Ska se om jag har någon kvar av dina, annars får jag försöka få tag i några
Testade Kredo på stan och den är bra, riktigt bra! Förstår verkligen OW liknelsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska se om jag har någon kvar av dina, annars får jag försöka få tag i några
Den och New York intense är jag extremt nyfiken på. Vågar dock inte testa för jag kan verkligen inte lägga dom pengarna på en doft #sosseproblemDagens doft igen...
Jag är inne på min andra OBI flaska trots att jag roterar
många parfymer. Något som jag inte tänkt på tidigare
är att man får med en liten bit oud i förpackningen.
Man kan även se vart den har odlats och vilket skördeår.
Nu känns den ännu mer prisvärd
En av världens bästa dofter all-timeDagens doft igen...
Dagens doft igen...
Mmm just den här jag en flarra från därikring också som stått mörkt förvarad men i mitt tycke tappat stinget i öppningen. Dry down är nog som förut men detta är en av få av dom som hängt med flera år som jag verkligen upplever här försämrats. Så i detta fallet kan nog en senare bli bättreKänns 50/50 och en del placeboeffekt...
Men ett tydligt exempel är Dior homme intense...älskar min flaska från 2016, men den har gjorts om åtminstone två gånger därefter och gillar inga av de senare varianterna jag testat
Perfekt! Då kan du blanda en egen oud på Zeta virgin och finsprit juDagens doft igen...
Hmm… gillade inte alls OBI när jag testade den, lär ta ett omtag där då kanske eller ja… den var inget märkvärdigt.
Jag kände exakt samma. Inget märkvärdigt. Men jag borde nog testa den igen. För jag testade en jävla massa i den butiken... och gav OBI en liten sniff efter det.Hmm… gillade inte alls OBI när jag testade den, lär ta ett omtag där då kanske eller ja… den var inget märkvärdigt.
Hahaha! ”Fruity leather” är faktiskt en favoritgenre så, ja! Faktiskt! Inte provat Bravo dockDu är väl en riktig man som gillar typ Bravo istället. Så att man luktar som en dansk båtbyggare 1952.
Dagens:
Det var min spontana känsla också... Men lät den ligga ett tag sen när jag testade den igen så var jag tvungen att köpa den.Hmm… gillade inte alls OBI när jag testade den, lär ta ett omtag där då kanske eller ja… den var inget märkvärdigt.
Haha! Det ligger nog något i det du säger men när jag testade den hade jag faktiskt inte läst så mycket hype om den, så förväntningarna var inte orimligt höga alls, bara adekvat ställda gentemot prislappen, tror jag.Det var min spontana känsla också... Men lät den ligga ett tag sen när jag testade den igen så var jag tvungen att köpa den.
Tror att problemet för mig vid första användningen var att jag tänkte att den skulle dofta så bra att den gjorde deklarationen, fixade en dejt med Meghan Markle och la till minst fyra nollor till på min lönespec. Inget hände och jag kände mig genast besviken. För visst borde väl något av detta hända när man köper en doft för 6k?
Men när jag la kostnaden åt sidan och bara njöt av doften blev det en annan sak. Jag är fortfarande samma person med bristande antal nollor både på lönespec och sparkonto. Men gott doftar jag.
Men då kan jag passa på att tipsa Roja - Chypré Extraordinaire! Den skatteplanerar, lapar upp Markle i brygga och plussar på några nollor direkt vid applicering! Tyvärr gör ju priset på den att man går +-0 i slutändan ändå men!
Då borde ju ju kasta dig på min Godolphin jag har till salu. Den är ju verkligen fruity leather (+kokain).Hahaha! ”Fruity leather” är faktiskt en favoritgenre så, ja! Faktiskt! Inte provat Bravo dock
Haha! Det ligger nog något i det du säger men när jag testade den hade jag faktiskt inte läst så mycket hype om den, så förväntningarna var inte orimligt höga alls, bara adekvat ställda gentemot prislappen, tror jag.
Men då kan jag passa på att tipsa Roja - Chypré Extraordinaire! Den skatteplanerar, lapar upp Markle i brygga och plussar på några nollor direkt vid applicering! Tyvärr gör ju priset på den att man går +-0 i slutändan ändå men!
Haha! Jag har gett mig själv köpstopp flera gånger om nu, ändå köpte jag en Qatar precisDå borde ju ju kasta dig på min Godolphin jag har till salu. Den är ju verkligen fruity leather (+kokain).
Haha, förlåt! Kom ihåg; när valet står mellan den och PDLN3, välj båda!Det är ditt fel att jag är helt besatt av den.. håller hårt i mitt prov tills jag är berusad nog att fylleköpa en med Klarna delbetalning och smuggla hem den på något sätt
Alternativet är typ att skilja sig..
Jag kör också det där med köpstopp hela tiden. Du vet att det i verkligheten är värt zip zero nothing nada… köpstopp är fugazi.Haha! Jag har gett mig själv köpstopp flera gånger om nu, ändå köpte jag en Qatar precis
Jag handlade senast, det tog betydligt längre tid än förväntat. Jag skickade t o m iväg ett mail, men det fick jag inte ens svar på. Jag har dock mottagit min beställning. Lade beställningen 2 sept och levererades 15 sept, om jag minns korrekt.Nån som handlade på Sprays senaste rea och har fått paketet ivägskickat än?
Mitt har varit "processing" i en vecka nu. Brukar gå fortare hos dom.
Fick mejl tidigare idag från Spray:Nån som handlade på Sprays senaste rea och har fått paketet ivägskickat än?
Mitt har varit "processing" i en vecka nu. Brukar gå fortare hos dom.
Har en flaska som kanske kan säljas xD men ingen möjlighet att splitta tyvärr.Hej någon som splittar side effect och oud for happiness?