Prisvärd? 100ml under 300kr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prisvärd? 100ml under 300kr.
Haha nej tyvärr där missade vi
Hur ska man formulera det...?Prisvärd? 100ml under 300kr.
På hylla i källaren, mörkt och svaltHur förvarar ni andra era parfymer?
"Mörkt och svalt"... har ni i garderober? Kylskåp? Det är ju rätt trevligt att ha dem framme, men kan vanlig rumstemperatur anses vara skadligt sett till "mörkt och svalt"?
Hur gör ni? Bild uppskattas![]()
Hur förvarar ni andra era parfymer?
"Mörkt och svalt"... har ni i garderober? Kylskåp? Det är ju rätt trevligt att ha dem framme, men kan vanlig rumstemperatur anses vara skadligt sett till "mörkt och svalt"?
De måste verkligen fixa tillbaka garv-emojin.Kvällens Traderafynd.![]()
Och lägga till en sossigt-emoji.De måste verkligen fixa tillbaka garv-emojin.
Och lägga till en sossigt-emoji.
På balkongen så att dem får lite solHur förvarar ni andra era parfymer?
Fattar inte varför han skulle byta korkar till de han har nu. De där gamla är ju flera ljusår trevligare, och ger den rätta "vintage"-känslan.DD:
![]()
Snart dags för ny flaska som synes.
Ja, det är en riktigt trist försämring.Fattar inte varför han skulle byta korkar till de han har nu. De där gamla är ju flera ljusår trevligare, och ger den rätta "vintage"-känslan.
Körde den häromdagen, fasiken vad trevlig den är alltså. Ska nog också ha en flaska!DD:
![]()
Snart dags för ny flaska som synes.
De nya är sanslöst B. Ser ut som en tester med någon provisorisk kork.Fattar inte varför han skulle byta korkar till de han har nu. De där gamla är ju flera ljusår trevligare, och ger den rätta "vintage"-känslan.
Ja, det är en riktigt trist försämring.
Jag antar att…
![]()
Instämmer, svårt att se korrelationen mellan pris och produkt i detta avseende ibland.![]()
![]()
Ja, nog är det så... Det blir lite som att skjuta sig i foten dock, anser jag, när man tummar på presentationen. Den är inte helt oväsentlig i denna abstrakta genre med gott om konkurrens. Hur mycket kan en kork som den ursprungliga korken kosta egentligen? Man behöver ju inte gå "all-in som Roja" men den där nuvarande plastbiten är som @Notorious Niklas säger: "B". Höj priset med en femma eller tia istället, tänker jag.
![]()
Hiram Green och Rosendo Mateu kan låna korkar av varandra om den ena får slut på dem...
![]()
![]()
Andy Tauer kör garagestuket med dubbla o-ringar på flaskan och någon pvc-plast han hittat i nån låda och sågat till med kapsågen.
![]()
Creeds korkar passar inte prislappen på långa vägar. Riktigt skit.
PdM däremot. Kräver nästan medlemskap på gym för att orka hantera.
![]()
![]()
Men sen tittar man på ett budgetmärke som Banana Republic, och vips så har de trollat fram en bastant kork i metall skräddarsydd för sin egen flaska. Det fanns det visst ekonomi till...
Jag tappade en PDM-kork i golvet och det blev ett rejält hack i parketten. Så bra är de.![]()
![]()
Ja, nog är det så... Det blir lite som att skjuta sig i foten dock, anser jag, när man tummar på presentationen. Den är inte helt oväsentlig i denna abstrakta genre med gott om konkurrens. Hur mycket kan en kork som den ursprungliga korken kosta egentligen? Man behöver ju inte gå "all-in som Roja" men den där nuvarande plastbiten är som @Notorious Niklas säger: "B". Höj priset med en femma eller tia istället, tänker jag.
![]()
Hiram Green och Rosendo Mateu kan låna korkar av varandra om den ena får slut på dem...
![]()
![]()
Andy Tauer kör garagestuket med dubbla o-ringar på flaskan och någon pvc-plast han hittat i nån låda och sågat till med kapsågen.
![]()
Creeds korkar passar inte prislappen på långa vägar. Riktigt skit.
PdM däremot. Kräver nästan medlemskap på gym för att orka hantera.
![]()
![]()
Men sen tittar man på ett budgetmärke som Banana Republic, och vips så har de trollat fram en bastant kork i metall skräddarsydd för sin egen flaska. Det fanns det visst ekonomi till...