Gabriel90
Silver
Tack för svarHar den och gillar skarpt, fin doft. Kör den mest på den kallare delen av året.
Skall testa den ikväll så får vi se vad man tycker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för svarHar den och gillar skarpt, fin doft. Kör den mest på den kallare delen av året.
F.k:
Roja - UAE och Qatar kommer diskas för den västerländska marknaden inom kort. Om ni vill ha dem är det nog dags att slå till.
Lite oklart vad det betyder, finns ju att köpa direkt från Roja? Och kommer i framtiden gå att köpa? Eller ska de inte skicka till vissa länder?
Men uppskattar att du håller koll på alla nyheter så att man kan köpa på sig
Kul! Den är väldigt trevlig.Vann en flaska Byredo 100ML på Gents instagram
Någon som testat denna?
Nu har man testat den och efter ett tag så gillar jag den verkligen, den behållsKul! Den är väldigt trevlig.
Tycker den är väldigt mkt bättre än oud immortel från Byredo.
Ett liiiiitet hål och precision så har du en gratis flaskaHelt full av juice. Det ni ser är luftbubblor.
Du menar tappa av den?Ett liiiiitet hål och precision så har du en gratis flaska
Trist! Jag råkade ju ut för liknande med min Original Vetiver från Sniph. Där var de inge snack de skickade direkt en ny innan jag hann returnera den med spricka i. Hoppas det ordnar sig ”smooth & sound”Detta är lite småtrist. Kände att paketet stank direkt av Aimez-Moi. Ingenting krockskadat eller nåt. Sannolikt en trasig flaska. Läckt precis överallt och båda flaskornas förpackningar är fyllda med Caron-parfymen, plus inne i kartongen.
Nu får vi se om My-Origines har bra kundservice igen och skickar en ny utan krångel. Förut när en Chanel troligen stals i marseille på franska posten (sista scanningen) så skickade de en ny utan krångel…
Jag har inte brutit caron ännu. Vet att det är den som är boven då jag haft sample på den. Det är den 100%. Luktar skitgott överallt men det är ju inte så här man vill lukta på den.
Sjukt trist. Den parfymen är en riktig höjdare och ville ju köra den ikväll. Är så sugen att öppna den men måste vänta på svar.Trist! Jag råkade ju ut för liknande med min Original Vetiver från Sniph. Där var de inge snack de skickade direkt en ny innan jag hann returnera den med spricka i. Hoppas det ordnar sig ”smooth & sound”
Samma här! Hade svårt att bestämma mig för doft idag och då fick det bli detta sample som låg framme.DD:
På fredagar får man överdosera, det är sen gammalt.
Vad tycks än så länge? Har en flaska sen några år tillbaka. Är inte lika förtjust i den idag, jämfört med vad jag tyckte om den förr.Mayfairen har lite annan kork än övriga. Förmodligen för att markera att den är lite bättre och finare..jodå fint ska det vara minsann
Tack. Jag tror man behöver lite tillvänjning och vårda relation med den. Inte sällan är ju det göttaste i livet så. Varken rökig wirre eller kaffe & konjakt faller en på läppen vid första smakprovet som hallonsaft. Å andra sidan är hallonsaft inte lika spännande i längden.Vad tycks än så länge? Har en flaska sen några år tillbaka. Är inte lika förtjust i den idag, jämfört med vad jag tyckte om den förr.
DD:
Diskad sedan länge. Inte blå alls. Mjukt grön, fräsch med en del sötma och musk. Citrus i baksätet, inte så påtaglig. Av Carlos Benaim och Rosendo Mateu.
Absolut. Åt det syntetiska hållet. Inte vad jag vanligtvis graviterar mot men jag gillar den.Spännande! Bra?
Wow hade de kvar de sista sex flaskorna så länge? Såg att de inte hade de framme när jag var där. Sparade till de som verkligen uppskattar det bästa antar jag?Hoppas alla sökande här i tråden fått sig en flaska. Snodde den sista tillgängliga flaskan på NK för en kort stund sen. Vet ej om jag kommer få användning av den nu under våren/sommaren, men kände att jag köper flaskan, med tanke på risken att den kan vara lite svårtillgänglig framöver. Eller vad säger folket - fungerar den under varmare väder, men med färre sprut?
Året runt. Inte under första halvan av dagen under högsommaren, det är allt. Men de flesta, och definitivt denna, går absolut att även köra på sommaren bara man kör dem på kvällen istället. Blir lite tråkigt med citrusfreshies när kvällsdrinkarna åker fram.Hoppas alla sökande här i tråden fått sig en flaska. Snodde den sista tillgängliga flaskan på NK för en kort stund sen. Vet ej om jag kommer få användning av den nu under våren/sommaren, men kände att jag köper flaskan, med tanke på risken att den kan vara lite svårtillgänglig framöver. Eller vad säger folket - fungerar den under varmare väder, men med färre sprut?