Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det Gucci Nobile du beställde därifrån?Ni minns den skumma Portugisiska sidan jag handlade ifrån i början av månaden?
Har inte hört något om min beställning än så jag drog iväg ett mail och fick otroligt nog svar.
Jag valde att avbryta ordern, nu återstår bara att se om det blir någon återbetalning eller inte.
![]()
Japp. Kolla Boutique Ideale… dom gödslar med dessa så inget jag personligen skulle betala för. Blindköp en flaska och chansen är stor att du får samples på restenNågon som har koll på om det finns discovery set eller liknande från Casamorati?
Japp. Kolla Boutique Ideale… dom gödslar med dessa så inget jag personligen skulle betala för. Blindköp en flaska och chansen är stor att du får samples på resten
Edit: en flaska kostar 850:- (med 10%) och ett sådant sett kostar 600:-
Nej, det var Rochas MoustacheVar det Gucci Nobile du beställde därifrån?
Ska du vänta eller be om pengar tillbaka? Ska också maila dem imorgon.Nej, det var Rochas Moustache![]()
Nyhet från Guerlain:
![]()
Osäker, har inte läst artikeln ännu.Är det en återlansering av gamla Habit Rouge eller en ny variant?
Tar pengarnaSka du vänta eller be om pengar tillbaka? Ska också maila dem imorgon.
Smartast kanske. De lär inte kunna få tag på någon.Tar pengarna![]()
Börjar vänja mig vid Casamorati 1888, lite skum i början men dry downen är fan fin.
Vad tycker panelen?
Diggar. Körde den på golfrundan idagBörjar vänja mig vid Casamorati 1888, lite skum i början men dry downen är fan fin.
Vad tycker panelen?
Gillar men bara under kallaste delen av året så min 30ml kommer att bli arvegods…Börjar vänja mig vid Casamorati 1888, lite skum i början men dry downen är fan fin.
Vad tycker panelen?
Tycker ändå att det finns något fräscht/upplyftande i den...undrar om den inte hade kunnat vara fin även på sommarkvällarGillar men bara under kallaste delen av året så min 30ml kommer att bli arvegods…
Fungerade kanon på golfbanan idag som sagtTycker ändå att det finns något fräscht/upplyftande i den...undrar om den inte hade kunnat vara fin även på sommarkvällar
Kanske skulle klicka hem en 30 ml:are...
Härligt!Fungerade kanon på golfbanan idag som sagtfick komplimang och undran om vad det var som luktade så gott..
Det blev faktiskt 3 spray. Brukar normalt köra 2 spray oavsett parfym.Härligt!Den är ju ganska potent, hur många sprays kör du?