G.Clooney
Basic
+1Förresten, vad hände med Gents rebus, har dom valt ut en vinnare än? Ingen härifrån?
De skulle ju släppa svaret på julafton men det verkade utebli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1Förresten, vad hände med Gents rebus, har dom valt ut en vinnare än? Ingen härifrån?
Med ett annat namn så! Roja - Escobar Aoud!Jag har förvisso bara en semi-bespoke men den älskar jag å andra sidan. Är den värd 10k? Tveksamt, ytterst j-vla tveksamt. Kan inte se något i den som egentligen motiverar ens halva priset.
Men sen skiter jag lite i sånt också. Den gör mig glad och det är det viktigaste.![]()
Schysst Filson också om man får kosta på sig att vara lite OT![]()
önskar väskan kunde se ut såhär varje dag! Reckless (igen, sålde min för två veckor sedan men ångrade mig snabbt), samt Aoud![]()
Med ett annat namn så! Roja - Escobar Aoud!![]()
Roja - Toto Riina. Hade slagit till direkt![]()
Jag gillar den och tycker även att performance är bra!Vad är allmänna känslan av Coromandel? Har samplat precis o luktade (riktigt) gött, men prestandan verkar tveksam? (nästan helt borta på 2h på min hud)
Mycket godis där! Så tar du ”originalvarianterna” av alla ”colognes” efter det!Snart jäklar ska det samplas! Den här tråden är inte bra för mig…
![]()
Jag vet, djupare ned i kaninhålet bara…Mycket godis där! Så tar du ”originalvarianterna” av alla ”colognes” efter det!![]()
Klokt! Eller… Du kommer vilja dyka djupare i samtliga är min gissning, så troligtvis bara dumsnåltJag vet, djupare ned i kaninhålet bara…
Var av ren snålhet jag gick på många colognes för att få en hint innan jag eventuellt dyker djupare.
Ja mycket möjligt men bra att börja någonstans.Klokt! Eller… Du kommer vilja dyka djupare i samtliga är min gissning, så troligtvis bara dumsnålt![]()
Det kan jag förstå! På samma sätt som många gillar Aventus C över Aventus!Ja mycket möjligt men bra att börja någonstans.
(För övrigt så gillar jag t ex Elysium Cologne bättre än Elysium)
Den är speciell, lite av en vattendelare, jag hade samplat först! Med det sagt, jag gillar den verkligen!Vågar man blind köpa tf fucking fabolous? Rädd att den är för feminin?![]()
Har du testat Xerjoff Richwood det påstås påminna om varandra och Richwood har definitivt inte dålig prestanda på mig iaf.Vad är allmänna känslan av Coromandel? Har samplat precis o luktade (riktigt) gött, men prestandan verkar tveksam? (nästan helt borta på 2h på min hud)
Har du testat Xerjoff Richwood det påstås påminna om varandra och Richwood har definitivt inte dålig prestanda på mig iaf.
Yes, testat, tycker inte de är speciellt lika, iaf enligt min näsa.Har du testat Xerjoff Richwood det påstås påminna om varandra och Richwood har definitivt inte dålig prestanda på mig iaf.
Vad är allmänna känslan av Coromandel? Har samplat precis o luktade (riktigt) gött, men prestandan verkar tveksam? (nästan helt borta på 2h på min hud)
Provade båda, och tyckte tyvärr faktiskt into om Le Lion (hade höga förväntningar på den men inte min grej).Näst bästa Les Exclusifs efter Le Lion imho.
Summer throwback; Chanel allure homme edition blanche
![]()
Förstår vad du menar! Jag förväntade mig också vanilj och helt ärligt så uppfattar jag ingen vanilj överhuvudtaget haha För mig är det en smooth citrus/trädoft som är lite djupare än vanliga sportiga citrusdofter. Har för mig att en del har jämfört Edition blanche med Xerjoff Uden (som jag också äger) men tycker att det är helt olika dofter (kanske lite likheter i öppningen)...Fina grejer...gillade den inte först, då jag hade lite andra förväntningar från vad jag läst på fraggan...var inte så mycket vanilj som jag hoppats på, men för vad den är: en citrus/woody doft så är den kanon!
Förstår vad du menar! Jag förväntade mig också vanilj och helt ärligt så uppfattar jag ingen vanilj överhuvudtaget haha För mig är det en smooth citrus/trädoft som är lite djupare än vanliga sportiga citrusdofter. Har för mig att en del har jämfört Edition blanche med Xerjoff Uden (som jag också äger) men tycker att det är helt olika dofter (kanske lite likheter i öppningen)...
Kanske Uden hade varit något för dig? Citrus, trä, ganska mycket vanilj och en "varmhet" med toner av choklad, rom och kaffe typ...fräsch och allsidig men ändå lyxig
Ska va uppmärksam efter typ 3 h, se om jag upplever vaniljen dåPå min flaska så träder vaniljen fram efter typ 3 timmar lite lätt...
Kan inte påstå att den är powdery dock...