• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Dagens träningspass avklarat och dags för EMD:
CE4C3F00-B327-4E92-936F-4AA09364E783.jpeg

BD0C9EC5-52AF-42F1-AA6F-CC004229F3E5.gif

Kontaktade annonsören om det fanns kvitto...men givetvis så vart det en gåva utan kvitto...när jag på ett vänligt sätt påpekade att jag inte sett TF använda sig av etiketter med rundade kanter så blev det blocken direkt...ganska suspekt indeed

Hann aldrig nämna sprayern tyvärr
”Gåvan utan kvitto” är faktiskt omöjligt en ännu större tell än sprayern 😂

Jag kontaktade även köparen och informerade om läget.

Har lurkat i tråden ett tag och det är dags att ta nästa kliv har sista åren mest använt ett par olika YSL tex edp och la nuit.

Vad är nästa steg? Har luktat lite på TF men aldrig slagit till på någon.

Efter att givmilt ha fått en provflaska Richwood av mycket trevliga @Lidas78 har den fått lite nyttjande nu… Titeln känns lika missvisande som Creeds Royal Oud men vad de har gemensamt är att de är förbannat bra.
Jag hittar inte särskilt mycket trä i doften men en hel del mycket angenäm patchouli och vanilj. Den är mjuk och krämig genom hela resan och jag inser att den hamnade långt upp på listan av flaskor att införskaffa.
Den är långt ifrån maskulin men helt klart unisex nog för min del.

En stor nackdel är väl som vanligt priset.
Har paketering, flaskans utseende och känslan av att ställa en till Xerjoff på hyllan påverkat vad jag tycker om doften och mitt påhittade behov 100%!

God fortsättning på dig TF-kungen! @eau.m.g

Är den här äkta tro?

Jag har nog aldrig tidigare sett en TF etikett med rundade hörn förut.

Screenshot_20220102-190709_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220102-190715_Samsung Internet.jpg
Håller med om det där med rundade kanter.. ser onekligen udda ut.
Jävligt många Fake Tom Fords som cirkulerar nu. Majoriteten är just 100ml Lost Cherry eller Fucking Fabulous.

gott nytt år förresten 😊

Efter att givmilt ha fått en provflaska Richwood av mycket trevliga @Lidas78 har den fått lite nyttjande nu… Titeln känns lika missvisande som Creeds Royal Oud men vad de har gemensamt är att de är förbannat bra.
Jag hittar inte särskilt mycket trä i doften men en hel del mycket angenäm patchouli och vanilj. Den är mjuk och krämig genom hela resan och jag inser att den hamnade långt upp på listan av flaskor att införskaffa.
Den är långt ifrån maskulin men helt klart unisex nog för min del.

En stor nackdel är väl som vanligt priset.
Har paketering, flaskans utseende och känslan av att ställa en till Xerjoff på hyllan påverkat vad jag tycker om doften och mitt påhittade behov 100%!

Får du inte mycket sandelträ? 😮

I övrigt är den svingrym trots sin något för pudriga öppning, min fru tyckte det luktade Barnängen, men det är bara ca 10 minuter.

Har lurkat i tråden ett tag och det är dags att ta nästa kliv har sista åren mest använt ett par olika YSL tex edp och la nuit.

Vad är nästa steg? Har luktat lite på TF men aldrig slagit till på någon.
Jag kan förutom ovanstående även tipsa om Tom Ford Noir Extreme! Jag har fått riktigt många positiva komplimanger på den! Oud Wood är också schysst enligt mig.

Får du inte mycket sandelträ? 😮

I övrigt är den svingrym trots sin något för pudriga öppning, min fru tyckte det luktade Barnängen, men det är bara ca 10 minuter.
Tänker att sandelträt hjälper till med krämigheten och mjukar upp doften snarare än att vara en stjärna i den.
Doftens basist medans vaniljen lirar gura och patchoulin sjunger.

• Like
Reactions: S.L
Tillbaka
Topp