MisterStefan
Basic
"Åh, vad heter parfymen du har på dig idag, S.L?"Lite roligt namn på denna doft kan tyckas…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Åh, vad heter parfymen du har på dig idag, S.L?"Lite roligt namn på denna doft kan tyckas…
Ingen dålig deal!Köpte den på nån fransk sida, 100ml för €56(!!!) men dagen efter var priset justerat, men fick den för det felaktiga priset.
Signade upp mig nu men var nog försentNi som prenumenerar på PdM nyhetsbrev har idag fått ett ett erbjudande om att få ett gratis prov på Haldane hemskickat, bara så ni vet.
Japp, verkar så tyvärr.Signade upp mig nu men var nog försent
Vad ska man med fler dofter till, räcker väl med dom man redan harJapp, verkar så tyvärr.
Ni som prenumenerar på PdM nyhetsbrev har idag fått ett ett erbjudande om att få ett gratis prov på Haldane hemskickat, bara så ni vet.
Vilken jäkla tur vi har som klarade oss undan det där rävgiftet. Jag har aldrig luktat på den men av fragrantica att döma så ska man hålla sig långt borta, så långt som möjligt, från Haltane. Tänk att de listat alla mina "hatobjekt" under "this perfume reminds me of". Jisses. Bara åsynen... Oud for Greatness, Oud for Glory, BR540, Widian Liwa.... Brrrrr.....Signade upp mig nu men var nog försent
You and me both.Vilken jäkla tur vi har som klarade oss undan det där rävgiftet. Jag har aldrig luktat på den men av fragrantica att döma så ska man hålla sig långt borta, så långt som möjligt, från Haltane. Tänk att de listat alla mina "hatobjekt" under "this perfume reminds me of". Jisses. Bara åsynen... Oud for Greatness, Oud for Glory, BR540, Widian Liwa.... Brrrrr.....
Hahaha, jag råkade testa (och gilla) Oud for Greatness här hemma under perioden när min gravida tjej mådde som mest illa, så den doften är totalförbjuden nu. Därför tyckte jag det skulle bli intressant att försöka kringå den bestämmelsen med HaltaneVilken jäkla tur vi har som klarade oss undan det där rävgiftet. Jag har aldrig luktat på den men av fragrantica att döma så ska man hålla sig långt borta, så långt som möjligt, från Haltane. Tänk att de listat alla mina "hatobjekt" under "this perfume reminds me of". Jisses. Bara åsynen... Oud for Greatness, Oud for Glory, BR540, Widian Liwa.... Brrrrr.....
Ursäkta GIF-eriet men…Hahaha, jag råkade testa (och gilla) Oud for Greatness här hemma under perioden när min gravida tjej mådde som mest illa, så den doften är totalförbjuden nu. Därför tyckte jag det skulle bli intressant att försöka kringå den bestämmelsen med Haltane
Jag har också joined the dark side. Fixar inte alls den där syntetiska tandläkarflouren som BR540, OFG mfl har. Men vad är det egentligen som gör det? Vet ju flera saffran och saffran/oud-dofter som är helt himmelska och inte har ett dyft av den där flourgrejen i sig.You and me both.
När jag ser Oud/saffran kombon…
+1Jag har också joined the dark side. Fixar inte alls den där syntetiska tandläkarflouren som BR540, OFG mfl har. Men vad är det egentligen som gör det? Vet ju flera saffran och saffran/oud-dofter som är helt himmelska och inte har ett dyft av den där flourgrejen i sig.
Fan vad märkligt med Jose, att dom återbetalade mig men inte dig. Fortsätt tjata på dom. Hur betalade du?Uppdatering Jose Candino och deras Moustache edp som inte fanns men som går att betala för. Fick meddelande 7/5 om att ordern blivit cancellerad. Inga pengar än. Skickat två mail sen dess. Inga svar. Väntar mig inget, men hoppas på det bästa. Konstiga affärer ska jag alltid handla med kreditkortet hädanefter, då kan man enkelt bara reklamera skiten.
Läckande Caron från My-orgines: Jag vet ju att de är legit. De har löst problem för mig förr när en Chanel blev stulen av franska posten. De bad mig skicka tillbaka den läckande flaskan. Jag skulle betala frakten för de hade inga retursedlar, vilket är lite b, men de skulle betala mina utlägg om jag mailar kvitto. Ersättning för frakt kom på två dagar, och ny Caron är på väg med posten.
hojta om du vill bli av med den. Har ett sample och det gillar jag...Dagens doft:
Med vanligt bankkort från gammelbanken.Fan vad märkligt med Jose, att dom återbetalade mig men inte dig. Fortsätt tjata på dom. Hur betalade du?
Jag har också joined the dark side. Fixar inte alls den där syntetiska tandläkarflouren som BR540, OFG mfl har. Men vad är det egentligen som gör det? Vet ju flera saffran och saffran/oud-dofter som är helt himmelska och inte har ett dyft av den där flourgrejen i sig.
Och inte minst G.Clooney!(Som du, jag och S.L känner).
Fick min flaska häromdagen också! Tyvärr missade jag att lägga upp en bild. Riktigt fin doft!Och inte minst G.Clooney!
Då anlände denna pjäsen idag från Computersalg. Felfritt precis som vanligt men snabbare än utlovat vid beställningen. Cirka 5 dagar snabbare än preliminärt utlovat. Gott mos. Kommer göra sig fint på hyllan och så stryker man Creed SMW från "villhöver-listan"... Första riktiga flaskan från Casamorati, denna gången hade man ju inte option på "fegisflaskan"...
Har de gjort om loggan på den där nyligen?Och inte minst G.Clooney!
Då anlände denna pjäsen idag från Computersalg. Felfritt precis som vanligt men snabbare än utlovat vid beställningen. Cirka 5 dagar snabbare än preliminärt utlovat. Gott mos. Kommer göra sig fint på hyllan och så stryker man Creed SMW från "villhöver-listan"... Första riktiga flaskan från Casamorati, denna gången hade man ju inte option på "fegisflaskan"...
Vad har du för batch code?Och inte minst G.Clooney!