Rent flyt antar jag, funkade på första försöket.Vilken balansakt hur har du lyckats med det där![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rent flyt antar jag, funkade på första försöket.Vilken balansakt hur har du lyckats med det där![]()
Snyggt!Rent flyt antar jag, funkade på första försöket.
Tack själv, det är matchdag och doften blir några spray från dekanten Nefs som du skickade
Det kommer dofta lika magiskt på läktaren som spelet lär bli på Malmö IP
![]()
Både @Tjabo och @Sthlm-Nicklas är klippor att rådfråga och luta sig mot när man behöver lite vägledning avseende doftkonsumtion.
En reservflaska Chanel AHS 150ml (Fick precis hem en 100ml flaska ska tilläggas) & Dior Homme Original 100ml beställt![]()
. Har vi någon parfympsykolog man kan kontakta i denna tråden?
![]()
Både @Tjabo och @Sthlm-Nicklas är klippor att rådfråga och luta sig mot när man behöver lite vägledning avseende doftkonsumtion.
Lagom är nyckeln!
jag har inte köpt parfym på 3 hela dagar
Men det börjar bli dags...
Den är fin, synd bara att den saknar lite muskler. Men finns fullgoda alternativ till den (om man nu vill ha lite mer kräm!).Ruggigt bra. Synd att jag har missat denna innan. Luktar som jag tänker mig att Clooney eller Brad Pitt luktar.
![]()
Vilka?Den är fin, synd bara att den saknar lite muskler. Men finns fullgoda alternativ till den (om man nu vill ha lite mer kräm!).![]()
Ruggigt bra. Synd att jag har missat denna innan. Luktar som jag tänker mig att Clooney eller Brad Pitt luktar.
![]()
Lite tråkigt med GIT imo.![]()
Sen om det stämmer eller inte vettefan men GIT känns rätt Clooney-esque![]()
Vilka?
Är det inte så att den behöver stå ett tag så blir den lite kraftfullare? Upplever det med många dofter som har dålig prestanda från början.
Tror den dessutom funkar året runt, förutom kanske de allra varmaste dagarna. Får hålla utkik efter REA på en 100ml sen.Den presterar riktigt bra på mig. Och kul att du gillar denbra köp
Man kan ju hoppas det är något roligt men det brukar oftast landa i rea på uddasaker som kanske inte säljer bäst. Med lite is i magen brukar de ha rea i slutet på Mars.Gents kör kvällsrea idag 22/2-22 22:22.
Någon som har koll på vad det kan tänkas vara? Specifika erbjudanden eller rea på allt?
Utan att gå in närmare men en nära familjemedlem har fått Astma så kommer behöva göra mig av med de flesta parfymernaWtf @livinl0ud Här slösurfar man Tradera och hittar att du har båda dina Layton till salu. Ska du verkligen sälja dina 78-procentare med gamla formulan som du har samlat ihop??
Bara att klicka på de olika procentsatserna i mailet så ser man exakt vilka produkter som ligger under vilken rabattsats.Gents kör kvällsrea idag 22/2-22 22:22.
Någon som har koll på vad det kan tänkas vara? Specifika erbjudanden eller rea på allt?
Tråkigt att höra! Alltså med familjemedlemmen. Parfymer är skitsamma i sammanhanget.Utan att gå in närmare men en nära familjemedlem har fått Astma så kommer behöva göra mig av med de flesta parfymerna. Shit happens!
Tråkigt, men hälsan går ju alltid först.Utan att gå in närmare men en nära familjemedlem har fått Astma så kommer behöva göra mig av med de flesta parfymerna. Shit happens!
Tråkigt att höra! Alltså med familjemedlemmen. Parfymer är skitsamma i sammanhanget.
Speciellt när det handlar om ett barn så är valet enkelt även fast det inte är roligtTråkigt, men hälsan går ju alltid först.
Utan att gå in närmare men en nära familjemedlem har fått Astma så kommer behöva göra mig av med de flesta parfymerna. Shit happens!
Ja är det inte tanten på jobbet så är det familjerelateratDu har verkligen haft oflyt med dofter, men hälsa och familj går såklart alltid först!