• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Japp! Blindköp…man måste vara lite wild & crazy ibland😂
Verkar ju inte helt fel ändå..
F435E5E1-F338-4448-A802-062B8CD10DF5.jpeg

Vad tycks om hållbarheten samt projektion på Oceania? Kändes lite vek, men då fick jag nästan bara ett halvt sprut på handen vid testandet igår (säljaren var lite snål). Nu är flaskan som tur 100ml, så man kan väl spreja några extra sprut, men vill inte heller förbruka en 4000kr-flaska på någon vecka. :)
Kan absolut inte klaga på hållbarheten på Oceania 🙂, visst projicerar den men är absolut inget monster jämfört med andra ”tyngre” dofter men för att vara en fräsch doft gör den jobbet mer än väl 👌🏼😃.

Absolut bästa neroli parfymen gärna så lik TF neroli portofino som möjligt men med bättre perfomance ??
(känns som jag ofta klagar på TF performance) men mycket vill ha mer 😂

Absolut bästa neroli parfymen gärna så lik TF neroli portofino som möjligt men med bättre perfomance ??
Neroli Portofino Forte? En av mina favoriter för varmare väder. Fick väldigt många komplimanger förra sommaren. Tyckte inte den kändes kraftfull alls, men verkade som att omgivningen kände av den. :)

Neroli Portofino Forte? En av mina favoriter för varmare väder. Fick väldigt många komplimanger förra sommaren. Tyckte inte den kändes kraftfull alls, men verkade som att omgivningen kände av den. :)

Neroli forte är ju 10 ggr bättre än neroli. Men det är ju typ bara neroli i doften.

Jag älskar neroli, den bästa neroli-doften jag vet om är Xerjoff - Kobe

Den är ju iofs betydligt mer än bara neroli. Men accorden med neroli, petitgrain och orange 🍊 blossom är ju helt sinnes.

Neroli forte är ju 10 ggr bättre än neroli. Men det är ju typ bara neroli i doften.

Jag älskar neroli, den bästa neroli-doften jag vet om är Xerjoff - Kobe

Den är ju iofs betydligt mer än bara neroli. Men accorden med neroli, petitgrain och orange 🍊 blossom är ju helt sinnes.
Har kollat på både den o nio men landat i att TF neroli är de jag är ute efter. Eller så lik som möjligt :) forte verkar super intressant men tycks va borta :/

Tillbaka
Topp