Ja jag har ju provat den tidigare men svar ja, sjukt braVad tycker du då? Lever upp till hypen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag har ju provat den tidigare men svar ja, sjukt braVad tycker du då? Lever upp till hypen?
Vågar man köpa parfymer tråd tradera?
Nu är detta ingen klocka, men hur kan man i förväg se ifall något är fejk?Jag köper rätt mycket där. Men visst, vissa dofter är läskiga att köpa typ Tom Ford, Chanel osv.
Då är det till att göra sin hemläxa
Köp säljaren, som man brukar säga. Kolla tidigare omdömen och genomförda affärer.Nu är detta ingen klocka, men hur kan man i förväg se ifall något är fejk?
Jo men det vet jag ju, tänker mer att säljaren i sin tur åkt på en nitlott.Köp säljaren, som man brukar säga. Kolla tidigare omdömen och genomförda affärer.
Nu är detta ingen klocka, men hur kan man i förväg se ifall något är fejk?
Höstdofterna är framme!
Jag gillar dem!Sana Jardin har jag aldrig sett tidigare. Bra skit?
Smells like shi.. Freshie!Xerjoffs nya buttpl... doft.
Med den och Azzaro Duo så blir det åka av!Xerjoffs nya buttpl... doft.
Azzaro verkar kunna sin marknadsföring med tanke på designen.Med den och Azzaro Duo så blir det åka av!
Xerjoffs nya buttpl... doft.
Så himla dålig så man undrar hur mkt alla influencers fick betalt för hypa sönder den för några år sedan.Ifall ni är i 20-30 års åldern och vill känna er som 50-60, så kör på denna.
Alltså är kluven ifall den är dålig eller inte. Men kan konstatera att man inte sprayar nära näsan, för då känner man doften hela dagen.Så himla dålig så man undrar hur mkt alla influencers fick betalt för hypa sönder den för några år sedan.
(Jag gick också på hypen och köpte btw)
Vissa gillar ju den dock. Alla bra recensioner på fraggan är ju såklart inte betalda. Smaken är som baken. För mig luktade den som något man dricker och spiller över tröjan på fyllan.Alltså är kluven ifall den är dålig eller inte. Men kan konstatera att man inte sprayar nära näsan, för då känner man doften hela dagen.
Den stora skillnaden mellan dessa är väl om man vill ha sin Rom blandad med Zoo apor eller viol Annars är inte avståndet mellan dessa så avgrundslikt egentligen...Vissa gillar ju den dock. Alla bra recensioner på fraggan är ju såklart inte betalda. Smaken är som baken. För mig luktade den som något man dricker och spiller över tröjan på fyllan.
Jag kan gilla spritiga dofter men då måste de vara mer förfinade som t ex fahrenheit le parfum.
Jo kvalitén. Fahrenheit le parfum är uppe och nosar på nischnivå. Bentleyn är mer råbarkad rusta.Den stora skillnaden mellan dessa är väl om man vill ha sin Rom blandad med Zoo apor eller viol Annars är inte avståndet mellan dessa så avgrundslikt egentligen...
Om jag hittat denna i min frus handväska hade jag undrat vad jag har missat den sista tiden...Xerjoffs nya buttpl... doft.
Ja, kanske... fast det där med "kvalitet" blir ofta en väldigt subjektiv bedömning. Performance är en OK måttstock tycker jag och i viss mån också om det finns en intressant utveckling från öppning till dry down men å andra sidan finns det ju en slags kvalitet i linjära dofter också . Hursomhelst är det ju rätt subjektivt.Jo kvalitén. Fahrenheit le parfum är uppe och nosar på nischnivå. Bentleyn är mer råbarkad rusta.