Vilka är egentligen de bästa sommar och vår dofterna? Känns som att här kommer designmärkena fram?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De som står längst fram i min hylla när det börjar bli varmare är:Behöver inspiration!
Våren närmar sig med stormsteg och jag är lite nyfiken på vilken/vilka dofter ni planerar att sträcka er efter nu när soltimmarna och temperaturen successivt ökar.
Planerar själv att köpa in nytt inför våren, hade därför varit kul att höra hur ni tänker!
• Fahrenheit CologneVilka är egentligen de bästa sommar och vår dofterna? Känns som att här kommer designmärkena fram?
Swedoft - Tre Kronor men den lär vara svår att få tag på nu för tidenVilka är egentligen de bästa sommar och vår dofterna? Känns som att här kommer designmärkena fram?
Törs inte blindköpa mer nu. Risky businessBoozt har 50% rakt av på Oud Wood.. tur man köpte För 30% förra veckan. Hehe
Någon annan kanske kan göra ett kap.
Denna är en riktig höjdare. Så pass att jag sålde min 50ml och beställde en 150ml!DD: När det är blå himmel ute så finns det egentligen bara ett val…
![]()
https://www.fragrantica.com/perfume/Chanel/Bleu-de-Chanel-Parfum-49912.html
Är det standard att 30ml är billigare per ml än 50ml? Brukar vara tvärtom väl eller missar jag något?Boozt har 50% rakt av på Oud Wood.. tur man köpte För 30% förra veckan. Hehe
Någon annan kanske kan göra ett kap.
Om någon letar flaska så har jag att sälja.Swedoft - Tre Kronor men den lär vara svår att få tag på nu för tiden![]()
Fick hem Cuir De Russie i veckan för att jämföra med Great Britain. Kommentaren från sambon: ”Luktar kiss och gubbe, känns som den borde passa dig.”Även undertecknad har börjat smyga mot ljusare tider. Dock inte några sommarpjäser, snarare gubb-dofter.
Roja - Midsummer dream
Roja - Reckless
Roja - Danger
Guerlain - Heritage
Ormonde Jayne - Man
Dessutom har jag Chanel - Pour Homme och Floris - 1962 på ingående.
Ett tips är att inte läsa boken jag länkade förut. Den av Luca Turin. Nu sitter jag här och vill köpa varenda jävla klassiker som skapats.
Fick hem Cuir De Russie i veckan för att jämföra med Great Britain. Kommentaren från sambon: ”Luktar kiss och gubbe, känns som den borde passa dig.”
![]()
Står med dig och har inget svar på fråganÄr det standard att 30ml är billigare per ml än 50ml? Brukar vara tvärtom väl eller missar jag något?
Annars så krama en uteliggareOm du vill släppa den så tar jag den. Är oerhört sugen på att lukta kiss och gubbe!![]()
Jag tycker det blir tydligt att vår- och sommardofter inte alls kittlar en lika mycket som höst- & vinterdofterna nu när man börjar kika mer på dem!Har inte så mycket på önskelistan till våren förvånansvärt nog..
Xerjoff - Kobe
Roja - Burlington och Oceania
Inte oväntat…Oväntat bra denna ju!
![]()
Kanske inteInte oväntat…![]()
Håller helt med, hoppades på att kunna få lite inspiration här. Kollar man på topplistor och recensioner online är det mycket fokus på höst/vinter. Tycker själv även att det är lättare att motivera ett dyrt köp när en doft varar 8h+.Jag tycker det blir tydligt att vår- och sommardofter inte alls kittlar en lika mycket som höst- & vinterdofterna nu när man börjar kika mer på dem!
Enkelt, gör inga undantag eller förändringar och kör på betongtunga dofter året om!Jag tycker det blir tydligt att vår- och sommardofter inte alls kittlar en lika mycket som höst- & vinterdofterna nu när man börjar kika mer på dem!
Blev en order iaf, kändes prisvärt. Luktar den gott?Står med dig och har inget svar på frågan![]()