dessa har jag inte koll på ens om de finns i både EDT & EDP?)Vilka designer-dofter är ett måste? Ser ofta Viktor & Rolf Spicebomb, Valentino uomo. Hur ser ninpå edt kontra edp? Jag köper bara edp atm. Kanske bara något jag fått för mig och man borde ge edt chansen?
Vilka designer-dofter är ett måste? Ser ofta Viktor & Rolf Spicebomb, Valentino uomo. Hur ser ninpå edt kontra edp? Jag köper bara edp atm. Kanske bara något jag fått för mig och man borde ge edt chansen?
Lite söt, men efter en stund blir den härligt krämigt vanilj/tonka-söt med code-basen.Faktiskt aldrig testat den. Jag gillar ju lavendel och har fått för mig att Absolu blir för söt för mig men får ge den en chans vid tillfälle!
Haha ser ingen likhet med Enigma alls i den! Skulle snarare säga Danger eller kanske RDHP15 med kattpiss i såna fallInte testat, ska få testa den lovade mannen med 900+ parfymer
Tarek beskrev den som "enigma fast med kattpiss istället för oud" lät alldeles för spännande för att inte köpas.