Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte du Francois?Vilka här har testat TRNP eller Teone Reinthal Natural Perfume?
Jag har testat Garden of pleasures som jag vill minnas va grym. Embers också den grym och Francois. (Likaså den vass).
Köpte du Francois?Inte provat någon men sugen blir man ju!
Jag har testat Tallemaja, night song och Mokaya. Alla intressanta men gillar Mokaya bäst. Liknade Pardon tyckte jag.Vilka här har testat TRNP eller Teone Reinthal Natural Perfume?
Jag har testat Garden of pleasures som jag vill minnas va grym. Embers också den grym och Francois. (Likaså den vass).
RFM & Biotherm är två favoriter här med!Använder du antiperspiranten på rätt sätt?
Den ska appliceras på kvällen efter dusch, i torr armhåla. Då hinner den torka under natten när man sover. Då funkar det riktigt bra sen.
Många verkar ta antiperspirant som om det vore en deo, på morgonen när dom börjar dagen. Dom gångerna jag har gjort det så blir jag istället helt blöt då den vägrar torka eftersom man är "aktiv"
Jag kan starkt rekommendera den antiperspiranten det länkades till, även denna från Biotherm är bra. Men en antiperspirant måste som sagt användas rätt, det är ingen deo. Har pratat med förvånansvärt många som inte vet att det är skillnad och inte vet hur en antiperspirant ska användas.
![]()
Jag hade den ett tag och hade inga större problem med performance på den.Någon som testat nya Dior Homme 2020? Tycker den försvinner sjukt snabbt, provat på två butiker på handleden. Känner den knappt efter några timmar, och då har jag näsan mot handleden… frugan kände knappt heller när jag bad henne lukta
Ok. Då funkar den kanske inte på min hudJag hade den ett tag och hade inga större problem med performance på den.
Har en polare som tog över den och jag brukar känna rätt tydligt när han har den.
han sprayar nog max 3 spray också.
Tack! Det var nytt för mig. Kör alltid på morgonen och ingen har någonsin funkat på mig förutom Absolut Torr.Använder du antiperspiranten på rätt sätt?
Den ska appliceras på kvällen efter dusch, i torr armhåla. Då hinner den torka under natten när man sover. Då funkar det riktigt bra sen.
Många verkar ta antiperspirant som om det vore en deo, på morgonen när dom börjar dagen. Dom gångerna jag har gjort det så blir jag istället helt blöt då den vägrar torka eftersom man är "aktiv"
Jag kan starkt rekommendera den antiperspiranten det länkades till, även denna från Biotherm är bra. Men en antiperspirant måste som sagt användas rätt, det är ingen deo. Har pratat med förvånansvärt många som inte vet att det är skillnad och inte vet hur en antiperspirant ska användas.
![]()
Satt och hoovrade på köpknappen på den där jag också! Verkar trevligDD: Roja - H The Exclusive
![]()
En träig, fräsch plommon/oud, öppnar lite obalanserat… men drydownen… helt fantastisk!
Verkligen! Hör av mig om jag skulle tröttnaSatt och hoovrade på köpknappen på den där jag också! Verkar trevlig
Spännande, tog den som 7.5ml ”freebie” bonus när jag beställde min PdV 25!DD: Roja - H The Exclusive
![]()
En träig, fräsch plommon/oud, öppnar lite obalanserat… men drydownen… helt fantastisk!
Kul! Som jag förstått det så är den här diskad! Kan det vara Aoud-versionen?Spännande, tog den som 7.5ml ”freebie” bonus när jag beställde min PdV 25!
Vilken modell är detta?
Nä, tror det är samma?Kul! Som jag förstått det så är den här diskad! Kan det vara Aoud-versionen?
Ahaaa! Det bör vara denna, ytterligare en annan variantNä, tror det är samma?
![]()
Tack, inte helt enkelt med dessa varianter. Märkligt att den heter ”exclusive” på RD hemsida men inte på Fragrantica?Ahaaa! Det bör vara denna, ytterligare en annan variant
Instämmer! Och Amour som du har i ditt test-kit finns inte ens med på Fraggan ö.h.t.!Tack, inte helt enkelt med dessa varianter. Märkligt att den heter ”exclusive” på RD hemsida men inte på Fragrantica?
![]()
Nåväl, får hoppas att den är intressant hursomhelst!
Den med artikelnummer 49-085.Vilken modell är detta?
Har många 2ml samples nu och behöver organisera. Har dålig koll på olika kaliber…
![]()
Patronask, 10 patroner
Praktisk plastförpackning som håller patronerna torra och skyddade under jaktäventyren. Passar de flesta kalibrar upp till 9,3 x 62. För 10 patroner.www.biltema.se
Tack!Den med artikelnummer 49-085.
Sjukt nöjd med asken. Den passar till alla samples på 1,5 till 2,5ml, men inte större dekanter på 3-10ml.
Skönt att du inte ägnar dig åt jakt då så du riskerat råka ta fel. Jaktlaget hade fått sig ett oförglömligt minne när du försökt ladda med nån mysig rosdoft.
Nä, jag noterade det också, skumt (har inte testat den ännu dock).Instämmer! Och Amour som du har i ditt test-kit finns inte ens med på Fraggan ö.h.t.!![]()
En vän har haft den där. Luktar väldigt gott.Fick med en tester på ADG Absolu för ett tag sen. Den har helt flugit under radarn pga all fokus på profumo och profondo.
Faktiskt den bästa flankern. Söt och fräsch på samma gång. Håller riktigt bra. Annan karaktär än övriga, till det bättre.
![]()