• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Nytt in idag! 😊
AD8F5030-C0BB-4CBD-BF47-0BCE1B7EB3F6.jpeg

Godkväll! Undrar om någon från tråden har testat dessa dofter?
375x500.25481.jpg
8880661171352.jpg
Testade Mandarino förrförra veckan i deras monter i Amsterdam. Kommer köpa. Men egentligen är det inte så långt ifrån alla andra alla sommardofter med citrusbetoning. Dock mer intressant än Neroli Portofino.

Är det något jag har svårt att hitta, och urskilja från varandra, så är det citrusparfymer.

Testade Mandarino förrförra veckan i deras monter i Amsterdam. Kommer köpa. Men egentligen är det inte så långt ifrån alla andra alla sommardofter med citrusbetoning. Dock mer intressant än Neroli Portofino.

Är det något jag har svårt att hitta, och urskilja från varandra, så är det citrusparfymer.
Mandarino är fin, en av mina go-to på riktigt varma dagar! Har testat det mesta från TF Private men inte Rose Prick! Hade varit kul att höra lite tankar om du testar!

d702c5db-d2c8-4680-beb5-52a9b245d43b-jpeg.1742939
Då blir det som en sommar doft till mig i framtiden 😎... Absolut ska höra av mig, när jag testar Rose Prick 👍👌

Tillbaka
Topp