• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Kvällens ofrivilliga doft… så går det när man inte låser in sina Houdini-Hoodies.
93965E4B-49AA-4558-84FC-63BBD832A1B7.png

Om någon vill byta samples så hit me up :)

Det doftar ju väldigt annorlunda, liksom ingen balans i början, men efter ett par timmar ligger den fint och har en mer mjuk sommardoft som är ganska trevlig. Men doftar ju som någonting i 500kr klassen

Som ren noob i sammanhanget så tycker jag nog att 500kr klassen har en hel del bra grejer att erbjuda ändå så som t.ex:

-Spicebomb (trevlig med bra performance),
-Bentley for men intense (mycket kompetent och verkar vara väldigt underskattad, grymt boozig doft som säkert skulle höjas mer om priset var över tusingen, en favorit),
-Aqua di gio profumo (trevlig fräsching)
-Rochas Moustache (prisvärd med ett grymt pris)
-Lalique encre noir a l'extreme (power-deluxe med ett mörker som jag vet inte vad 🙂, borde kanske kosta mer den med),
-Boss bottled (kanske tjatig numera men fan va bra ändå)
-Givenchy gentleman edp (en till murrig och trevlig mysdoft)
ja listan kan bli lång.
Det ovan är lite av flaskorna jag har plus
Boss bottled night
Boss The scent
Dior Sauvage
Mugler pure Havane,
JPG Ultra Male,
Club de Nuit Intense och
MB Explorer
samt ett drygt tiotal samples på 10ml från den trevlige samplekranen @S.L 👍.

Sorry folks för mitt megainlägg, hoppas det är ok 🙂.
Har spanat en hel del här inne och det har varit mycket nyttigt och lärorikt 🙌.
Är bara i början av mitt lilla samlande som ni säkert ser på dofterna men är rädd för vart det kan vara på väg...🙂🤘

Senast ändrad:
Redan fått typ 10 mail om ”black week”. Inget från parfym-sidorna dock. 👀

DD: Tom Ford - Tobacco Vanille.

Passar ruskigt bra när det är kallt. En av få behållningar med Sveriges klimat är att använda parfymer som annars skulle vara helt redundanta. Nog för att jag är lite gränslös kring dofter och klimat men denna kan jag inte tänka mig att köra i typ Thailand. 😁

Extra 25% på lite redan nedsatt doft hos Miinto, bland annat Nasomatto, Byredo. Inget jätteutbud men ändå.

kod: BLACKFRIDAY25

Extra 25% på lite redan nedsatt doft hos Miinto, bland annat Nasomatto, Byredo. Inget jätteutbud men ändå.

kod: BLACKFRIDAY25

Spännande att Nassomato är dyrare hos Miinto än på exempelvis NK. Tror dem ligger på 1300kr ordinarie där.

Tillbaka
Topp