• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

61B07E8B-AD6A-4D71-ACD6-E623B01C864F.jpeg

önskar väskan kunde se ut såhär varje dag! Reckless (igen, sålde min för två veckor sedan men ångrade mig snabbt), samt Aoud 🤩❤️

Ja mycket möjligt men bra att börja någonstans.
(För övrigt så gillar jag t ex Elysium Cologne bättre än Elysium)
Det kan jag förstå! På samma sätt som många gillar Aventus C över Aventus!
Vågar man blind köpa tf fucking fabolous? Rädd att den är för feminin? 😬
Den är speciell, lite av en vattendelare, jag hade samplat först! Med det sagt, jag gillar den verkligen!

Hej vänner,

Jag ville höra om någon här hade erfarenhet av Boadicea The Victorious; Violet Sapphire, Powerful och eller Glorious.

Önskar veta era tankar kring kvalitet, prisvärdhet och användningsområden.

Tack på förhand!

Fina grejer...gillade den inte först, då jag hade lite andra förväntningar från vad jag läst på fraggan...var inte så mycket vanilj som jag hoppats på, men för vad den är: en citrus/woody doft så är den kanon!
Förstår vad du menar! Jag förväntade mig också vanilj och helt ärligt så uppfattar jag ingen vanilj överhuvudtaget haha För mig är det en smooth citrus/trädoft som är lite djupare än vanliga sportiga citrusdofter. Har för mig att en del har jämfört Edition blanche med Xerjoff Uden (som jag också äger) men tycker att det är helt olika dofter (kanske lite likheter i öppningen)...

Kanske Uden hade varit något för dig? Citrus, trä, ganska mycket vanilj och en "varmhet" med toner av choklad, rom och kaffe typ...fräsch och allsidig men ändå lyxig

Förstår vad du menar! Jag förväntade mig också vanilj och helt ärligt så uppfattar jag ingen vanilj överhuvudtaget haha För mig är det en smooth citrus/trädoft som är lite djupare än vanliga sportiga citrusdofter. Har för mig att en del har jämfört Edition blanche med Xerjoff Uden (som jag också äger) men tycker att det är helt olika dofter (kanske lite likheter i öppningen)...

Kanske Uden hade varit något för dig? Citrus, trä, ganska mycket vanilj och en "varmhet" med toner av choklad, rom och kaffe typ...fräsch och allsidig men ändå lyxig

På min flaska så träder vaniljen fram efter typ 3 timmar lite lätt...

Kan inte påstå att den är powdery dock...

Tillbaka
Topp