Flaskan är väl likadan som förut men lådan ändrades för ett tag sedan iaf, gamla lådan;Har de gjort om loggan på den där nyligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flaskan är väl likadan som förut men lådan ändrades för ett tag sedan iaf, gamla lådan;Har de gjort om loggan på den där nyligen?
Okej! Tänkte på detta:Flaskan är väl likadan som förut men lådan ändrades för ett tag sedan iaf, gamla lådan;
Fan, såg inte skogen för alla träden!Okej! Tänkte på detta:
Vad är skillnaden på denna och ”vanliga”?
Jag upplever PB versionen, mjukare, fylligare, djupare och lite mer projicerande. Signature känns lite vassare och plattare i jämförelse men ändock mycket en fin doft i sig. Mer amber känsla i PB känns det som.Vad är skillnaden på denna och ”vanliga”?
Vad har du för batch code?
Min från deloox.se bör komma på måndag.
Trodde det skulle vara en lätt uppgift men inser att nästan alla designers jag har utöver de märken du exkluderade är just diskade men ett försök iaf: (AdP & Guerlain antas vara niche)Det har varit mycket niche snack här senaste tiden.
Jag föredrar själv niche parfymer för det mesta, men det finns guldkorn bland designerna.
Om vi bortser ifrån Dior, Chanel och Tom Ford... Vilka är era top 3-5 designer parfymer som inte är diskade?
Mina är:
Prada: L'Homme Intense
Mugler: A-Men
Valentino: Uomo Intense
YSL: M7
D&G: The One Royal Night
Det har varit mycket niche snack här senaste tiden.
Jag föredrar själv niche parfymer för det mesta, men det finns guldkorn bland designerna.
Om vi bortser ifrån Dior, Chanel och Tom Ford... Vilka är era top 3-5 designer parfymer som inte är diskade?
Mina :
Jag diggar YSL - La Nuit de l'Homme riktigt hårt!Det har varit mycket niche snack här senaste tiden.
Mina är:
Nu var ju Chanel & Dior (och TF) exkluderade.Mina topp 10 är, tror jag:
Givenchy - III
CHANEL - Cuir de Russie
(Gillat typ allt jag testat från Chanels exklusiva linje)
CHANEL - Egoiste
CHANEL - Antaeus
CHANEL - Platinum Egoiste
Maison Christian Dior - Hela linjen är svinbra.
Dior - Homme (ink alla flankers iofs
(Dior - Homme sport
Dior - Homme intense
Dior - Homme parfum)
Armani Privé - Rose d’Arabie men också:
Armani Privé - Bleu Lazuli
Armani Privé - Bleu Turquoise
Hermès - Terre d’ Hermès
Gucci - Gucci cuilty pour homme absolute
Oups,Nu var ju Chanel & Dior (och TF) exkluderade.
Det är i Brooklyn, Swedoft kör en stor kampanj överallt där nu.Var är detta ifrån?
YSL Jazz + M7 + Tuxedo.Det har varit mycket niche snack här senaste tiden.
Mina är:
Månne köper NK sina testers från Polen?En udda annons på Tratten:
Med rariteter som ”Tomyy Girll” och samtliga i det standardiserade 33ml tester formatet?Övrig herrparfym & doft | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övrig herrparfym & doft enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Al-Khatt!!!!Avslutad - 27 trevliga parfymer bytes eller säljes
Nu har samlingen blivit lite för stor, så jag försöker sälja/byta ner mig. Första steget är att komma ner under 100 parfymer i samlingen. Så först ut är 27 trevliga parfymer. De flesta är fulla typ 98%+. Förutom zefiro cirka 70%, naxos 90%. Kom med bytesförslag på pm eller köp alla för 9k...klocksnack.se
Hoppas ni har lite kul att byta mot alla förslag välkomna
Bara dålig i början faktisktAl-Khatt!!!!
”Så först ut är 27 trevliga parfymer.”Avslutad - 27 trevliga parfymer bytes eller säljes
Nu har samlingen blivit lite för stor, så jag försöker sälja/byta ner mig. Första steget är att komma ner under 100 parfymer i samlingen. Så först ut är 27 trevliga parfymer. De flesta är fulla typ 98%+. Förutom zefiro cirka 70%, naxos 90%. Kom med bytesförslag på pm eller köp alla för 9k...klocksnack.se
Hoppas ni har lite kul att byta mot alla förslag välkomna
För mig är just Al-Khatt en otroligt trevlig upplevelse från början till slut och faktiskt den parfymen min sambo gillar allra mest. Men den är en riktigt vattendelare. Minns att den beskrivits av vissa som "så här luktar det när man har rännskita dagen efter att ha ätit på Taco Bar", så smaken är onekligen som baken.Bara dålig i början faktiskt
Al-Khatt!!!!