Definitivt en välkomponerad doft men lite för ”smutsig” för att jag skulle köpa en flarra av den.![]()
Hur var Musk Aoud?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Definitivt en välkomponerad doft men lite för ”smutsig” för att jag skulle köpa en flarra av den.![]()
Hur var Musk Aoud?![]()
Älskar hur doft upplevs så individuellt och olikaDD:
Chanel Allure homme eau extreme
Doftar som världens bästa och mest kvalitativa duschgel...mycket bättre än Allure homme sport, jag brukar inte komma överens med dofter som har ordet "sport" i sig men den här är en fullträff!
![]()
Älskar hur doft upplevs så individuellt och olika. Här är det helt tvärt om. Tycker att Eau Extreme är alldeles för söt, sliskig och doftar typ bara en massa tonkaböna
. Föredrar vanliga Allure Homme Sport alla dagar i veckan som jag tycker är betydligt fräschare
.
Haha det är minst sagt intressant gällande ens egna upplevelse av dofterDet är fantastiskt!
Jag tyckte allure homme sport lukta billigt och syntetiskt haha...
Har också den där. Väldigt trevlig kvällsdoft vid sänggående så här års om inte annat.Blindköp trilla in idag. Kan iof inte gå fel. Definitivt en doft för varmare klimat, dock så bra erbjudande att jag var tvungen att slå till.
![]()
Blindköp trilla in idag. Kan iof inte gå fel. Definitivt en doft för varmare klimat, dock så bra erbjudande att jag var tvungen att slå till.
![]()
Ja det ska det vara. Tror dock EDT som är diskad var ännu mer mojito än denna.Är det den som ska dofta mojito?
Ber om ursäkt för en noob fråga.. Vad betyder 'FMD'?
FMD: FörmiddagsdoftBer om ursäkt för en noob fråga.. Vad betyder 'FMD'?
Inte en helt orimlig fråga, vårat beteende är väl kanske det orimligaBer om ursäkt för en noob fråga.. Vad betyder 'FMD'?
Ja, det är ju inget man nämner utanför denna tråden, om man vill bli tagen på allvar i övrigt.FMD: Förmiddagsdoft
EMD: Eftermiddagsdoft
KD: Kvällsdoft
DD: Dagens doft
Många svar redan men lägger in ett förtydligande för min egen del, jag tränar ganska ofta mitt på dagen (när jag jobbar hemifrån och på helger) och efter dusch så kör jag en annan doft = FMD & EMD. Vardagar när jag är på jobbet så tränar jag på morgonen och då blir det således ”bara” en DD. Det är inte så att jag överlagrar två olika dofter på varandra de dagar jag kör mer än en doft.Ber om ursäkt för en noob fråga.. Vad betyder 'FMD'?
Fick in lite nytt igår.
Vad tycker ni egentligen om Beach hut? Kan ju vara det sämsta som finns, men den har ju någonting, svårt att sätta fingret på. Någon som provat?
![]()
Fick in lite nytt igår.
Vad tycker ni egentligen om Beach hut? Kan ju vara det sämsta som finns, men den har ju någonting, svårt att sätta fingret på. Någon som provat?
![]()
Det doftar ju väldigt annorlunda, liksom ingen balans i början, men efter ett par timmar ligger den fint och har en mer mjuk sommardoft som är ganska trevlig. Men doftar ju som någonting i 500kr klassenTrevliga paket!
Vad är det du inte gillar med den?
Klart det inte gäller Kilian, förutom refill. Känns ju orimligt att man betalar 1000kr för glasflaskan..Parfumdreams kör 20%, ingen kod behövs, men vet ej om det gäller allting, troligtvis inte.
Klart det inte gäller Kilian, förutom refill. Känns ju orimligt att man betalar 1000kr för glasflaskan..
En otroligt kompetent TF trio iafFick in lite nytt igår.
![]()
Har du testat Intensley? Isf, vilken föredrar du?
Tom ford Oud wood måste man absolut behålla. Resten upp till smakFick in lite nytt igår.
![]()