Nån som testat Cool Water Intense? På tal om kokosnöt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag får ingen direkt kokos. CWI doftar mer som en remixad Eros. Sportig och fräsch. En doft för söndagspromenaden/joggingturen eller om man ska ner och köpa sig en pizza på hörnet.Nån som testat Cool Water Intense? På tal om kokosnöt.
Eu-fekkin-reka, omdömet är borta!Har bett köparen ta bort det men hyser inga större förhoppningar. Man får bara hoppas folk fattar att det är svårt att värja sig mot kritik av denna typ:
![]()
Det tycker jag nog… Hacivat är en doft jag funderat många ggr på att låta gå men kan inte släppa den pga att drydown är så jäkla trevlig och lyckas alltid hitta ngt plagg där den sitter kvar. BdJ är en sjuhelvetes fin fougere as classy as they come.Nishane- Hacivat och Tom Ford - BDJ. Flaskvärdiga båda två? Känns som båda fått mycket kärlek här.![]()
köpa-pizza-doften eller spraya-innan-joggingtur-doften?!!!!En doft för söndagspromenaden/joggingturen eller om man ska ner och köpa sig en pizza på hörnet.Köpte 75 ml för dryga 200:- på Notino.
Haha! Jag menar att det är en casual doft som passar till det mesta. Den har inga höga anspråk (och det ska man inte ha mot den heller, så det är ömsesidigt där), väcker inte anstöt och fungerar till det mesta i det vardagliga livet.köpa-pizza-doften eller spraya-innan-joggingtur-doften?!!!!![]()
Jag förstod det. Roliga ordval bara.Haha! Jag menar att det är en casual doft som passar till det mesta. Den har inga höga anspråk (och det ska man inte ha mot den heller, så det är ömsesidigt där), väcker inte anstöt och fungerar till det mesta i det vardagliga livet.
Råkade gå in och klicka hem denna hajpade (det får man väl ändå kalla den?) Tom Ford - Beau de Jour. Så nu är den på inkommande.Behöver lite tips. Jag är på jakt efter något fräscht(!) tropiskt gärna med vanilj och/eller kokos. Sommarvänligt. Eternity Now i all ära men vill ha mer.
Jag har köpt:
1. Mancera Holidays. Helt otrolig doft. Men för tjejig. Sålde till en tjej.
2. Eternity Now. Se ovan. Toppbetyg.
3. JPG Le Beau. Inte för mig. Gillade inte. Till salu.
4. Cool Water Intense. Helt ok, men inte riktigt tropisk i min näsa trots kokos. Mer som en Eros. Performance är dock helt sjuk.
Ja, jag vet att VIW finns. Men fler?
Nä. Risken är ju annars att det knackar på dörren och tillgången blir beslagtagen.När sker namnbytet? (Inte det mest kommersiella produktnamnet i rådande situation…)
![]()
Soleil skrämmer mig lite med blommorna. T ex Ylang Ylang som Mancera Holidays + jasmin och annat. Känns som den är rätt kvinnlig. Många somriga vaniljparfymer läggs det till mycket feminina blommor så de blir ännu mer damparfymer tyvärr. Kanske fixar ett test. Skulle nog inte våga blindköpa. Dessutom dyrare än VIW per ml.Råkade gå in och klicka hem denna hajpade (det får man väl ändå kalla den?) Tom Ford - Beau de Jour. Så nu är den på inkommande.
Men jag skymtade även en TF som kanske hade varit något för dig och din nyfunna romans med kokos:
Tom Ford - Soleil Blanc
Fantastiskt! Vet du hur länge de har rabatten?Lyckan när man kniper sista flaskan aqva di sale på NK och det visar sig att de kör rea med 200kr avdrag per 1000kr och man dessutom har bonus på kortet.
Vilken dag, kan garantera att ngn backar på bilen eller att jag tappar flaskan direkt jag kommer hem.
Härligt! Det är just en sådan jag känner att det fattas i samlingen här hemma. Det är därför jag tittar över alternativen, t. ex. TF Oud Minérale. Men det kanske slutar med Aqva di Sale istället.Lyckan när man kniper sista flaskan aqva di sale på NK och det visar sig att de kör rea med 200kr avdrag per 1000kr och man dessutom har bonus på kortet.
Vilken dag, kan garantera att ngn backar på bilen eller att jag tappar flaskan direkt jag kommer hem.
Till och med imorgonFantastiskt! Vet du hur länge de har rabatten?![]()
Tycker den är kanon, märkligt att den inte känns utdaterad och trist med tanke på åren den har på nacken.Härligt! Det är just en sådan jag känner att det fattas i samlingen här hemma. Det är därför jag tittar över alternativen, t. ex. TF Oud Minérale. Men det kanske slutar med Aqva di Sale istället.![]()
Mina vänner har missat min födelsedag i 3 års tid… behöver dina vänner en ny vän?![]()
och KD..
Haha! Vi har faktiskt blivit mycket snällare mot varandra ju äldre vi har blivit.... och du kan ha faktiskt träffat honom kom jag på nu! Om ni möttes IRL när du sålde/bytte din Tobacco Oud.Mina vänner har missat min födelsedag i 3 års tid… behöver dina vänner en ny vän?![]()
Ah nej tyvärr inte, den affären sköttes via post… nu önskar man ju att man hade setts och slagit in paketet med röd rosett.Haha! Vi har faktiskt blivit mycket snällare mot varandra ju äldre vi har blivit.... och du kan ha faktiskt träffat honom kom jag på nu! Om ni möttes IRL när du sålde/bytte din Tobacco Oud.