Notorious Niklas
Silver
Är det den som bara finns tillgänglig i portugisiska knarkarkvartar?Du får inte posta den där nåt mer. Ha-begäret är för stort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det den som bara finns tillgänglig i portugisiska knarkarkvartar?Du får inte posta den där nåt mer. Ha-begäret är för stort!
Är det den som bara finns tillgänglig i portugisiska knarkarkvartar?
Apropå Portugal så fick jag nu efter flera veckor ett mail från José Candino att de nu krediterar mitt köp och att det tar 10-15 dagar. Den som lever får se.Är det den som bara finns tillgänglig i portugisiska knarkarkvartar?
Dagens kombo
Sjukt underskattad, kört med den i många år. Versace The Dreamer
Ball klocka! Vad är det för nån? Och vad är det för röd symbol, någon vapensköld eller liknande?Dagens kombo
Sjukt underskattad, kört med den i många år. Versace The Dreamer
Tack, jag gillar den, skön länk också.Ball klocka! Vad är det för nån? Och vad är det för röd symbol, någon vapensköld eller liknande?
Top secret vilken butik?
Top secret vilken butik?
Är det jag som är blind eller finner ni Marc-Antoine Barrois på sidan?
De har hela 1st Xerjoff ocksåÄr det jag som är blind eller finner ni Marc-Antoine Barrois på sidan?
Ser inte ens märket representerat under ”brands”.De har hela 1st Xerjoff också
Ser inte ens märket representerat under ”brands”.
Hade denna förra året på mitt bröllop! Älskar denDD:
Länge sedan sist, passar på medans det fortfarande är lite svala dagar.
Aldrig sett MG i annan storlek än 100ml tyvärr.Tankar på att köpa en Mefisto Gentiluomo, men då jag sprayar parfym som en astmatiker och kör nytt varje dag så är till och med 30ml för mycket. Hittar bara 100ml flaskan, någon som vet om det finns i 30 som de andra? Aldrig tagit slut på en flaska någonsin…
Just Gentiluomon har jag aldrig sett i annat än 100ml. Det låter som att du kanske klarar dig på en 5/10ml dekant?Tankar på att köpa en Mefisto Gentiluomo, men då jag sprayar parfym som en astmatiker och kör nytt varje dag så är till och med 30ml för mycket. Hittar bara 100ml flaskan, någon som vet om det finns i 30 som de andra? Aldrig tagit slut på en flaska någonsin…
Ja, kanske får bli dekant. Tack!Just Gentiluomon har jag aldrig sett i annat än 100ml. Det låter som att du kanske klarar dig på en 5/10ml dekant?
Jag köpte min 10a från @S.L förra sommaren, kolla med honom!
Tankar på att köpa en Mefisto Gentiluomo, men då jag sprayar parfym som en astmatiker och kör nytt varje dag så är till och med 30ml för mycket. Hittar bara 100ml flaskan, någon som vet om det finns i 30 som de andra? Aldrig tagit slut på en flaska någonsin…
Där har vi det! Har kvar min One Million sen jag var 13, kommer säkerligen hänga med hela livet i den här takten. Tjejerna blir nog inte galna om den åker på idag dockMan ska inte göra slut på parfymer, man ska köpa nya som en manisk samlare!
Mig veterligen finns den bara i 100ml. Och tur är väl det. Just den (och ett par andra) fick följa med mig en vecka på Cypern nyligen. Den gick varm i värmen och gjorde ett riktigt bra jobb. Låg ju på en 30-35 grader om dagarna, ibland ännu högre.Tankar på att köpa en Mefisto Gentiluomo, men då jag sprayar parfym som en astmatiker och kör nytt varje dag så är till och med 30ml för mycket. Hittar bara 100ml flaskan, någon som vet om det finns i 30 som de andra? Aldrig tagit slut på en flaska någonsin…
Blindköpet är hu en del av upplevelsen, fan vad roligt det är!Med bakgrund av upplevelsen på flygplatsen i Larnaca, där t.ex Penhaligons flesta kreationer fanns uppradade (bland många), kan man konstatera att blindköp tamejfan är roligare. Man blir liksom överväldigad av alla dofter och mättar väldigt snabbt doftsinnet. Sen har man även aspekten att det mesta måste testas på papper ovanpå faktumet att öppningen på en doft inte säger särskilt mycket, särskilt inte i nisch-träsket. Nä. Blindköp eller samples i lugn och ro är att föredra minsann.
Nån som har fått rabattkoden att fungera?
Nån som har fått rabattkoden att fungera?
Funkar inte för mig iaf