Richard1987
Silver
Tänkte försöka kränga iväg det som inte används. Hojta om någon är sugen på något
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dra det i tråden så vi inte retar upp mod/admin i onödan.Tänkte försöka kränga iväg det som inte används. Hojta om någon är sugen på något
Sorry! Will doDra det i tråden så vi inte retar upp mod/admin i onödan.
Morgondoften! Är det något man får ge det här huset så är det ju att dofterna faktiskt luktar exakt det de ska föreställa. De här liljorna doftar magiskt. Men, nackdelen är att det efter ett litet tag framkommer en lite mer tvålig doft som gör att den drar åt det lite tantigare hållet. Dessutom är jag rädd att performance kommer vara i linje med Basilico & Fellini - dvs fullständigt borta efter tre timmar.
Tror du? Säkert bland de lite mer intresserade men det känns som att ”crowden” föredrar fräscha citrusdofter åt designerhållet!och bättre crowdpleaser är svårhittad
Utan tvekan den parfym som min omgivning hyllat mest iaf särskilt kollegornaTror du? Säkert bland de lite mer intresserade men det känns som att ”crowden” föredrar fräscha citrusdofter åt designerhållet!
Kul!Utan tvekan den parfym som min omgivning hyllat mest iaf särskilt kollegorna
En sak har ju blivit uppenbar i vår lilla värld: Desto tråkigare man tycker en doft är, desto troligare är det att den breda massan älskar den.Tror du? Säkert bland de lite mer intresserade men det känns som att ”crowden” föredrar fräscha citrusdofter åt designerhållet!
Underbart!Sommarkänslor idag!
Sommarkänslor idag!
Mitt liv är mer unken boss bottled edt, varvat med eau de flyttkartong, dåligt båtben och ischias. Inte 10/10.Sådär ja! En kortärmad skjorta och båten till Ischia ist för Positano så är sommaren 10/10!
Men med humor! Det går inte av för hackor!Mitt liv är mer unken boss bottled edt, varvat med eau de flyttkartong, dåligt båtben och ischias. Inte 10/10.
Där ser man! Får nästan kolla upp vilken byrå det är, för att det är genomgående riktigt snyggt, från hemsidan till flaskorna, förpackningarna och butiken.Älskar deras formspråk! Tydligen en Jönköpingsbyrå som gjort den. Så jag hoppas ju innerligt att de är bra.
Har du testat Sthlm? Och Chess eller vad den heter?
Exakt så! Borsalinon på!Sådär ja! En kortärmad skjorta och båten till Ischia ist för Positano så är sommaren 10/10!