• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Den ser intressant ut! Visst var Rogue lite halvbökiga att få hem?
Dessutom ett jäkligt trevligt paket att få hem med tanke på den ringa köpeskillingen. 11 samples från RP's övriga kreationer. Ett handskrivet kort, en atomizer samt lite papperstickor. Men bäst av alles var ju ändå nyckelpigan på tvättklämman. Där fick de mig.

Kan säga direkt att Derviche II är skitbra. Även Dervich gillar jag men måste jag välja blir det DII.
Bon Monsieur, Chypre-Siam, Mousse Illuminee och Fougere l'Aube är alla helt klart köpvärda, och kommer läggas till på listan. Har ännu inte sniffat på Flora&Fauna, och den finns inte med här, men är hans andra kreationer så pass bra som de är så kan det ju inte misslyckas. Fokus på den.
Nu har jag förvisso bara luktat direkt i flaskorna, endast DII sitter på huden, men det generella intrycket blir att grejerna håller hög klass. Premiumkänsla, absolut.

IMG_20221213_205500.jpg
 
Senast ändrad:
Dessutom ett jäkligt trevligt paket att få hem med tanke på den ringa köpeskillingen. 11 samples från RP's övriga kreationer. Ett handskrivet kort, en atomizer samt lite papperstickor. Men bäst av alles var ju ändå nyckelpigan på tvättklämman. Där fick de mig.

Kan säga direkt att Derviche II är skitbra. Även Dervich gillar jag men måste jag välja blir det DII.
Bon Monsieur, Chypre-Siam, Mousse Illuminee och Fougere l'Aube är alla helt klart köpvärda, och kommer läggas till på listan. Har ännu inte sniffat på Flora&Fauna, och den finns inte med här, men är hans andra kreationer så pass bra som de är så kan det ju inte misslyckas. Fokus på den.
Nu har jag förvisso bara luktat direkt i flaskorna, endast DII sitter på huden, men det generella intrycket blir att grejerna håller hög klass. Premiumkänsla, absolut.

IMG_20221213_205500.jpg
EN är fantastiska att ha att göra med också.
Beställde en stor Mousse Illuminee där på BF rean som skickades med UPS. Fick inga uppdateringar på tracking och när jag kollade manuellt så stod det att den var levererad ”at reception” för en dag sedan och den var signerad för av ett för mig helt okänt namn. Åkte till min lokala UPS ombud (bor i ett relativt litet samhälle så finns bara ett) och ja, de hade en anställd med samma namn som angavs som den som kvitterat för mitt paket men de bedyrade att de aldrig fått mitt paket av UPS och att det tyvärr inträffat flera gånger i närtid att kunder kommit för att hämta paket som enligt UPS var kvitterade av personal hos ombudet. Utan att säga det rakt ut så antydde de att det var ett problem med UPS leveranserna och att paket verkade försvinna alltför ofta. Jag mailade EN två dagar senare och berättade som det var, att mitt paket var levererat enligt UPS men att varken jag wller UPS ombudet hade sett röken av det. EN svarade nästföljande arbetsdag som följer:

”Hej S.L!

I hope you are very well.

I'm truly sorry to hear this. My apologies for all this trouble. Right
now I'm going to prepare the parcel again and send it with another
courier.

I really appreciate your kindness and patience in this situation.

Hugs from Málaga!

Olivia”
(Ja, de skrev faktiskt ”Hej”)

Detta var igår. Några timmar efter deras mail om att de ska skicka ny flaska omgående så får jag ett mess från hustrun (befann mig själv på resande fot) med en bild på ett paket som levererats hem till oss. Självklart så är det ju det saknade UPS paketet från EN… 😮

Jag mailar EN omgående såklart för att stoppa leverans av ny flaska och berätta att trots allt så har leveransen till slut kommit fram, men har inte fått någon respons på det mailet ännu. Summasummarum en grym kundservice iaf!
 
Inställer mig i hyllningskören här ovan att EN är fantastiska att ha att göra med.

Slänger nästan alltid in nån svensk fras som "hej" eller "ha en bra dag" när man kommunicerar med dem. Handskrivna meddelanden i paketen som sätter den där lilla guldkanten på helheten.

Vid nåt tillfälle har jag mejlat och frågat om de kommer att få in en specifik doft jag hört ska släppas, och då oftast fått svaret att de inte vet om/när doften kan komma i lager ännu. Sen har det dykt upp ett mejl 3-4 veckor senare när jag själv glömt bort min förfrågan med ett glatt tillrop att leveransen precis passerat tullen och snart går att beställa! Hur många skulle hålla koll på det efter så lång tid?
 
Tillbaka
Topp