• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
1956D768-F961-4047-8CEA-E2E66781B87B.jpeg

Som en freshie version av Creed Royal Oud. Bästa BM doften jag testat. Klart AdP diskade denna…

F.k:

Roja - UAE och Qatar kommer diskas för den västerländska marknaden inom kort. Om ni vill ha dem är det nog dags att slå till.

Lite oklart vad det betyder, finns ju att köpa direkt från Roja? Och kommer i framtiden gå att köpa? Eller ska de inte skicka till vissa länder?
Men uppskattar att du håller koll på alla nyheter så att man kan köpa på sig :)

Lite oklart vad det betyder, finns ju att köpa direkt från Roja? Och kommer i framtiden gå att köpa? Eller ska de inte skicka till vissa länder?
Men uppskattar att du håller koll på alla nyheter så att man kan köpa på sig :)

Gissar att de bara skickar de till mellanöstern? Men kan kika exakt om du vill?

Bra läge att köpa på sig givet rabatt osv 😁

Detta är lite småtrist. Kände att paketet stank direkt av Aimez-Moi. Ingenting krockskadat eller nåt. Sannolikt en trasig flaska. Läckt precis överallt och båda flaskornas förpackningar är fyllda med Caron-parfymen, plus inne i kartongen. 😬

Nu får vi se om My-Origines har bra kundservice igen och skickar en ny utan krångel. Förut när en Chanel troligen stals i marseille på franska posten (sista scanningen) så skickade de en ny utan krångel…

Jag har inte brutit caron ännu. Vet att det är den som är boven då jag haft sample på den. Det är den 100%. Luktar skitgott överallt men det är ju inte så här man vill lukta på den. 😂
148565B9-8141-4A8F-8470-610FA86AB206.jpeg
7BCAAB05-5CAA-4798-9D6F-99AF51431474.jpeg
A3B218A7-87DB-4453-87BB-8C0C6BDD8B22.jpeg

Någon som märkt någon skillnad i performance på TF Costa Azzurra sedan ca 2 år tillbaka? Värt att leta någon specifik batch?

Detta är lite småtrist. Kände att paketet stank direkt av Aimez-Moi. Ingenting krockskadat eller nåt. Sannolikt en trasig flaska. Läckt precis överallt och båda flaskornas förpackningar är fyllda med Caron-parfymen, plus inne i kartongen. 😬

Nu får vi se om My-Origines har bra kundservice igen och skickar en ny utan krångel. Förut när en Chanel troligen stals i marseille på franska posten (sista scanningen) så skickade de en ny utan krångel…

Jag har inte brutit caron ännu. Vet att det är den som är boven då jag haft sample på den. Det är den 100%. Luktar skitgott överallt men det är ju inte så här man vill lukta på den. 😂
148565B9-8141-4A8F-8470-610FA86AB206.jpeg
7BCAAB05-5CAA-4798-9D6F-99AF51431474.jpeg
A3B218A7-87DB-4453-87BB-8C0C6BDD8B22.jpeg
Trist! Jag råkade ju ut för liknande med min Original Vetiver från Sniph. Där var de inge snack de skickade direkt en ny innan jag hann returnera den med spricka i. Hoppas det ordnar sig ”smooth & sound”😊

Trist! Jag råkade ju ut för liknande med min Original Vetiver från Sniph. Där var de inge snack de skickade direkt en ny innan jag hann returnera den med spricka i. Hoppas det ordnar sig ”smooth & sound”😊
Sjukt trist. Den parfymen är en riktig höjdare och ville ju köra den ikväll. Är så sugen att öppna den men måste vänta på svar. 🙃

Hoppas alla sökande här i tråden fått sig en flaska. Snodde den sista tillgängliga flaskan på NK för en kort stund sen. :) Vet ej om jag kommer få användning av den nu under våren/sommaren, men kände att jag köper flaskan, med tanke på risken att den kan vara lite svårtillgänglig framöver. Eller vad säger folket - fungerar den under varmare väder, men med färre sprut?
45E6AEBB-5208-4EBE-9459-552C655609C4.jpeg

Senast ändrad:
Vad tycks än så länge? Har en flaska sen några år tillbaka. Är inte lika förtjust i den idag, jämfört med vad jag tyckte om den förr.
Tack. Jag tror man behöver lite tillvänjning och vårda relation med den. Inte sällan är ju det göttaste i livet så. Varken rökig wirre eller kaffe & konjakt faller en på läppen vid första smakprovet som hallonsaft😊. Å andra sidan är hallonsaft inte lika spännande i längden.

Nåväl i morgon blir mer prov körde bara lite snabbtest idag..

Hoppas alla sökande här i tråden fått sig en flaska. Snodde den sista tillgängliga flaskan på NK för en kort stund sen. :) Vet ej om jag kommer få användning av den nu under våren/sommaren, men kände att jag köper flaskan, med tanke på risken att den kan vara lite svårtillgänglig framöver. Eller vad säger folket - fungerar den under varmare väder, men med färre sprut?
Wow hade de kvar de sista sex flaskorna så länge? Såg att de inte hade de framme när jag var där. Sparade till de som verkligen uppskattar det bästa antar jag? :)

Klart den går att använda på sommaren, det är ingen tung doft. Sommaren är ju inte bara citrus-freshies.

Året runt. Inte under första halvan av dagen under högsommaren, det är allt. Men de flesta, och definitivt denna, går absolut att även köra på sommaren bara man kör dem på kvällen istället. Blir lite tråkigt med citrusfreshies när kvällsdrinkarna åker fram.

Tillbaka
Topp