• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

bvb

Cartier
2-Faktor
Motvilligt går semesterns sista dag mot sitt slut.
451AF4A3-CBCA-45A2-9623-D62297232E2C.jpeg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
En till som verkar diskad är faktiskt Fahrenheit Cologne.

Det är lite illa. Priserna har redan ökat. Jag har ca 100ml kvar. Är i valet och kvalet om jag ska hugga en backup, eller chansa på att de snart släpper en ersättare som är ännu bättre. :)
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Lite nyheter kring Roja:


Oligarch är tyvärr diskad. Ryktas komma tillbaka under nytt namn men inget är klart än.
Musk Aoud är diskad för den Europeiska marknaden, finns kvar i mellanöstern.

Men ni kan alla vara lugna. APEX kommer inte bara finnas kvar, den kommer också i en parfum-version. Thank god for that.
 

Hitsville

Omega
2-Faktor
Lite nyheter kring Roja:


Oligarch är tyvärr diskad. Ryktas komma tillbaka under nytt namn men inget är klart än.
Musk Aoud är diskad för den Europeiska marknaden, finns kvar i mellanöstern.

Men ni kan alla vara lugna. APEX kommer inte bara finnas kvar, den kommer också i en parfum-version. Thank god for that.

Skönt med ytterligare en APEX 🌚
 

Richard1987

Panerai
Tog en kryssning till Oslo och såklart passar man på att kika runt i lite parfymbutiker. Hittade inget märkvärdigt men Givenchy edp reserve privee är faktiskt jäkligt trevlig! Har lite svårt för irisen i öppningen dock...vilket jag iofs även har på de två senaste versionerna av DHI.

Iris och whisky i öppningen övergår i en vacker amber och vanilj :)


Gillar man DHI så är den värd att testa!
 
Senast ändrad:

-SC-

Omega
Pledge Member
KD: en klassiker. Använder den inte så ofta, men till skillnad från övriga dofter så kör jag väldigt generöst med den här. Sommar!
40E67D9F-2BCA-4687-B295-510C28AD5A2A.jpeg
Tänkte fråga om du hade vatten i din, men märkte då att jag också har lite nyansskillnader på vätskan. Dock ej lika ljust som din 🤨
Att det får variera så mycket mellan olika batchar 🥲

Här en snabb bild tagen vid en lampa i hallen, den ena är verkligen gul och den andra en aning ljusare men fortfarande gul. Båda dessa har dock några år på nacken.
BCF1AA43-6A89-491E-9F12-9CFBB202D469.jpeg
 

Belmondo

Rolex
2-Faktor
Tänkte fråga om du hade vatten i din, men märkte då att jag också har lite nyansskillnader på vätskan. Dock ej lika ljust som din 🤨
Att det får variera så mycket mellan olika batchar 🥲

Här en snabb bild tagen vid en lampa i hallen, den ena är verkligen gul och den andra en aning ljusare men fortfarande gul. Båda dessa har dock några år på nacken.
BCF1AA43-6A89-491E-9F12-9CFBB202D469.jpeg
Vilken skillnad! Tror min är 2018 eller 2019. Kan kolla batchkod senare. Har stått mörkt
 
Topp