Tror inte jag har nåt Danger sample liggandes längre men ja, som jag minns det är de väldigt lika varandra.Roja - Dange...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte jag har nåt Danger sample liggandes längre men ja, som jag minns det är de väldigt lika varandra.Roja - Dange...
Har kört min dekant som lär vara gammal mot min sprillans 81%. Ingen skillnad i doft eller performance som jag känner. Snarare håller den nya längre men det beror nog på att man får mer juice med flaskan än dekanten. Det är nästan för bra beastmode som sagt, kan inte få bort doften om jag vill ha ny parfym under dagen.Gäller även Carlisle som jag vet. De gamla har 77% medans de nya har 81% så tyvärr är de nya mer utvattnade .
Tack för tipset. Ska kolla senHar kört min dekant som lär vara gammal mot min sprillans 81%. Ingen skillnad i doft eller performance som jag känner. Snarare håller den nya längre men det beror nog på att man får mer juice med flaskan än dekanten. Det är nästan för bra beastmode som sagt, kan inte få bort doften om jag vill ha ny parfym under dagen.
@FredrikSthlm kolla din Carlisle-flaska, jag antar att det är den äldre men kul att veta säkert.
It’s a trap! En chans att bli av med alla Erba Pura bara!Rabatten var väl inte superbra men att man får med en 15ml flarra är ju rätt trevligt. Dock verkar man inte kunna välja själv vilket är trist.
Rabatten var väl inte superbra men att man får med en 15ml flarra är ju rätt trevligt. Dock verkar man inte kunna välja själv vilket är trist.
Hade ramlat på 19 euro shipping där, oavsett hur mycket jag tänkt beställa Avskräckande ord, för mig iallafallDet räckte för mig.... Rakt ner i fällan.
Ja, normalt sett jag också. Tror man var tvungen att shoppa för cirka 450 euro för att få bort den lilla rackaren... Men det räddades av de 4 valfria proverna man fick lägga till gratis... Plus att det är ju alltid lite spännande med en överraskning!Hade ramlat på 19 euro shipping där, oavsett hur mycket jag tänkt beställa Avskräckande ord, för mig iallafall
Hade ramlat på 19 euro shipping där, oavsett hur mycket jag tänkt beställa Avskräckande ord, för mig iallafall
Lite väl för sant, viktigt med gratis retur också!
Nu blev det ju ett köp i all hast av A3. Har provat den på papper i förbifarten för ett tag sedan, och kommer egentligen inte ihåg vad jag tyckte. Inte mer än att den fick 4/5 och att den påminde väldigt mycket om A2. Vill minnas att den var lite lenare och mjukare... Rosen minns jag inte? Men den får väldigt gärna vara där.
Tänkte först ta A2, men efter att ha provat ett sample på ena armen av A2, och Rosendo Mateu No5 på andra, så kom jag fram till att de var lite för lika varandra för att ett köp skulle vara befogat. Dessutom tyckte jag No5 var aningen bättre. Så, here we are...
Nån som kan bekräfta eller dementera rosnoten, kontra A2?
(För alla som inte är nördar än: A2 + A3 = Xerjoff - Alexandria II och Alexandria III).
Det låter betryggande...AIII = Mycket tydligare ros, och ouden känns annorlunda gentemot AII. Som du säger är den också mer finstämd.
AII och N°5 har en del likheter, och många verkar tycka det, men själv tycker jag dem är tillräckligt olika för att ha båda. Eller så är det för att jag verkligen gillar det dna:et..
Nu blev det ju ett köp i all hast av A3. Har provat den på papper i förbifarten för ett tag sedan, och kommer egentligen inte ihåg vad jag tyckte. Inte mer än att den fick 4/5 och att den påminde väldigt mycket om A2. Vill minnas att den var lite lenare och mjukare... Rosen minns jag inte? Men den får väldigt gärna vara där.
Tänkte först ta A2, men efter att ha provat ett sample på ena armen av A2, och Rosendo Mateu No5 på andra, så kom jag fram till att de var lite för lika varandra för att ett köp skulle vara befogat. Dessutom tyckte jag No5 var aningen bättre. Så, here we are...
Nån som kan bekräfta eller dementera rosnoten, kontra A2?
(För alla som inte är nördar än: A2 + A3 = Xerjoff - Alexandria II och Alexandria III).
Skjortan gjord utav papper? Behövde kolla en extra gång tills jag förstod att det inte var skjortärmenSkrev ett par recensioner på boutique ideals hemsida och gick 2 st samples som tack!
Hahahahahahha jag dörSkjortan gjord utav papper? Behövde kolla en extra gång tills jag förstod att det inte var skjortärmen
Sånt bryr man sig inte om så länge doften är grym .Dagens blev den här fina lilla saken
På fragrantica står det "for women"...
Ja, det är en starkt beroendeframkallande doft.
Ett fenomen som inte är helt ovanligt på fraggan. Ser det lite överallt, på Chanel exclusifs, mm mm. Kommer inte ihåg på rak arm men det ser man ofta. Detta trots att tillverkaren dubbat den till unisex.Dagens blev den här fina lilla saken
På fragrantica står det "for women"...
När man bränner så mycket pengar på parfymer så man är tvungen att göra egna kläder av papper (som man tar med sig från kontoret för "hemarbete").Hahahahahahha jag dör
Tro det eller ej, men det är kuvertet som samplen skickades i