MisterStefan
Basic
Bättre i min, i min mening, men ändå ganska så olika dofter. Herod utvecklas mer.Är lite sugen på PdM Herod. Hur står den sig mot TF Tobacco Vanille?
Edit: Vågar nog inte chansa på 125ml..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre i min, i min mening, men ändå ganska så olika dofter. Herod utvecklas mer.Är lite sugen på PdM Herod. Hur står den sig mot TF Tobacco Vanille?
Edit: Vågar nog inte chansa på 125ml..
Tog ett säkert kort och beställde PdM Layton istället. Sjukt bra pris för 125ml.Bättre i min, i min mening, men ändå ganska så olika dofter. Herod utvecklas mer.
Slog till på en jag också så får jag returnera den jag fick hem idagTog ett säkert kort och beställde PdM Layton istället. Sjukt bra pris för 125ml.
![]()
895:- för 125 ml Layton är nog oslagbart.Tog ett säkert kort och beställde PdM Layton istället. Sjukt bra pris för 125ml.
![]()
Jag visste innerst inne att det var en dålig idé att börja följa den här tråden igen..895:- för 125 ml Layton är nog oslagbart.
När, hur och var??Tog ett säkert kort och beställde PdM Layton istället. Sjukt bra pris för 125ml.
![]()
Jag undrar ocksåNär, hur och var??
Exakt, Boozt med en extra rabattkod.Hittade. Boozt, högg en.![]()
Vilken rabattkod är det som ska användas? 10 more?Exakt, Boozt med en extra rabattkod.
Den där koden lär de ta bort snart när alla mass-använder den haha
Lär kanske inte dröja innan den är spärradDen där koden lär de ta bort snart när alla mass-använder den haha![]()
Jag har redan gjort 3 beställningar med den...Lär kanske inte dröja innan den är spärrad.
Boozt är ändå coola. Ett av få företag där alla koder även funkar på deras redan grymma reor.Lär kanske inte dröja innan den är spärrad.
Haha den är spärrad nu. Hade den i varukorgen utan problem för någon min sen, passade på att leta sneakers men hittade inget. Nu när jag är tillbaka i varukorgen så är koden ogiltigLär kanske inte dröja innan den är spärrad.
Haha den är spärrad nu. Hade den i varukorgen utan problem för någon min sen, passade på att leta sneakers men hittade inget. Nu när jag är tillbaka i varukorgen så är koden ogiltig![]()
Verkar fungera härJapp, koden ogiltig![]()
Kan inte annat än hålla med om att Boozt är grymma i och med att rabattkoder fungerar trots redan rabatterade prisetBoozt är ändå coola. Ett av få företag där alla koder även funkar på deras redan grymma reor.
896 spänn för stora flaska layton är ju helt sjukt bra. Synd jag redan har nästan 200ml totalt. Kan inte riktigt motivera mer, för sååå bra är den inte.![]()
Kom lite grejer idag, blindköp är alltid kul och korkat.
Skulle säga att Opera är bäst, men vad vet jag.
Man måste ju passa på när escentica ger bort grejerna
Min amatörmässiga beskrivning:
Apple brandy kilian, doftar exakt som namnet
midsummer dream, doftar fräscht med grapefrukt, citron och lite löv
xerjoff opera, doftar mer åt det feminina hållet turkish rose som top, frukt och läder, nytvättat
puredistance M, som tom ford mandarino di amalfi, fast med amalfi citron mycket jasmine samt rosor
![]()
![]()
![]()
Tack för tipset, blev en flaska Patchuli Kozha Nishane