Blev en order iaf, kändes prisvärt. Luktar den gott?
Jag hade svårt för den till en början. Men nu älskar jag den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev en order iaf, kändes prisvärt. Luktar den gott?
Låter lovande. Tuscan leather luktade fy första gångerna men sen växte den rejält på en.Jag hade svårt för den till en början. Men nu älskar jag den.haha learn to like it
![]()
Vart köpte du provet?Oväntat bra denna ju!
![]()
Ser ut som escenticaVart köpte du provet?![]()
Exakt så!!!Låter lovande. Tuscan leather luktade fy första gångerna men sen växte den rejält på en.![]()
Haha, jag hör dig men samtidigt så blir jag lite illamående av folk som drar 10 spray Tobacco Vanille i 25 plusgrader liksomEnkelt, gör inga undantag eller förändringar och kör på betongtunga dofter året om!![]()
Jag hann köpa en liten flarra. Sjukt bra pris. Inga extrakoder funkade, men det var ju bra ändå. Boozt är bra ibland!Boozt har 50% rakt av på Oud Wood.. tur man köpte För 30% förra veckan. Hehe
Någon annan kanske kan göra ett kap.
Den är så ruggigt mysig!
Instämmer, en underskattad pärla tycker jag!Den är så ruggigt mysig!
Vankas det parfymloppis på gatan hos grannen alltså?Om någon letar flaska så har jag att sälja.
Ska flytta utomlands i april så kan tänka mig att minska antalet flaskor.
Nåt sånt ja.Vankas det parfymloppis på gatan hos grannen alltså?![]()
Jag paxar gärna Escadan om du känner att det blir för tungt att släpa den över gränsenNåt sånt ja.
Vanliga PH? Har två flaskor av denna pärla så kan släppa en, drar ett pm senare idag/imorgon!Jag paxar gärna Escadan om du känner att det blir för tungt att släpa den över gränsen![]()
Jag har båda och jag tycker de är ganska lika. SBE är lite torrare och har lite mer tobak i sig. Rehab är lite rundare och har lite mer lavendel i sig. Båda är fantastiska, helt enkelt. Ibland föredrar jag den ena och ibland den andra, men de spelar likväl i samma liga enligt mig. En förbipasserande lekman hade haft svårt att känna någon skillnad. SBE är ju egentligen discontinued men verkar poppa upp lite här och där fortfarande. Priset på Notino är bra tycker jag, inte så jätteofta som 90ml-flaskan finns i lager (fri leverans skryter de också om).Min plan var att hugga Initio Rehab, men efter att ha läst igenom Fraggan lutan jag åt denna ist.
![]()
Viktor & Rolf Spicebomb Extreme Eau de Parfum för män | notino.se
Viktor & Rolf Spicebomb Extreme Eau de Parfum för män ❤️ Köp Viktor & Rolf Spicebomb Extreme ✓ Bra pris ✓ I lager ✓ 90 dagars öppet köp ✓ Parfym online på notino.sewww.notino.se
Någon som har erfarenhet och kan jämföra? Samt är det ett bra köp? Vet ej hur V&R brukar ligga i pris.
Ursäkta sent svar. Här köpte jag https://www.escentica.se/produkt/elysium-pour-homme-parfum-cologne-2/Vart köpte du provet?![]()
Jag har båda och jag tycker de är ganska lika. SBE är lite torrare och har lite mer tobak i sig. Rehab är lite rundare och har lite mer lavendel i sig. Båda är fantastiska, helt enkelt. Ibland föredrar jag den ena och ibland den andra, men de spelar likväl i samma liga enligt mig. En förbipasserande lekman hade haft svårt att känna någon skillnad. SBE är ju egentligen discontinued men verkar poppa upp lite här och där fortfarande. Priset på Notino är bra tycker jag, inte så jätteofta som 90ml-flaskan finns i lager (fri leverans skryter de också om).
Boozt har ett bra pris på Rehab, även denna kommer i 90ml. Ytterligare 10% får man också på listat pris.
![]()
INITIO Parfums Privés Rehab Extrait Edp Spray - Eau de parfum | Boozt.com
INITIO Parfums Privés Rehab Extrait Edp Spray - 2769 kr. Köp Eau de parfum från INITIO Parfums Privés online hos Boozt.com. Snabb leverans & enkla returer.www.boozt.com
Elle-belle-bi?
SBE är grym, men jag var tvungen att sälja min snabbt efter några test bara. Den tog över allt. Hela min lägenhet luktade SBE, överallt. Pallade inte.Min plan var att hugga Initio Rehab, men efter att ha läst igenom Fraggan lutan jag åt denna ist.
![]()
Viktor & Rolf Spicebomb Extreme Eau de Parfum för män | notino.se
Viktor & Rolf Spicebomb Extreme Eau de Parfum för män ❤️ Köp Viktor & Rolf Spicebomb Extreme ✓ Bra pris ✓ I lager ✓ 90 dagars öppet köp ✓ Parfym online på notino.sewww.notino.se
Någon som har erfarenhet och kan jämföra? Samt är det ett bra köp? Vet ej hur V&R brukar ligga i pris.
Haha. Damen gär hemma gnäller redan om alla parfymer. Det blev en flaska SBE, får spraya utomhus xD hahaSBE är grym, men jag var tvungen att sälja min snabbt efter några test bara. Den tog över allt. Hela min lägenhet luktade SBE, överallt. Pallade inte.![]()
Ja, det är nog onödigt. Men om du kommer gilla den, vilken det än blir, så mycket som jag initialt gillade SBE, så är det kanske bara en tidsfråga innan du nyper Rehab också!Haha jakänns fel att köpa båda.... tack för fint svar.
Ja, risken är ju hög! Spanat på Rehab ett tag. Även mycket för att presentation och flaska är fin, skulle även matcha fint med andra från initio i hyllan. Klok man ärJa, det är nog onödigt. Men om du kommer gilla den, vilken det än blir, så mycket som jag initialt gillade SBE, så är det kanske bara en tidsfråga innan du nyper Rehab också!![]()
Exakt. En lägenhet ska stinka viol och bensin, det är sen gammalt. Inte orientalisk kryddbasar.Så farlig är den inte. Det är bara @JensBP som är lite känslig så fort det inte står "Fahrenheit" på flaskan.![]()