• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

culture-man-of-culture.gif

Hur var Musk Aoud? 😊
Definitivt en välkomponerad doft men lite för ”smutsig” för att jag skulle köpa en flarra av den.

DD:

Chanel Allure homme eau extreme

Doftar som världens bästa och mest kvalitativa duschgel...mycket bättre än Allure homme sport, jag brukar inte komma överens med dofter som har ordet "sport" i sig men den här är en fullträff!

20211120_134656.jpg
Älskar hur doft upplevs så individuellt och olika 👏😊. Här är det helt tvärt om. Tycker att Eau Extreme är alldeles för söt, sliskig och doftar typ bara en massa tonkaböna 😂. Föredrar vanliga Allure Homme Sport alla dagar i veckan som jag tycker är betydligt fräschare 😊.

Älskar hur doft upplevs så individuellt och olika 👏😊. Här är det helt tvärt om. Tycker att Eau Extreme är alldeles för söt, sliskig och doftar typ bara en massa tonkaböna 😂. Föredrar vanliga Allure Homme Sport alla dagar i veckan som jag tycker är betydligt fräschare 😊.

Det är fantastiskt!

Jag tyckte allure homme sport lukta billigt och syntetiskt haha...

Ber om ursäkt för en noob fråga.. Vad betyder 'FMD'?
Många svar redan men lägger in ett förtydligande för min egen del, jag tränar ganska ofta mitt på dagen (när jag jobbar hemifrån och på helger) och efter dusch så kör jag en annan doft = FMD & EMD. Vardagar när jag är på jobbet så tränar jag på morgonen och då blir det således ”bara” en DD. Det är inte så att jag överlagrar två olika dofter på varandra de dagar jag kör mer än en doft.

Tillbaka
Topp