Och såklart gillar mycket.@JensBP
Köper du backup-flaskor på dofter du gillar eller på saker som kommer diskas? Vad är systemetkanske måste lära mig av dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och såklart gillar mycket.@JensBP
Köper du backup-flaskor på dofter du gillar eller på saker som kommer diskas? Vad är systemetkanske måste lära mig av dig.
Inte länge alls. Kändes som den blev en skinscent nästan direkt på mig men jag gillade den trots allt. Måste vara optimal för de som gillar ”kontorssäkra” parfymer.Hur länge sitter Solstis på dig?
Den var gränsfall för flaskköp för mig, men jag ville ha den, den e mild o fin![]()
Äh vadå, kul med lite samples ju…Var på NK idag, skulle bara köpa Costa Azzurra men det gick överstyr. Viking e ju inte ens bra
Gillar dock champaca absolute som överraskade
![]()
![]()
Den känns ju faktiskt perfekt för en kontorsmiljöInte länge alls. Kändes som den blev en skinscent nästan direkt på mig men jag gillade den trots allt. Måste vara optimal för de som gillar ”kontorssäkra” parparfymer
![]()
Vi får väl se vad detta är för något, känns lite okaraktäristiskt!
Tycker inte vi ska håna Axe! Axe Africa var för mig på 90-talet lika viktig som dagsvax (sweet georgia brown på helgen) och syre.
Initialt känns doften helt off brand. Iaf designmässigt. Men känns ju oavsett som att man måste testa den...![]()
Vi får väl se vad detta är för något, känns lite okaraktäristiskt!
Ja, det skulle kunna ligga ett modem i den där kartongen, eller kanske något exklusivt tillbehör till en racercykel...Initialt känns doften helt off brand. Iaf designmässigt. Men känns ju oavsett som att man måste testa den...![]()
Exakt så!Ja, det skulle kunna ligga ett modem i den där kartongen, eller kanske något exklusivt tillbehör till en racercykel...
Hur skiljer den sig mot Edt:n ? Är det "samma doft" i grunden som "originalet" eller en helt ny doft?DD:
https://www.fragrantica.com/perfume/Giorgio-Armani/Acqua-di-Gio-Eau-de-Parfum-71606.html
![]()
Tack @livinl0ud
Den här var ju över förväntan!
Liknande men mycket bättre i mitt tycke.Hur skiljer den sig mot Edt:n ? Är det "samma doft" i grunden som "originalet" eller en helt ny doft?
Har du testat både Costa Azzurra och Costa Azzurra Parfym? Har båda på väg in men har ej bestämt vilken jag behåller (blir ej båda).Var på NK idag, skulle bara köpa Costa Azzurra men det gick överstyr. Viking e ju inte ens bra
Gillar dock champaca absolute som överraskade
![]()
![]()
Har du testat både Costa Azzurra och Costa Azzurra Parfym? Har båda på väg in men har ej bestämt vilken jag behåller (blir ej båda).
Har du testat både Costa Azzurra och Costa Azzurra Parfym? Har båda på väg in men har ej bestämt vilken jag behåller (blir ej båda).
Ena är en Edp den andra en Perfume. Luktar lite annorlunda men har bara testat på vardera handled vid ett tillfälle (idag) å har svårt att bestämma migVad är skillnaden?
Ena är en Edp den andra en Perfume. Luktar lite annorlunda men har bara testat på vardera handled vid ett tillfälle (idag) å har svårt att bestämma mig![]()
Ja det kanske är ett korrekt uttryck, jag uppfattar nog Edp som lättare och lite fräschare men perfumen sitter i längre. Blir nästan att räkna som ett blindköp detta ol jag väljer att behålla någon. Just nu lutar det åt att jag behåller perfumen faktiskt.Är den mindre aquatisk ?
Ja det kanske är ett korrekt uttryck, jag uppfattar nog Edp som lättare och lite fräschare men perfumen sitter i längre. Blir nästan att räkna som ett blindköp detta ol jag väljer att behålla någon. Just nu lutar det åt att jag behåller perfumen faktiskt.
Kylig och solig morgon - då åker colanapparna fram.
![]()
P.S. Har bestämt mig för att nörda ner mig mer i Roja-träsket och söker därför mindre splittar/samples/discovery atomizers av:
Great Britain
H The Black Tier
Helt magisk drydown. Tack för den!Jag har den senare.