• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
8742CC1D-4F3E-4B01-BA52-7321CDBFEDC2.jpeg

Tuxedo schmuxedo… Här snackar vi YSL mästerverk. Till skillnad från andra flankers i serien så bibehåller den tydligt dna:t från OG men är så läskande fräsch och uppfriskande, ffa i öppningen. Notpyramiden på fraggan tror jag är ganska off och saknar definitivt musk tex (och 🍍 noten hittar jag inte alls, bara så du vet @Tjabo ).

Ifall någon är trött på sin flaska Neroli Portofino Forte får ni gärna skriva till mig. Vill gärna ha en extra flaska över, då den verkar slutsåld överallt för tillfället. :)

Haha, neeeeeej! Den växer på en! 😁 Ge den några gånger till, jag minns att jag inte heller tyckte den var något särskilt till en början men blommigheten och aldehyden växer på en!
Hahah fan på gränsen till att skrubba bort 😂😅 Men får väl ge den ett par appliceringar när jag hemma själv haha

Tog ett spray och testade Nio tidigare, fick John Varvatos Artisan Pure vibbar, trevlig men blev inte blown away...men måste såklart testa den ordentligt!

Testade Roja Burlington 1819. Vad tycker ni? Jag råkade tyvärr tvätta bort den alltför tidigt. Gillade den, men började sen känna en viss fikonnot? Är inte ett världens största fan av fikondofter. Verkar dock inte dyka upp som not när jag söker upp parfymen på Fraggan?

Tillbaka
Topp