Al-Khatt!!!!
Ja, splittar du paketet @Sthlm-Nicklas så är jag spekulant på just den och kanske nåt mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Al-Khatt!!!!
Ni som har en större samling, hur förvarar ni er samling? Tänker på att dom helst ska stå mörk och svalt..
Jag har 40+,står på en hylla i garderoben , rätt trist..
Skulle uppskatta lite tips,
Tack för info, flyttar i sommar t störrePå golvet, inklämt i hörnet i en liten klädkammare. Fint ska det vara!
Hade jag haft plats skulle jag köpt en Vittsjö - https://www.ikea.com/se/sv/p/vittsjoe-hylla-svartbrun-glas-50214678/#content
Eau de parfum! Spännande! Hur skiljer den sig mot parfum och Cologne, tycker du?När suget att använda nyinkommet blir för stort spelar väder ingen roll.
DD:
Har bara testat PC som snabbast i butik men upplever den här lite mer potent och tydlig.Eau de parfum! Spännande! Hur skiljer den sig mot parfum och Cologne, tycker du?
För att sälja sommardofterna till mig med förlust?Jag fattar inte varför jag fortsätter att köpa in vår/sommar-dofter som jag bara blir missnöjd med……när jag redan har facit:
KD:
Kanske de fått tag i en batch eller delar av en batch med nåt fel eller spänning i själva flaskan. Det får vi nog aldrig veta men tråkigt är detDetta börjar f#n bli löjligt. Fick min utbytesleverans på Caron-parfymen idag. Märkte direkt att kartongen fullkomligt stank på poststället. Inte igen. Inga yttre skador öht. Denna gång öppnade jag själva flaskans förpackning också vilket jag inte gjorde sist. Antingen har de skickat mig exakt samma förpackning som jag skickade tillbaka eller så tål dessa flaskor inte ens lite posthantering utan att gå sönder, vilket känns osannolikt. Jag tror de råkat skicka samma förpackning igen, eller så klarar inte ens konstruktionen normal posthantering.
Skiter i den här parfymen nu tror jag, även om den är grym. Har bett om en ny eller pengar tillbaka, det kvittar. Vägrar att skicka tillbaka denna skit och anstränga mig mer...
Vill ju gärna ha denna parfym. Den är otroligt trevlig faktiskt. Blir det inget byte denna gång så köper jag nog om i höst, ändå ingen sommarparfym.Kanske de fått tag i en batch eller delar av en batch med nåt fel eller spänning i själva flaskan. Det får vi nog aldrig veta men tråkigt är det
Inte dags att kräva en fin rabattkod?Vill ju gärna ha denna parfym. Den är otroligt trevlig faktiskt. Blir det inget byte denna gång så köper jag nog om i höst, ändå ingen sommarparfym.
Jo det kan man tycka, något borde de bjussa på. Typ större flaskan som utbyte minst. Nu väntar jag svar först och främst, vilket inte kommit än.Inte dags att kräva en fin rabattkod?
”Var vänlig undvik lappar”Arbetsplatsen i samma byggnad som min verkar kul
Undrar vem som bestämmer huruvida en parfym är för stark eller inte? Ser nån form av receptions Ulla-Bella framför mig som anser att AdP Arancia Di Capri är parfymernas motsvarighet till en interkontinental kärnvapenmissil. Skulle det uppenbara sig någon i receptionen med OFG/AII/Al Khatt eller annan lite mer potent doft så skulle saken förmodligen till slut hamna i arbetsdomstolen.Arbetsplatsen i samma byggnad som min verkar kul
Jaha, jobbar du på samma arbetsplats som @livinl0udArbetsplatsen i samma byggnad som min verkar kul
”Var vänlig undvik lappar”
Undrar vem som bestämmer huruvida en parfym är för stark eller inte? Ser nån form av receptions Ulla-Bella framför mig som anser att AdP Arancia Di Capri är parfymernas motsvarighet till en interkontinental kärnvapenmissil. Skulle det uppenbara sig någon i receptionen med OFG/AII/Al Khatt eller annan lite mer potent doft så skulle saken förmodligen till slut hamna i arbetsdomstolen.
Kan säga att den receptionen hanterar människor i alla möjliga utsatta situationer. Så det är mycket annan odör där, så lite parfym gör verkligen ingen skadaJaha, jobbar du på samma arbetsplats som @livinl0ud
De menar helt klart Sauvage = ambroxaninducerad astmaattack och koma. Allt annat lär vara ok.Kan säga att den receptionen hanterar människor i alla möjliga utsatta situationer. Så det är mycket annan odör där, så lite parfym gör verkligen ingen skada
Arbetsplatsen i samma byggnad som min verkar kul
Känner tvångsmässigt att jag måste spraya minst 6 spray av AII, Nefs eller något annat obscent starkt nog för att fylla hela luften i det postnumret..
Fy vad jag hatar den mannen