Har du gjort ett hålrum i väggen för att kunna stapla klockboxar i sidläge?Nej, sådär många klockor har ju bara en mentalt sjuk person
Men seriöst, det är lagom för mig.
Jag gillar att ha dem på väggen, bra display![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du gjort ett hålrum i väggen för att kunna stapla klockboxar i sidläge?Nej, sådär många klockor har ju bara en mentalt sjuk person
Men seriöst, det är lagom för mig.
Jag gillar att ha dem på väggen, bra display![]()
Nej, det är är watchtrays som är monterade på väggen som en tavla. Sticker ut kanske 7cmHar du gjort ett hålrum i väggen för att kunna stapla klockboxar i sidläge?
2500Vad är rimligt att betala för en VIW 100ml? 96% kvar.
Vad är rimligt att betala för en VIW 100ml? 96% kvar.
Lätt 6000-7000.
Är du sugen på parfum eller edp? Har för mig att den plockades bort från Rojas sida förra veckan. Men det är ju en populär doft, så det blir nog troligen bara ett namnbyte.Villhöver allra mest Roja Oligarch just nu.
Har svårt att uttala mig om specifikt Elysium, men i fallet Enigma och Danger så upplever jag att de dofterna är "djupare" och håller liiite längre. Dock får jag bättre sillage med PC-versionen av Enigma, märkligt nog.Upplever ni som testat båda varianterna av Elysium att det är stor skillnad på doft och longevity/sillage? Har på mig Elysium Parfum idag och den är verkligen bra. Har en flaska Parfum Cologne på g in nämligen, blev snål när jag la beställningen.. hoppas inte jag får ångra det bara![]()
Håller tummarna! Blir spännande att testa Scandal också. Vet inte om det är en bra idé att ge sig in på Roja egentligen men hänger man i denna tråd lite för ofta är det nästan oundvikligt känns det somHar svårt att uttala mig om specifikt Elysium, men i fallet Enigma och Danger så upplever jag att de dofterna är "djupare" och håller liiite längre. Dock får jag bättre sillage med PC-versionen av Enigma, märkligt nog.
Hälsa sambon att du ändå tagit dem som är lättast att uppskatta för en icke härdad näsaDessa dofter var en bra bit över min comfort zoneoch när sambon kontrar med att det kommer bli Saharaöknen där nere ifall du använder dom säger sitt
.
![]()
Jag testade parfum så i första hand den. Hoppas på ett namnbyte, känns ju sådär just nu..Är du sugen på parfum eller edp? Har för mig att den plockades bort från Rojas sida förra veckan. Men det är ju en populär doft, så det blir nog troligen bara ett namnbyte.
Haha vette fan om jag ens själv tycker dom var så simpla/lätta att uppskatta. Har själv nog en ganska så otränad näsaHälsa sambon att du ändå tagit dem som är lättast att uppskatta för en icke härdad näsa![]()
Har för mig att Parfymören Prin Kontos kommer från Thailand, så du har säkert rätt
Har själv aldrig varit i Thailand.
Mmm kollade på den innan, gillar noterna i den.Kollade igenom hans lista på fraggan och hittar ett hus jag fått upp ögonen för på sistone! Azman, har inte testat men ska enligt trovärdiga(läs: folk jag litar på) uppgifter vara riktigt bra grejer.
Oud fetischisterna i tråden hade förmodligen gillat nedanstående.
Blir det Köpenhamn är detta verkligen att rekommendera:Flyttar till Danmark om en månad och lovade mig själv i januari att inte köpa flera flaskor innan flytten. Det sket sig. Med marginal.
Är i DK just nu men kommer hem i slutet av veckan och har då följande dofter som ligger och väntar på mig:
Alltid extra trevligt att komma hem när nya dofter ligger och väntar på att bli upplevda!
P.S
Om någon i tråden funderat på att beställa nån dekant från min lista så är kanske helgen som kommer min sista möjlighet att ordna och skicka, kommer vara bortrest en hel del av tiden fram till flytt. Vet inte om jag kommer fortsätta dekantera efter flytten, verkar som att enbart portokostnaden är 50 SEK upp till 100 gram…![]()
Inte Köpenhamn, blir nära tyska gränsen.Blir det Köpenhamn är detta verkligen att rekommendera:
Crime Passionel - Niche Perfumes and Fragrances
The best and most passionate perfume experience in Copenhagen. Discover new and powerful fragrances from all around the world.crime-passionnel.com
Har båda och de är ju i grunden typ samma men PC är lite fräschare i toppnoterna. Ingen större skillnad i longevity/sillage på mig iallafall.Upplever ni som testat båda varianterna av Elysium att det är stor skillnad på doft och longevity/sillage? Har på mig Elysium Parfum idag och den är verkligen bra. Har en flaska Parfum Cologne på g in nämligen, blev snål när jag la beställningen.. hoppas inte jag får ångra det bara![]()
Tack, låter bra det! Har du några andra rekommendationer på fräscha vår/sommardofter från Roja? Burlington 1819?Har båda och de är ju i grunden typ samma men PC är lite fräschare i toppnoterna. Ingen större skillnad i longevity/sillage på mig iallafall.
Parfymen har som sagt kanske lite mer tyngd i sig.
Brukar köra PC dagtid och parfymen kvällstid.
Sommardofter är inte Roja’s starkaste sida, i mitt tycke men Burlington är trevlig. Oceania likaså! Även Vetiver om man gillar det.Tack, låter bra det! Har du några andra rekommendationer på fräscha vår/sommardofter från Roja? Burlington 1819?
Snyggt, tack! Såg nu att Escentica har en hel del samples, blir nog att lägga en beställning. Speciellt nyfiken på Oceania.Sommardofter är inte Roja’s starkaste sida, i mitt tycke men Burlington är trevlig. Oceania likaså! Även Vetiver om man gillar det.
H the Exclusive och Danger Parfum klockrena vårparfymer men inget för de hetaste dagarna.
Den växer på en! Känns inget speciell alls första gångerna men sen såSnyggt, tack! Såg nu att Escentica har en hel del samples, blir nog att lägga en beställning. Speciellt nyfiken på Oceania.
Jag som precis köpt mig 10ml ScandalDen växer på en! Känns inget speciell alls första gångerna men sen såA Midsummer Dream är inte heller alls dum! Oligarch och Scandal är ovärda imo!
Har en hatkärlek till Burlington 1819. Magisk i topp och hjärtnoterna men blir mer grekisk strandraggare i drydown och bas.Tack, låter bra det! Har du några andra rekommendationer på fräscha vår/sommardofter från Roja? Burlington 1819?
Annars tycker jag mycket om oud, där verkar det finnas en hel del att välja mellan.
Grekisk strandraggare, ja varför inteHar en hatkärlek till Burlington 1819. Magisk i topp och hjärtnoterna men blir mer grekisk strandraggare i drydown och bas.
Oceania är segelsemester 1982.
A Midsummer Dream är väl minst dålig men inte flaskvärdig för mig.