• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

S.L

Vacheron
2-Faktor
Kvällens,
C331D6FE-A900-4211-ACAF-4E46D688013B.jpeg

De blå flaskornas dag uppenbarligen.
Xerjoff är inte mitt favorithus men Casamorati kollektionen har en del fina dofter och denna är #1 för mig.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ett tag sedan jag testade Galloway och det var också från en sån liten sample men gillar man Galloway så rekommenderar jag att man testar Lalique White, rätt så lika som jag minns det.
Jag sålde min Lalique White. Behåller Galloway. De är sjukt lika överlag. Lite på samma sätt som Moustache edp och Tucedo, där den billigare är lite mindre smooth och mindre komplex än sin dyrare kusin.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Fått hem denna, 150 ml. Är helt förälskad i doften! Funderar dock på att köpa vanliga sport också, eller är det onödigt? Dofterna påminner ändå ganska mycket om varandra.
8D2DA762-2152-4DB9-A0BD-50C7535A548A.jpeg
Jag har båda, rätt onödigt faktiskt. De är väldigt lika. Skulle hellre köpt cologne för en rejäl freshie som komplement.
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor

bleppo

Omega
2-Faktor
Hehe, men gillar du MdS - testa Puredistance- M. Inte exakt lika men i samma ”härad”.
Kanske inte ska testa lyckan… mina farhågor besannades ”oj, ja det är ju inte direkt din bästa doft” fick Marquis de Sade i omdöme här hemma. Eftersom min fru är av de snällare slaget betyder det i princip ”Använd den aldrig i närheten av mig igen, du luktar som insidan av en latrintunna.”
 
Topp