Man skall inte bråka med farbror blå!Nej då, haha, han behövs i samhället. I allra högsta grad. En väldoftande sådan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man skall inte bråka med farbror blå!Nej då, haha, han behövs i samhället. I allra högsta grad. En väldoftande sådan.
Körde den mycket i somras. Precis lagom mycket kokos. Får dock bättras på med några sprut när halva dan har gått.Blind köpte JPG Le Beau EDP, vad säger ni som äger den?
Med tanke på en tidigare post av dig kring amex-fakturor osv så känns det som att du kan bli av med en njure oavsett så kör på Baz direktÄr det någon förutom jag och @Notorious Niklas som testat Spirit of Dubai? Sitter och kollar på om jag ska ha:
- meydan
- majalis
Eller om jag ska sälja en njure och kliva på Baz
Är det någon förutom jag och @Notorious Niklas som testat Spirit of Dubai? Sitter och kollar på om jag ska ha:
- meydan
- majalis
Eller om jag ska sälja en njure och kliva på Baz
Med tanke på en tidigare post av dig kring amex-fakturor osv så känns det som att du kan bli av med en njure oavsett så kör på Baz direkt![]()
Alla tre! Sälj en njure och hitta en eller två medicinska studier att delta i för att finansiera köpet![]()
Vi vet att du vill![]()
Du behöver ju inte visa fakturan den här gångenOklart om skilsmässan är värd det bara…
Du behöver ju inte visa fakturan den här gången![]()
Manny säger (min 19:10) att han har tagit bort Flora&Fauna från sortimentet pga att företaget han köpt "civet absolute" ifrån har slutat erbjuda den produkten. Han vill inte leta upp den ingrediensen någon annanstans eftersom han då inte vet om det är etiskt utvunnet etc. "so I decided to pull it from the line". Tråkigt, men då kan man iaf sluta vänta. Eller bör man köpa från USA.....BEST CLASSIC FRAGRANCES BRAND - ROGUE PERFUMERY MANUEL CROSS INTERVIEW
Är det inte mest 'hype' kring Ombre Nomade? Testa den och se vad du tycker. Tydligen nukleärt stridsmedel vad gäller performance. Den låter väldigt trevlig, men ej provat själv. Ägare till den finns naturligtvis här på KS...En bekant är på besök från utlandet och ska i vanlig ordning shoppa loss på LV i veckan och vill ha med mig. Jag hatar köer och håller mig vanligtvis borta från allt som kräver köande, men inser nu att jag troligtvis kommer behöva köa när vi ska in i butiken.
För att motivera mig själv att stå i kön har jag bestämt mig för att kanske köpa en av deras parfymer. Har för mig att jag har hört gott om vissa, typ Ombre nånting.
Vilka LV parfymer är värda sitt pris tycker ni?
![]()
En bekant är på besök från utlandet och ska i vanlig ordning shoppa loss på LV i veckan och vill ha med mig. Jag hatar köer och håller mig vanligtvis borta från allt som kräver köande, men inser nu att jag troligtvis kommer behöva köa när vi ska in i butiken.
För att motivera mig själv att stå i kön har jag bestämt mig för att kanske köpa en av deras parfymer. Har för mig att jag har hört gott om vissa, typ Ombre nånting.
Vilka LV parfymer är värda sitt pris tycker ni?
![]()
Jag tycker gott du kan nöja dig med Shangri La, då de är väldigt snarlika.Manny säger (min 19:10) att han har tagit bort Flora&Fauna från sortimentet pga att företaget han köpt "civet absolute" ifrån har slutat erbjuda den produkten. Han vill inte leta upp den ingrediensen någon annanstans eftersom han då inte vet om det är etiskt utvunnet etc. "so I decided to pull it from the line". Tråkigt, men då kan man iaf sluta vänta. Eller bör man köpa från USA.....
Denna ska tydligen ge 15%Nej men 10% biter på allt annat verkar det som? Bra ju!
Denna ska tydligen ge 15%
JEDV0W (Beautinow)
Inte ens den funkar på BortnikoffDenna ska tydligen ge 15%
JEDV0W (Beautinow)
Satt och ögnade igenom tråden vad som yppats om Chypre-Siam och stötte på detta inlägget. "Kul" att man inte är ensam. Vet inte exakt vilken av dem det är men jag nyser också alltid i starten - när jag sitter och sniffar på de små medicinflaskorna med Mousse Illuminee, Chypre-Siam, Bon Monsieur etc. Efter den nysningen (1-3st) är det ko-lugnt. Känns väl som en kvalitetsstämpel?Generellt riktigt bra tycker jag.
Bon Monsieur är nog den blygaste på den fronten tror jag (om det inte är lite näsblindhet, nåt i den får mig ALLTiD att nysa mär jag sprayar på den), övriga känns riktigt bra och nog ffa dagens FMD, Mousse Illuminee och Chypre Siam.
Ja, det där är rätt fascinerande. 1-3 snabba nysningar omedelbums vid applicering/första ”andoft”, sen är det klart.Satt och ögnade igenom tråden vad som yppats om Chypre-Siam och stötte på detta inlägget. "Kul" att man inte är ensam. Vet inte exakt vilken av dem det är men jag nyser också alltid i starten - när jag sitter och sniffar på de små medicinflaskorna med Mousse Illuminee, Chypre-Siam, Bon Monsieur etc. Efter den nysningen (1-3st) är det ko-lugnt. Känns väl som en kvalitetsstämpel?![]()
Musk aoud är väldigt olik amber aoud. De har lite olika typer av ros och musk aoud är inte söt som amber aoud. På mig betydligt sämre performance med musk aoud.Ni som har doftat på Rojas Aoud serien.
Är det värt att kolla in Rojas Aoud och Musk Aoud, om man redan har Amber Aoud? Eller är alla dessa rätt lika varandra?
Jag har nämligen Amber Aoud på min top 5 lista, så det skulle vara intressant veta hur Aoud och Musk Aoud doftar.