• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Vikingarna 💪
Här är vi långt från söta mysdofter. Bara flaskornas kulör som sådana kräver sin man; rätt långt från diskretion och finess.

Colognen damp ner idag så får be att återkomma med en mer djuplodande analys. Lite säregen men fräsch doft är första intrycket vilket av erfarenhet inte sällan varit fallet när jag bekantat mig med Creed.
A08E465C-8A42-421B-8A03-2957205303A5.jpeg

Ett litet tips från sidlinjen till Creed, ta bort samples för dessa två dofter. En rikrigt viking doppar inte tårna innan de hoppar i..😅

Måste fråga, är det nån som sitter på en sån där magisk rabattkod till boozt som ger rabatt även på redan rabatterade varor?

Som den där 20% koden vi överanvände i julas... 😂
Tror de slutat med kaka på kaka-rabatt efter att hela lagret av Layton m.m. gick för hugo boss-priser. Jag har iaf inte lyckats få nån kod att funka på ett redan rabatterat pris. Har försökt flera ggr för försöker snål-köpa carlisle. :)

Senast ändrad:
KD: Xerjoff - Tony Iommi Monkey Special & Torino21 på vardera arm 😁.

Edit: Sambon kom hem i skrivande stund från gymmet och första hon gör är att fråga vad det är för parfym som luktar så gott 👏. Efter hon duschat ska hon få dofta på vardera arm så får jag se vilken hon tyckte lukta så gott.
F4C92FAF-5483-428D-A863-F057FD5EB133.jpeg
Kul att de verkade komma till sin rätt! 🤩

Behöver inspiration!

Våren närmar sig med stormsteg och jag är lite nyfiken på vilken/vilka dofter ni planerar att sträcka er efter nu när soltimmarna och temperaturen successivt ökar.

Planerar själv att köpa in nytt inför våren, hade därför varit kul att höra hur ni tänker!

Behöver inspiration!

Våren närmar sig med stormsteg och jag är lite nyfiken på vilken/vilka dofter ni planerar att sträcka er efter nu när soltimmarna och temperaturen successivt ökar.

Planerar själv att köpa in nytt inför våren, hade därför varit kul att höra hur ni tänker!
Denna är jag rätt säker kommer nyttjas mer och mer i takt med att temperaturen stiger (ni med vild fantasi håller tyst..😅)
192224A0-1E48-42DA-A448-83AC42503E7E.jpeg

(Lånad bild)

Denna är jag rätt säker kommer nyttjas mer och mer i takt med att temperaturen stiger (ni med vild fantasi håller tyst..😅)
192224A0-1E48-42DA-A448-83AC42503E7E.jpeg

(Lånad bild)
Och med att temperaturen stiger menar du när den där badhusgubbens pung ramlar ner på sätet nedanför? Skojar bara, tycker faktiskt den är rätt trevlig trots alla badhusgubsreferenser :)

Tillbaka
Topp