• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Tänkte försöka kränga iväg det som inte används. Hojta om någon är sugen på något
20220414_213658.jpg

Morgondoften! Är det något man får ge det här huset så är det ju att dofterna faktiskt luktar exakt det de ska föreställa. De här liljorna doftar magiskt. Men, nackdelen är att det efter ett litet tag framkommer en lite mer tvålig doft som gör att den drar åt det lite tantigare hållet. Dessutom är jag rädd att performance kommer vara i linje med Basilico & Fellini - dvs fullständigt borta efter tre timmar.

73721818-99F7-461D-B329-D50711DC3527.jpeg

Morgondoften! Är det något man får ge det här huset så är det ju att dofterna faktiskt luktar exakt det de ska föreställa. De här liljorna doftar magiskt. Men, nackdelen är att det efter ett litet tag framkommer en lite mer tvålig doft som gör att den drar åt det lite tantigare hållet. Dessutom är jag rädd att performance kommer vara i linje med Basilico & Fellini - dvs fullständigt borta efter tre timmar.

73721818-99F7-461D-B329-D50711DC3527.jpeg

Älskar deras formspråk! Tydligen en Jönköpingsbyrå som gjort den. Så jag hoppas ju innerligt att de är bra.

Har du testat Sthlm? Och Chess eller vad den heter?

Älskar deras formspråk! Tydligen en Jönköpingsbyrå som gjort den. Så jag hoppas ju innerligt att de är bra.

Har du testat Sthlm? Och Chess eller vad den heter?
Där ser man! Får nästan kolla upp vilken byrå det är, för att det är genomgående riktigt snyggt, från hemsidan till flaskorna, förpackningarna och butiken. 🙂

Inte testa Sthlm. Sett några recensioner och baserat på det kändes den njaeee. Dock älskar jag Morning Chess. Fullständigt perfektion av vårt gräs och läder. Galen kombo som funkar förträffligt.

Den doften har hittills också varit min favorit, men efter att ha testat The Aoud Affair så är jag osäker. Jäklar vad fin den är. 😍

Efter att ha haft Lira som eftermiddagsdoft på fotbollen blev det något annat till kvällen. I present to you - The Oud Affair.

En söt doft med en del tobaksnoter. Känner än så länge av rätt lite oud, men den är någonstans i bakgrunden. Också något märkligt här i som antingen luktar körsbär eller lite kiss. Svårt att avgöra. 😂 Men är man konstig för att man gillar det?

Även sambon var förtjust - ”utan tvekan bäst hittills” var kommentaren. Hon har dock kärat ned sig totalt i Grand Soir från MFK och är sugen på flaska. Gottcha!!

3E843E4A-F3D5-4D67-95FD-0A5BED9B49EA.jpeg

Tillbaka
Topp