Ngn som handlat från Beautinow.nl och vet att det är good stuff? Funderar på att ta en Hacivat, onekligen (för?) bra pris...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ngn som handlat från Beautinow.nl och vet att det är good stuff? Funderar på att ta en Hacivat, onekligen (för?) bra pris...
Beställde igår men ännu inte fått något, kommunikationen är kosher och det gick att beställa genom paypal.Ngn som handlat från Beautinow.nl och vet att det är good stuff? Funderar på att ta en Hacivat, onekligen (för?) bra pris...
Kom lite grejer idag, blindköp är alltid kul och korkat.
Skulle säga att Opera är bäst, men vad vet jag.
Man måste ju passa på när escentica ger bort grejerna
Min amatörmässiga beskrivning:
Apple brandy kilian, doftar exakt som namnet
midsummer dream, doftar fräscht med grapefrukt, citron och lite löv/blad
xerjoff opera, doftar mer åt det feminina hållet turkish rose som top, frukt och läder, nytvättat
puredistance M, som tom ford mandarino di amalfi, fast med amalfi citron mycket jasmine samt rosor
![]()
![]()
![]()
Tröttnar du på Apple brandy så är jag intresseradKom lite grejer idag, blindköp är alltid kul och korkat.
Skulle säga att Opera är bäst, men vad vet jag.
Man måste ju passa på när escentica ger bort grejerna
Min amatörmässiga beskrivning:
Apple brandy kilian, doftar exakt som namnet
midsummer dream, doftar fräscht med grapefrukt, citron och lite löv/blad
xerjoff opera, doftar mer åt det feminina hållet turkish rose som top, frukt och läder, nytvättat
puredistance M, som tom ford mandarino di amalfi, fast med amalfi citron mycket jasmine samt rosor
![]()
![]()
![]()
Tror @S.L har bådaNågon här som splittar från Dior Homme-serien? Vilka är flaskor är det som ej är discontinued i nuläget? Vill helst testa på något som fortfarande går att köpa som flaska. Dior Homme Parfum samt Intense?
Fy fan alltså. Sambon säger "skriv att det är en "parfymallergiker" på mitt jobb också"...Möter chefen i korridoren.
Ulrika - Aid har du några minuter över?
Jag - Absolut vad tänkte du på?
Ulrika - Jag fick ett mejl igår från en vårdnadshavare då en elev i klassen du jobbar i tycker att det luktar alldeles för mycket parfym om dig.
Jag - Jahopp.
Ulrika - Du får dra ner antal sprays framöver.
Jag - Absolut det ska jag göra ”noooooot”.
Sånt skit får mig seriöst att tappa suget gällande parfymer.
Kul! Cow är nog min favorit butik i stan. Jag har alltid fått bra bemötande där.Goddag. Gick till COW och lyssnade på några FM och Killian dofter. Angel's share var riktigt nice doft.. Tyvärr, hade dom inte FM i 10ml att köpa i butiken, men fick en sample. Trevlig personal
![]()
Haha, vad är detta för människor?Möter chefen i korridoren.
Ulrika - Jag fick ett mejl igår från en vårdnadshavare då en elev i klassen du jobbar i tycker att det luktar alldeles för mycket parfym om dig.
Jag - Jahopp.
Möter chefen i korridoren.
Jag - Jahopp.
Ja visa hänsyn för andra människor passar inte riktigt migDet måste kännas förjävligt att behöva visa hänsyn för sin omgivning.
Hahaha ja vissa vårdnadshavare är väldigt ”speciella” minst sagtMin sambo jobbar inom utbildning (fast ej på skola)... det kommer galna mail från föräldrar titt som tätt alltså...
Haha. Men är det så konstigt egentligen? Jag har haft flera jobb där man inte får ha parfym på sig, jobb där man möter andra människor osv. Vet en som fick sin chef att bli sjukskriven pga Sauvage, allergisk reaktion eller liknande.Möter chefen i korridoren.
Jag - Jahopp.
Nej absolut inget konstigt med det, tycker bara det är tråkigt när jag har ett parfymintresseHaha. Men är det så konstigt egentligen? Jag har haft flera jobb där man inte får ha parfym på sig, jobb där man möter andra människor osv. Vet en som fick sin chef att bli sjukskriven pga Sauvage, allergisk reaktion eller liknande.
Har själv seriöst varit inne på att gå över helt och hållet till designer dofter. Lite tråkigt men hellre de än inga dofter allsJag upplever ibland att jag blir mobbad pga. mitt intresse för dofter.
Min kära hustru har vid flera tillfällen påpekat att parfymen jag har på mig luktar bajs, stall etc..
Känns som jag har tre val, duscha oftare, gå över till designdofter eller skilja mig.
Vad tycker panelen?![]()
Byt hustru.Jag upplever ibland att jag blir mobbad pga. mitt intresse för dofter.
Min kära hustru har vid flera tillfällen påpekat att parfymen jag har på mig luktar bajs, stall etc..
Känns som jag har tre val, duscha oftare, gå över till designdofter eller skilja mig.
Vad tycker panelen?![]()
Det måste kännas förjävligt att behöva visa hänsyn för sin omgivning.
Jag har inget emot att begränsa mig på arbetet. Vi har (diagnosticerade) doftöverkänsliga på min arbetsplats så jag väljer medvetet parfym och mängd med omsorg.
Det som retar mig är att detsamma "aldrig" gäller rökare, svettlukt eller annan doft.
Att någon inte "gillar parfym" är inte heller en vettig förklaring. Jag gillar inte alltid doften av andras mat men inte fan springer jag till HR om det.
Duscha oftare behöver du inte. Gå över till designdofter låter tråkigt. Skilj dig helt enkeltJag upplever ibland att jag blir mobbad pga. mitt intresse för dofter.
Vad tycker panelen?![]()
Kommentarer om doft eller klädsel bemöts alltid på detta vis, brukar räcka såJag upplever ibland att jag blir mobbad pga. mitt intresse för dofter.
Vad tycker panelen?![]()
Rökare stör mig mest av en annan anledning = att det nämligen är en självklarhet att dessa har mycket mer raster än alla andra.Jag har inget emot att begränsa mig på arbetet. Vi har (diagnosticerade) doftöverkänsliga på min arbetsplats så jag väljer medvetet parfym och mängd med omsorg.
Det som retar mig är att detsamma "aldrig" gäller rökare, svettlukt eller annan doft.
Att någon inte "gillar parfym" är inte heller en vettig förklaring. Jag gillar inte alltid doften av andras mat men inte fan springer jag till HR om det.
Helt seriöst gällande Sauvage.Har själv seriöst varit inne på att gå över helt och hållet till designer dofter. Lite tråkigt men hellre de än inga dofter alls.
SinnesHelt seriöst gällande Sauvage.
Enkel lösning för dig: Valfri ADG på jobbet och hemma nära frun, och sedan svårare parfymer och lukta stall och bajs med polarna.![]()