Dagens träningspass avklarat och dags för EMD:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
99,99% säker på att den är fejk. Sprayern avgör!God fortsättning på dig TF-kungen! @eau.m.g
Är den här äkta tro?
Jag har nog aldrig tidigare sett en TF etikett med rundade hörn förut.
Övrig damparfym & doft | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övrig damparfym & doft enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
![]()
![]()
99,99% säker på att den är fejk. Sprayern avgör!
”Gåvan utan kvitto” är faktiskt omöjligt en ännu större tell än sprayernKontaktade annonsören om det fanns kvitto...men givetvis så vart det en gåva utan kvitto...när jag på ett vänligt sätt påpekade att jag inte sett TF använda sig av etiketter med rundade kanter så blev det blocken direkt...ganska suspekt indeed
Hann aldrig nämna sprayern tyvärr
”Gåvan utan kvitto” är faktiskt omöjligt en ännu större tell än sprayern
Jag kontaktade även köparen och informerade om läget.
Säkert från Secret SantaMånga julklappar utan kvitto efter jul![]()
Låter bra, i mitt tycke! Finns mycket gott där! Undvik andrahands-100ml till billiga priser baraHar lurkat i tråden ett tag och det är dags att ta nästa kliv har sista åren mest använt ett par olika YSL tex edp och la nuit.
Vad är nästa steg? Har luktat lite på TF men aldrig slagit till på någon.
Nån du rekommendera eller föredrar? Mycket fake som säljs?Låter bra, i mitt tycke! Finns mycket gott där! Undvik andrahands-100ml till billiga priser bara![]()
Tobacco Vanille, Tuscan Leather, Plum Japonais (diskad och dyr), Noir de Noir, Shanghai Lily och Fucking Fabulous är mina favoriter! Även Costa Azzurra och Mandarino Di Amalfi som sommardofterNån du rekommendera eller föredrar? Mycket fake som säljs?
Kan man få köpa/byta några ml?Morgonens: Rivalite Imperiale
![]()
Kan man få köpa/byta några ml?
Håller med om det där med rundade kanter.. ser onekligen udda ut.God fortsättning på dig TF-kungen! @eau.m.g
Är den här äkta tro?
Jag har nog aldrig tidigare sett en TF etikett med rundade hörn förut.
Övrig damparfym & doft | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övrig damparfym & doft enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
![]()
![]()
Efter att givmilt ha fått en provflaska Richwood av mycket trevliga @Lidas78 har den fått lite nyttjande nu… Titeln känns lika missvisande som Creeds Royal Oud men vad de har gemensamt är att de är förbannat bra.
Jag hittar inte särskilt mycket trä i doften men en hel del mycket angenäm patchouli och vanilj. Den är mjuk och krämig genom hela resan och jag inser att den hamnade långt upp på listan av flaskor att införskaffa.
Den är långt ifrån maskulin men helt klart unisex nog för min del.
En stor nackdel är väl som vanligt priset.
Har paketering, flaskans utseende och känslan av att ställa en till Xerjoff på hyllan påverkat vad jag tycker om doften och mitt påhittade behov 100%!
Vad är detta?
Det blir vi varse senare idag, här är texten som låg under bilden du citerade:Vad är detta?
Jag kan förutom ovanstående även tipsa om Tom Ford Noir Extreme! Jag har fått riktigt många positiva komplimanger på den! Oud Wood är också schysst enligt mig.Har lurkat i tråden ett tag och det är dags att ta nästa kliv har sista åren mest använt ett par olika YSL tex edp och la nuit.
Vad är nästa steg? Har luktat lite på TF men aldrig slagit till på någon.
Tänker att sandelträt hjälper till med krämigheten och mjukar upp doften snarare än att vara en stjärna i den.Får du inte mycket sandelträ?
I övrigt är den svingrym trots sin något för pudriga öppning, min fru tyckte det luktade Barnängen, men det är bara ca 10 minuter.
Kanske det är Diaghilev cologne?Det blir vi varse senare idag, här är texten som låg under bilden du citerade:
![]()
Sidan nere för mig sedan 09:00…Kanske det är Diaghilev cologne?![]()
Kan reka säljaren! Man missade den här i helgenGrymt pris, 95% kvar och 1500kr under nypris…
![]()
Sidan nere för mig sedan 09:00…
Kan reka säljaren! Man missade den här i helgen
![]()
Sidan nere för mig sedan 09:00…
Kan reka säljaren! Man missade den här i helgen
![]()
Nice! Måste fixa split på den!Segt! Ruskigt bra pris för kanske den bästa doften inom sin genre - citrus aromatisk. Ska jag köpa någon freshie under våren ligger Burlington bäst till.
Ja det verkar det vara, skönt. Finns inte på kartan för mig nu att lägga 750£ på en doftNice! Måste fixa split på den!
Edit: verkar vara ny line av Semi-Bespoke?
Känner lika! Har inte provat någon SB men det känns ju lite opersonligt tråkigt med bara en siffra som namn. Lägger man 10 lök på en flarra så ska den ju vara döpt efter någon rysk balettchef eller siciliansk maffiaboss!Ja det verkar det vara, skönt. Finns inte på kartan för mig nu att lägga 750£ på en doft![]()