Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har någon testat skapelserna från Di Ser?
Exempelvis Kagiroi ser väldigt lovande ut -
Har någon testat skapelserna från Di Ser?
Exempelvis Kagiroi ser väldigt lovande ut -
Intressant affärsmodell! Men skönt att återbetalningen gick smidigt.Update på min beställning från den halvskumma Portugisiska butiken Jose Candido:
Eftersom dom inte kunde få fram parfymen jag hade beställt så valde jag att be dom avbryta ordern och återbetala mig, så idag fick jag tillbaka hela beloppet
Perfekt! Då får du provat Torino21 också. Och TF BdJ löste sig också... Bitarna faller på plats, haha!Sms med info om att posten hängt min 1888 på dörren
Kul med Regio och Torino 21 sample! Mefisto och Naxos har jag redan/testat
Ja men eller hur! Jag tackar och bugar, ser fram emot Tom Forden! Kommer köras hårt under de varmare månadernaPerfekt! Då får du provat Torino21 också. Och TF BdJ löste sig också... Bitarna faller på plats, haha!
Idag bör min Casamorati 1888 landa i brevlådan Och fick precis sålt Le Male Le Parfum på Tratten...så med andra ord måste jag få tag i en Tom Ford Bdj ASAP
Dagens doft:
Det var den jag köpte, är @G.Clooney som säljerLigger en BdJ på fejjan för en femhunka!
Har @G.Clooney bytt namn och skaffat Facebook?Det var den jag köpte, är @G.Clooney som säljer
Nej, du har helt rätt! Facebook har jag inte... Däremot låg den ute för 500+, fast på tratten istället! Men no more....Har @G.Clooney bytt namn och skaffat Facebook?
Ah, läste fel. Låg en för en femhunka på tratten med...det var den jag köpteLigger en BdJ på fejjan för en femhunka!
Jakten på årets sommardoft fortsätter! Vad har ni för favoriter just nu inför sommaren?
Jag ser inga uppenbara problem med den.Läskigt med parfym på Tradera för en noob. Denna kostar 560kr på Åhléns, uppenbar fejk?
HELT NY Acqua di Parma Bergamotto di Calabria Blu Mediterraneo nitravel parfym
Utropspris: 298 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-05-06 14:09:16. Köp & sälj begagnade & oanvända Övrigt på Tradera.www.tradera.com
Åhlens, Kicks osv är dyra.Läskigt med parfym på Tradera för en noob. Denna kostar 560kr på Åhléns, uppenbar fejk?
HELT NY Acqua di Parma Bergamotto di Calabria Blu Mediterraneo nitravel parfym
Utropspris: 298 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-05-06 14:09:16. Köp & sälj begagnade & oanvända Övrigt på Tradera.www.tradera.com
Men vad i!! Fan vad häftigt att få se CL-final live!! Frågan är vilken parfym det blir kvällen till ära?Sådär ja, då bokades en resa till Paris in om en månad. Ska se nån trött fotbollsmatch som tydligen anses viktig (champions league-finalen). Men skit i den, här ska parfym-shoppas. Helvete!
Vet inte. Verkar vara brist? YSL skrev iallafall på sin sida för nån månad sen att den inte diskats.Varför i hela friden skall det vara så svårt att hitta YSL Tuxedo i Europa? Den finns att köpa online, absolut, men det är från Dubai och priset blir således 300€, för att inte tala om leveranstiden. Priset för en 125:a ska enligt list ligga på typ 2450:- i Sverige. NK har YSL's "finare linje", även online, men just Tuxedo saknas ju givetvis. @JensBP - Vad är grejen?
Edit: Tror det finns en underliggande liten frustration inom mig, att det ska vara så förbannat svårt att handla vad man vill. Man är ju fan inte van vid det. Om det så stavas BB58, Rolex, Moonswatch eller Dior Mitzah.