• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Så jävla svag. Köpt till slut. Men vem kan säga nej till en CH Men med rabarber under sommaren?

Inte jag.
Apropå rabarber, BI kör 50% på Oltremare, riktigt jäkla bra rabarberdoft!

DD:
869A07B5-16ED-4058-9109-81AE29015117.jpeg

Var på NK idag och kollade status på YSL Tuxedo. Såklart slut men nu kör de Rolexupplägg med lista! Lyckades skriva upp mig men nu återstår att se om de bundlar med gråhandlare som gör att man får vänta 2-3 år eller om det faktiskt är en fungerande kölista… 😂

Var på NK idag och kollade status på YSL Tuxedo. Såklart slut men nu kör de Rolexupplägg med lista! Lyckades skriva upp mig men nu återstår att se om de bundlar med gråhandlare som gör att man får vänta 2-3 år eller om det faktiskt är en fungerande kölista… 😂
Seriöst? Måste man skriva sig på lista?

Jag är ju på jakt efter en backup. Det är världens bästa parfym.

Får be någon köpa med sig från Arlanda.

Du behöver köpa 5-6 st Y, några Kouros och lite smink för att ens ha chans att de ringer dig från listan. 😂

Efter att ha lämnat storstaden var suget att få dofta på lite nytt rätt stort när jag var på besök. Känns som att NKs parfymavdelning har lite att jobba på när det gäller inköp.
Väldigt tomt i hyllorna. Besvikelsen blev inte mindre när Boutique ideale visst stängt sin butik. Tur att fantastiska COW levererade!

Blev en flaska Ganymede

Har den senaste månaden beställt samples från 3 olika personer. Varje person har filmat när de lagt på lådan. Men inget har kommit fram. Nu är det 1,5v sedan senaste skickade men inget har dykt upp.

Aldrig haft problem med PostNord innan. Att ett paket försvinner, sånt kan ju hända. Men tre stycken?

Någon annan som varit med om liknande?
Får all övrig post.

Har den senaste månaden beställt samples från 3 olika personer. Varje person har filmat när de lagt på lådan. Men inget har kommit fram. Nu är det 1,5v sedan senaste skickade men inget har dykt upp.

Aldrig haft problem med PostNord innan. Att ett paket försvinner, sånt kan ju hända. Men tre stycken?

Får all övrig post.
Japp! Har haft flera brev på slutet som filmats som det dröjt över 2v innan jag fått. Galet skumt. Ibland 2 dagar, ibland 2 veckor.

Får all övrig post.

Det har aldrig varit såhär dåligt. Juni/juli 2022. Massor av vikarier och brist på personal gissar jag. Hade ett REK som alltid tar 24h att komma fram. Det tog 8 arbetsdagar... För ett REK. Kom fram idag. 🙃

Får all övrig post.
Dom kanske har en osynlig fiskelina och drar upp brevet ur lådan igen efter att de slutat filma. Skämt åsido tråkigt men de kommer nog fram, även brevbärare behöver lite ledigt med tanke på allt jox som ska transporteras ut hela tiden till alla nätkonsumenter😎

Apropå rabarber, BI kör 50% på Oltremare, riktigt jäkla bra rabarberdoft!
Lätt att gilla? Blindköpsvänlig? 😅

Noterna ser ut att passa mig :)

Tillbaka
Topp