Richard1987
Silver
Dagens doft; Casamorati 1888
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då kommer du säkert tycka om den för jag älskar ow och carved oud.Själv sugen på att testa förstnämnda!
För att svara på min egen fråga så har jag haft rätt mycket tur i alla mina blindköp. Vissa kommer jag inte överens med, TF Oud Wood är med där, försöker fortfarande efter några månader förstå mig på den…
Testar nu en dekant Xerjoff More Than Words, och den luktar precis som ett resekit Gents bjöd på… nja. Kanske oud jag inte är ett stort fan av? Däremot ska inte den vara så tydlig i varken OW eller denna.
Själv sugen på att testa förstnämnda!
För att svara på min egen fråga så har jag haft rätt mycket tur i alla mina blindköp. Vissa kommer jag inte överens med, TF Oud Wood är med där, försöker fortfarande efter några månader förstå mig på den…
Testar nu en dekant Xerjoff More Than Words, och den luktar precis som ett resekit Gents bjöd på… nja. Kanske oud jag inte är ett stort fan av? Däremot ska inte den vara så tydlig i varken OW eller denna.
Blint men billigt!
Den bästa kombinationen!
Blint men billigt!
Haha, kul! Köpte faktiskt den till min också!Den övre köpte jag till min bättre hälft. Hon gillar den som sommardoft. För mig är det väldigt mycket vår/sommar nyklippt gräs efter ett stilla regn, när trädgården torkar upp
Verkligen! Snodde även din kod som du körde här nyligen!Den bästa kombinationen!
Tack för tipset. Det blev en flaska "Skin-scent"...
Spray Parfums: Discover the Best Fragrances for Every Occasion
Explore the exclusive fragrances of Spray Parfums. High-quality perfumes for every style. Find the scent that speaks to you!www.sprayparfums.com
Ser du @S.L! Vi i Svedala vet hur en slipsten ska dras! Blint!
Fyndat stapelvaror för sommaren! Inte blint men billigt!
Haha, jag kan inte annat än att instämma. Men en röding för hela paketet var svårt att motståAdC hade varit typ världens bästa sommardoft om den varade längre än en genomsnittlig pop-låt. Faktiskt imponerande att ha en doft som presterar så uselt.
Haha, jag kan inte annat än att instämma. Men en röding för hela paketet var svårt att motstå
Precis! Har letat efter liknande dofter samt kopior/kloner av den med bra prestanda men hittills inte lyckats hitta ngt klockrent. Ngn annan som lyckats o har tips?AdC hade varit typ världens bästa sommardoft om den varade längre än en genomsnittlig pop-låt. Faktiskt imponerande att ha en doft som presterar så uselt.
Utmanar dig att köra 22 spray av Elixir flankern!22 spray av denna idag.
Hahaha, dödlig dos ligger på ca 5 tror jagUtmanar dig att köra 22 spray av Elixir flankern!
Flyktiga noterAdC hade varit typ världens bästa sommardoft om den varade längre än en genomsnittlig pop-låt. Faktiskt imponerande att ha en doft som presterar så uselt.
Precis! Har letat efter liknande dofter samt kopior/kloner av den med bra prestanda men hittills inte lyckats hitta ngt klockrent. Ngn annan som lyckats o har tips?