• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Penhaligon’s har släppt nytt nyligen
A294F81A-B525-42C2-A146-4DEEE6E3D675.jpeg

Boozt är ändå coola. Ett av få företag där alla koder även funkar på deras redan grymma reor.

896 spänn för stora flaska layton är ju helt sjukt bra. Synd jag redan har nästan 200ml totalt. Kan inte riktigt motivera mer, för sååå bra är den inte. ;)
Kan inte annat än hålla med om att Boozt är grymma i och med att rabattkoder fungerar trots redan rabatterade priset 😊.

200ml räcker ett bra tag 😁. Jag köpte dock en backup flarra.

Kom lite grejer idag, blindköp är alltid kul och korkat.
Skulle säga att Opera är bäst, men vad vet jag.
Man måste ju passa på när escentica ger bort grejerna :D

Min amatörmässiga beskrivning:
Apple brandy kilian, doftar exakt som namnet
midsummer dream, doftar fräscht med grapefrukt, citron och lite löv/blad
xerjoff opera, doftar mer åt det feminina hållet turkish rose som top, frukt och läder, nytvättat
puredistance M, som tom ford mandarino di amalfi, fast med amalfi citron mycket jasmine samt rosor

20211129_220924.jpg
20211129_221420.jpg
20211129_221543.jpg

Kom lite grejer idag, blindköp är alltid kul och korkat.
Skulle säga att Opera är bäst, men vad vet jag.
Man måste ju passa på när escentica ger bort grejerna :D

Min amatörmässiga beskrivning:
Apple brandy kilian, doftar exakt som namnet
midsummer dream, doftar fräscht med grapefrukt, citron och lite löv
xerjoff opera, doftar mer åt det feminina hållet turkish rose som top, frukt och läder, nytvättat
puredistance M, som tom ford mandarino di amalfi, fast med amalfi citron mycket jasmine samt rosor

20211129_220924.jpg
20211129_221420.jpg
20211129_221543.jpg
😍

Den här tråden skapar allt som oftast ringar på vattnet inom näthandeln, verkar det som! Haha... :cigar:

Från det ena till det andra till det tredje... Köpte en "Eight & Bob Cap d'Antibes" 100ml i förra veckan hos Miinto. Totalt 1089:-. Skulle kommit i fredags, men idag kom ett mail om att de hade godkänt min retur och återfört beloppet. Hmm...? Såg på spårningsnumret via DHL att paketet aldrig lämnat Italien där det kom ifrån. Hade åkt runt lite inrikes och sen åkt tillbaka. Italienska systemet i farten igen.

Nåja, då blev det genast bråttom att fylla tomluckan. Men idag var det fan svårt alltså. Hittade verkligen inget. Funderade på Layton Exclusif, men den kittlade aldrig riktigt. Även om priset på Boozt låg på magra 1355:-. Och precis som @JensBP finns det gott om den vanliga Layton hemma redan, så den blev det inte heller. Synd man redan satt på de PdM man hade velat ha. Hoppas ni andra passade på, grymt pris med koden JensBP delade med sig av.

Det slutade så här idag. En liten tröstbeställning hos MFK, så man vet till 100% vilken man klickar hem härnäst.
1638221841799.png

Har tanken också slagit er? Att om man t.ex. köper en flaska Oud Satin Mood Extrait dP, 70ml, på MFK's hemsida; så betalar man drygt €4 per ml. :pompus:
Samples har ett ml-pris på bara €1,75. :bookworm:
Schysst av lille Francis. Rena rama knarklangar-metoderna.

Tillbaka
Topp