MisterStefan
Basic
Visst ägde du Intensley-versionen? Funderar på den nu. Bra tryck i den? Verkar som så om man ska tro Fragrantica.Har du testat Intensley? Isf, vilken föredrar du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst ägde du Intensley-versionen? Funderar på den nu. Bra tryck i den? Verkar som så om man ska tro Fragrantica.Har du testat Intensley? Isf, vilken föredrar du?![]()
Jag har bara ett sample. Riktigt bra tryck, håller i länge. Dock inte riktigt min kopp teVisst ägde du Intensley-versionen? Funderar på den nu. Bra tryck i den? Verkar som så om man ska tro Fragrantica.
Luktade på denna för typ 2-3v sen men tyckte inte den var speciell/intressant
Det doftar ju väldigt annorlunda, liksom ingen balans i början, men efter ett par timmar ligger den fint och har en mer mjuk sommardoft som är ganska trevlig. Men doftar ju som någonting i 500kr klassen
Luktade på denna för typ 2-3v sen men tyckte inte den var speciell/intressant. Frågade dock om en sample för att på riktigt kunna bilda mig en uppfattning men det fanns tyvärr inte.
Mycket fin! Vet inte om jag ska slå till på Grand Soir, Ani eller Oajan. Någon blir det förhoppningsvis om rätt BF-erbjudande dyker upp. Kanske Grand Soir iom omformuleringarna som påstås träda i kraft snart.Dagens:
MFK’s silkeslena mästerverk gör sig allra bäst när temperaturen börjar krypa neråt mot annalkande arktisk kyla.
![]()
Boss Bottled Oud är väldigt trevlig! En doft jag ångrar att jag sålde.Någon som kan uttala sig om Boss bottles oud, oud aromatic.
Kommer det ett BF-erbjudande på Grand Soir måste du säga till!Mycket fin! Vet inte om jag ska slå till på Grand Soir, Ani eller Oajan. Någon blir det förhoppningsvis om rätt BF-erbjudande dyker upp. Kanske Grand Soir iom omformuleringarna som påstås träda i kraft snart.
Extra 25% på lite redan nedsatt doft hos Miinto, bland annat Nasomatto, Byredo. Inget jätteutbud men ändå.
kod: BLACKFRIDAY25
Nasomatto | Miinto.se
Handla Nasomatto och andra populära produkter direkt från de bästa lokala modebutikerna på Miinto.se | Fri frakt & retur på order över 499:-www.miinto.se
Byredo | Miinto.se
Handla Byredo och andra populära produkter direkt från de bästa lokala modebutikerna på Miinto.se | Fri frakt & retur på order över 499:-www.miinto.se
845 kr för Baraonda med BF rabatten tycker jag var ett bra pris, nästan så jag funderar på att köpa en back-up flaska till det priset...Spännande att Nassomato är dyrare hos Miinto än på exempelvis NK. Tror dem ligger på 1300kr ordinarie där.
845 kr för Baraonda med BF rabatten tycker jag var ett bra pris, nästan så jag funderar på att köpa en back-up flaska till det priset...
Veckans doft. Tänkte nu bära 1 doft varje vecka
![]()
Åh nej… nu sitter jag med en Interlude Black Iris i korgenBoozt har blackfriday-rea nu.
Smacka på koden 5E2Uk3jE för ytterligare 20 prolle på den redan bra rean. Blir riktigt bra priser just nu!![]()