G.Clooney
Basic
DD - Drogs till denna idag igen. Rotationen fick stå över ett kast. Signatur-varning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förmodligen bra för plånboken om inte annatHar märkt att jag föredrar parfymer för den stora massan än nischparfymer, bra eller dåligt vet jag inte. Men hur som helst, någon som testat Jean Pauls Scandal och kan ge en mini recension?
![]()
Blindköpte den när den släpptes. Använde en enda gång tror jag, den var för söt för min smak. Vill minnas att den hade ganska rejäl performance men så känner jag iofsig ofta när jag inte gillar en doft.Har märkt att jag föredrar parfymer för den stora massan än nischparfymer, bra eller dåligt vet jag inte. Men hur som helst, någon som testat Jean Pauls Scandal och kan ge en mini recension?
![]()
Har du kvar den?Blindköpte den när den släpptes. Använde en enda gång tror jag, den var för söt för min smak. Vill minnas att den hade ganska rejäl performance men så känner jag iofsig ofta när jag inte gillar en doft.
Ja, den bör finnas kvar men det är inte så mycket kvar i den tror jag t(rots att det var en 150ml flaska), sålde väldigt mycket splittar på den.Har du kvar den?![]()
Då har man tidigare idag hämtat hem ett litet paket postat av allas vår representant på plats i Danmark, @S.L, som får bli dagens KD.
Första gången på hud idag, och den första tanken som slog mig: "Ja! För helvete, ja!"
![]()
Fan jag som valt att tokblunda för alla Bortnikoff hyllningar i tråden men nu gjorde jag misstaget o klicka in på fragrantica länken och vips så blev det ju klart att man måste prova den där...Då har man tidigare idag hämtat hem ett litet paket postat av allas vår representant på plats i Danmark, @S.L, som får bli dagens KD.
Första gången på hud idag, och den första tanken som slog mig: "Ja! För helvete, ja!"
![]()
Jag beställde från Thailand när de körde sitt ”köp 2 flaskor få 1 gratis”-erbjudande i julas. Min beställning gick på 700 USD och tull & momskostnaden på den försändelsen var 177 DKK (jäkligt snabb DHL leverans).Fan jag som valt att tokblunda för alla Bortnikoff hyllningar i tråden men nu gjorde jag misstaget o klicka in på fragrantica länken och vips så blev det ju klart att man måste prova den där...
Ngn som har ett sample man kan få köpa loss?
Annars efter att sökt lite här verkar det vara Beauty Now NL eller direkt från Bortnikoff hemsida (i Thailand!? Moms+tull?) som gäller för att köpa?
En lite intressant observation är att min MC som jag köpte i mars förra året är betitlad ”Extrair de Parfum”, alla andra flaskor jag sett bilder på står det ”Eau de Parfum”, tryckfelsnisse kanske?Då har man tidigare idag hämtat hem ett litet paket postat av allas vår representant på plats i Danmark, @S.L, som får bli dagens KD.
![]()
Jag har ett litet minisample på musk cologne jag kan skicka till dig. Skicka din adress i pm.Fan jag som valt att tokblunda för alla Bortnikoff hyllningar i tråden men nu gjorde jag misstaget o klicka in på fragrantica länken och vips så blev det ju klart att man måste prova den där...
Ngn som har ett sample man kan få köpa loss?
Annars efter att sökt lite här verkar det vara Beauty Now NL eller direkt från Bortnikoff hemsida (i Thailand!? Moms+tull?) som gäller för att köpa?
Du verkar vara en tryckfelsnisse-magnet, för den delen...En lite intressant observation är att min MC som jag köpte i mars förra året är betitlad ”Extrair de Parfum”, alla andra flaskor jag sett bilder på står det ”Eau de Parfum”, tryckfelsnisse kanske?
![]()
Ytterligare observationer gör att mystiken tätnar... Titta på följekortet med noterna på. Där står det också "extrait".En lite intressant observation är att min MC som jag köpte i mars förra året är betitlad ”Extrair de Parfum”, alla andra flaskor jag sett bilder på står det ”Eau de Parfum”, tryckfelsnisse kanske?
![]()
Ja, jag verkar ha en förmåga att hitta parfymvärldens tre skilling banco’s (tyvärr utan motsvarande värde).Du verkar vara en tryckfelsnisse-magnet, för den delen...
Men ja, verkligen konstigt och man hade gärna hört en förklaring.
En teori kan ju vara att MC ursprungligen var Extrait de Parfum men att det reviderats och att Bortnikoff korrigerat produktbilderna och plaketterna på flaskan men att de fortfarande sitter på en massa gamla ”not kort” som de inte orkar byta ut?