• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Efter att ha testat Virgin Island Water ett tag ni så inser jag att jag tydligen gillar kokos. 🤷‍♂️ Dock är performance på VIW inte direkt optimal. Har ni några andra tips på dofter i samma kategori men med performance?

Om inte jag missminner mig har det pratats om någon VIW-klon här som ska vara bra?

https://www.fragrantica.com/perfume/Laboratory-Perfumes/Gorse-19333.html eller https://www.fragrantica.com/perfume/Simone-Andreoli/Malibu-Party-in-the-Bay-49244.html 😊👍🏼

Idag blir det legendaren Hacivat
Det är regn & idag blir det en hemmadag, klassisk söndag. Endast 1 spray för att få slappdofta perfektion.

3E8DCD92-775F-4972-BE56-C87734E78BE8.jpeg

Efter att ha testat Virgin Island Water ett tag ni så inser jag att jag tydligen gillar kokos. 🤷‍♂️ Dock är performance på VIW inte direkt optimal. Har ni några andra tips på dofter i samma kategori men med performance?

Om inte jag missminner mig har det pratats om någon VIW-klon här som ska vara bra?
Två sjukt bra kokosdofter som är egna och inte har något att göra med VIW (ingen klon) :

Eternity Now
Mancera Holidays

Haha, han är så jävla awkward att det gör ont. Han har ju självförtroendet och utseendet på sin sida, men verkar helt att tappat fotfästet. Bara idag, under 24h, har han laddat upp 11 videos. (Jag prenumererar inte på hans kanal, men räknade).

jeremy-fragrance.gif

En kompis träffade honom på Esxence i Milano och han är förvånansvärt normal irl 😲

Sauvage luktade han inte heller 😂

Haha, han är så jävla awkward att det gör ont. Han har ju självförtroendet och utseendet på sin sida, men verkar helt att tappat fotfästet. Bara idag, under 24h, har han laddat upp 11 videos. (Jag prenumererar inte på hans kanal, men räknade).

jeremy-fragrance.gif

Jag kommenterar mannen i vitt på samma vis som Dana White sa kring Oscar de La Hoyas comeback:

”Cocaine isn’t cheap. It’s expensive. You got to make money”.

Testar Casamorati Gentlioumo ordentligt idag, fin doft. Blommigare och lenare än originalet, varmare på något vis.

Vanliga Mefisto sticker ut mer, skarpare och mer somrig kanske.

Funderar på vilken som är bäst, men blir nog delad förstaplats i min bok.

Testar Casamorati Gentlioumo ordentligt idag, fin doft. Blommigare och lenare än originalet, varmare på något vis.

Vanliga Mefisto sticker ut mer, skarpare och mer somrig kanske.

Funderar på vilken som är bäst, men blir nog delad förstaplats i min bok.
Bar Mefisto G på kontoret idag. Fick nog minst fem komplimanger idag. Nog den enda doften som så många märkt av och kommenterat...

Fan vad kul! 😀
Har du testat vanliga Mefisto?
Yes! Har en mindre flaska utav den, men aldrig fått en kommentar när burit den. Känns som att Mefisto G projicerar bättre?

Hmm finns bara Casamorsti Gentiluomo i 100 ml size? 🤔
Finns endast i 100ml. Det är bara den "vanliga" Mefiston som finns i 30ml.

Fick förövrigt hem en dekant på 40 Knots idag. Kunde inte motstå att testa efter all snack om den i tråden! Tyvärr inte alls något för mig. Känns som en "blå" variant av Ambre Nuit.

Yes! Har en mindre flaska utav den, men aldrig fått en kommentar när burit den. Känns som att Mefisto G projicerar bättre?

Finns endast i 100ml. Det är bara den "vanliga" Mefiston som finns i 30ml.
Ah, ja det kanske stämmer!

Tråkigt att den bara finns i 100 ml, 30 ml:arna är perfekt size om man har en parfymsamling. Perfekt att ha med sig på resa med :)

• Like
Reactions: S.L
Någon som provat?

Är det dessa?

Verkar ha fått ok betyg på Sniph men hittar inget på fraggan. 🤷🏼

Tillbaka
Topp