Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svarar mig själv då detta inte tog lång tid att utvärdera. Den här framkallar tyvärr ett illamående hos mig nu. Så otroligt märkligt hur något kan gå från "favoritparfym" till scrubber. Nåväl, antar att doftsinnet är dynamiskt och utvecklas med tiden.Dagens andra ”soliga” parfym. Kanske lite väl tropisk för det kalla vädret, men funkar fint när solen värmer på imho.
Bestämde mig för att rota fram denna då jag har ett svagt minne av att den gav mig en lätt huvudvärk senaste gången jag hade på mig den. Ska bli intressant att se vad som händer nu.
Oavsett kommer den nog bli svår att flippa då sambon verkligen gillar den. Enligt henne själv är den ”så mycket bättre än Diaghilev”. Tänkte ge mig in i en diskussion om att det är två olika parfymer, men valde för alla inblandade parters skull att avstå.
![]()
Älskar Hacivat, men vettefan om jag inte skulle tycka den är för tung att bära en varm sommardag. Enligt mig gör den sig bäst nu och på våren.Dagens andra ”soliga” parfym. Kanske lite väl tropisk för det kalla vädret, men funkar fint när solen värmer på imho.
Bestämde mig för att rota fram denna då jag har ett svagt minne av att den gav mig en lätt huvudvärk senaste gången jag hade på mig den. Ska bli intressant att se vad som händer nu.
Oavsett kommer den nog bli svår att flippa då sambon verkligen gillar den. Enligt henne själv är den ”så mycket bättre än Diaghilev”. Tänkte ge mig in i en diskussion om att det är två olika parfymer, men valde för alla inblandade parters skull att avstå.
![]()
Det kan jag hålla med om. Vid högsommarvärme har den gått bort!Älskar Hacivat, men vettefan om jag inte skulle tycka den är för tung att bära en varm sommardag. Enligt mig gör den sig bäst nu och på våren.![]()
Grymma inköpRåkade spontant köpa några nya på en resa nyligen
![]()
Kör samma citat själv hahaha!Känner helt tvärtom. Är ca en utekväll från att slinta på köp-knappen. Kan bli knepigt att förklara hemma när man egentligen har köpstopp men vad fan. ”Den kommer från ett byte”![]()
Krämig på ett bra sätt. Vanilj o citron med sandelträ i boten. Frugan gillade.Grymma inköp. Är själv nyfiken på Chanel Allure Homme edition blanche. Hur är den?
![]()
De är väldigt olika för min näsa.Någon som har testat PdM Sedely and Greenely bredvid varann och kan tänka sig att ge ett tips om det är värt att ha båda?
tackar
Givenchy-gentleman är sjukt bra.Råkade spontant köpa några nya på en resa nyligen
![]()
Den är aldrig fel.Vad tycker ni om TF beau de jour under sommaren?
Det är ett måsteVad tycker ni om TF beau de jour under sommaren?
Är den den bästa TF under sommaren eller finns det någon annan du rekommenderar?Det är ett måste
![]()
edit: Ska ha den imorgon! Har väntat länge nog nu![]()
Neroli Portofino är jäkla trevlig med, tyvärr rätt usel performance. https://www.fragrantica.com/perfume/Tom-Ford/Neroli-Portofino-12192.htmlÄr den den bästa TF under sommaren eller finns det någon annan du rekommenderar?
Två andra småmysiga sommardofter:Är den den bästa TF under sommaren eller finns det någon annan du rekommenderar?