Tyvärr inte.Har du lyckats testa Absolu nu då? Den är verkligen magisk faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr inte.Har du lyckats testa Absolu nu då? Den är verkligen magisk faktiskt.
Blindköp. Den är lite som den du har men mer krämig med vanilj, som en bakelse.Tyvärr inte.
Sägs också vara diskad. Så kan ju vara en god idé att testa medans den inte kostar turkiskt gat-heroin.Blindköp. Den är lite som den du har men mer krämig med vanilj, som en bakelse.
I know. Därför tog jag bort min backup-flaska jag hade till salu. Inte till salu längre.Sägs också vara diskad. Så kan ju vara en god idé att testa medans den inte kostar turkiskt gat-heroin.
Motvilligt går semesterns sista dag mot sitt slut.
Ge hit! Nu!
Lite nyheter kring Roja:
Oligarch är tyvärr diskad. Ryktas komma tillbaka under nytt namn men inget är klart än.
Musk Aoud är diskad för den Europeiska marknaden, finns kvar i mellanöstern.
Men ni kan alla vara lugna. APEX kommer inte bara finnas kvar, den kommer också i en parfum-version. Thank god for that.
Enbart pga "rysskopplingen"?Oligarch är tyvärr diskad. Ryktas komma tillbaka under nytt namn men inget är klart än.
Enbart pga "rysskopplingen"?
Larvigt isf.
Flikar in här och säger: JA!Värd ett blindköp?
Flikar in här och säger: JA!
Om du gillar freshies så är den ett givet blindköp.Värd ett blindköp?
Tänkte fråga om du hade vatten i din, men märkte då att jag också har lite nyansskillnader på vätskan. Dock ej lika ljust som dinKD: en klassiker. Använder den inte så ofta, men till skillnad från övriga dofter så kör jag väldigt generöst med den här. Sommar!
Vilken skillnad! Tror min är 2018 eller 2019. Kan kolla batchkod senare. Har stått mörktTänkte fråga om du hade vatten i din, men märkte då att jag också har lite nyansskillnader på vätskan. Dock ej lika ljust som din
Att det får variera så mycket mellan olika batchar
Här en snabb bild tagen vid en lampa i hallen, den ena är verkligen gul och den andra en aning ljusare men fortfarande gul. Båda dessa har dock några år på nacken.
Ja och nej. Gillar du inte WC-duck med citrondoft så: nej.Värd ett blindköp?
Ja och nej. Gillar du inte WC-duck med citrondoft så: nej.
Men annars så ja. Den är som en förfinad WC-duck.
Nej det är den inte. Xerjoff Nio är WC-ankan…Ja och nej. Gillar du inte WC-duck med citrondoft så: nej.
Men annars så ja. Den är som en förfinad WC-duck.