• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

KD: Fasiken… jag börjar gilla den här på något jäkla vänster ändå trots allt… 🥲
1D343AC3-6BA3-4FF5-9228-115EE0AE6B19.jpeg

89FD1A97-97C3-470C-9B90-4A0BC3A397B3.jpeg

Går i tankarna att införskaffa en Sedley nu inför sommaren. Någon av er här som har en ifall man skulle kunna få ett utlåtande? :)
Hört att prestandan skall vara sämre än övriga PdM, något som upplevs?

/A
Hade en batch som påstods vara bra i performance och den var inte mycket att hänga i granen trots det. Doften i sig tyckte jag var rätt tråkig och för mycket ambroxan i drydown. Rejäl besvikelse överlag.

Boss bottle infinite. Bättre prestanda och ingen ambroxan-bomb. Grym för priset. Som sedley med lite bottle-dna bakom. Inte så att sedley är jätte-”nishig” i doften ändå.

Tack för tipset! :)

Apropå något annat har denna doft från Narciso Rodriguez fångat mitt intresse, har fått väldigt mycket positivt sagt om sig men mer än så vet jag inte. Något ni känner till?

DF17CECF-66A1-4C0E-B5CB-07F13A67311A.jpeg

Darley är väl rätt fresh ändå? Skönt att se fler som inte vill ha ambrox-bomber!
Grejen är att jag gillar de här fräscha moderna sommarparfymerna med ambroxan i sig, doftmässigt. Bleu de Chanel, Sedley, Office osv. Ja, Office är bäst av hela bunten måste jag erkänna. Men.....det blir något kemiskt av amroxanen som jag inte blir bekväm med. Jag tror inte alla ens känner detta, lite som koriander-gate, och om man inte reagerar på ambroxan vilket de flesta inte verkar göra då är ju alla dessa parfymer kanonbra sommarfreshies.

Kul att du hittat hit!

Divain har varit upp och ned för mig, samples som luktat bra och när den stora flaskan väl skulle öppnas luktade den endast hudlotion blandat med vatten. Avskräckte mig lite att handla därifrån, det är billigt, men äh! Inte sugen på att gå till postnord varje gång jag inte gillar samplen så blir ju att flaskor kommer behållas. Avrådet från deras Virgin Island Water, dock har @JensBP haft bra upplevelse av den. Oud Wood var väldigt bra faktiskt, extremt lik, bättre performance och bra för pengen.

Annars skött snyggt, kundtjänsten inte så väl men bra upplägg.
Tackar! Äh, det får bli en totalchansning :)

Siktar lite mer mot att införskaffa ngn mer profumum roma, vilka parfymer! Kan nog upplevas aningen söta för många, men klockrena i min värld 😀

Tillbaka
Topp