• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
7917B81A-1219-4B5D-A103-6F52ABEC02D6.jpeg

Köpte denna på NK i Gbg 830kr för 10ml
Priserna är verkligen sjuka
Men jag gillade den så oss mkt
IMG_4663.jpeg
Då är ju 100ml "Ombre Nomade" från LV för 4300:- rena rama fyndet...

Nä, priserna seglar iväg... Nånstans är ju t.ex "Ombre Nomade" inte dyrare än något annat från vem som helst, men det blir ju lite "finare nisch"-priser på vad som egentligen borde vara rimligare prissatta designers. Det är där det tar emot. Och LV. Där tar det emot lite också. (Rebell mot associationen med "orten").

Då är ju 100ml "Ombre Nomade" från LV för 4300:- rena rama fyndet...

Nä, priserna seglar iväg... Nånstans är ju t.ex "Ombre Nomade" inte dyrare än något annat från vem som helst, men det blir ju lite "finare nisch"-priser på vad som egentligen borde vara rimligare prissatta designers. Det är där det tar emot. Och LV. Där tar det emot lite också. (Rebell mot associationen med "orten").
Eller hur!!!! 🙏
Tycker dessutom inte att denna TF är direkt beastmode

Senast ändrad:
Inte helt billigt om man tittar på pris per ml, kanske jag som är snål :cool:

Du får ta med i beaktningen att dessa fylls på för ett billigare pris på LV-butikerna! Det är en av anledningarna till varför andrahandspriset är billigare.

Haha! Jag körde den igår. Grym! Iris/Viol/Läder-kombon är magisk. Men kör på Great Britain istället 😁🇬🇧

Favorit i repris angående Cannage:
C9BE7DDE-95FE-457F-B911-6E16E473627B.jpeg

Baaahahahahah! Fett kul recension!

Är den mer lättburen jämfört med CdR? Tycker CdR doftar fint på papper, men skulle aldrig kunna bära doften. Doften skulle snarare bära mig...

Japp, pga irisen är den mer lättburen - helt klart. Men CdR tycker jag nog inte är så svår ska tilläggas.

Ihelgen var jag på en parmiddag o jag kände att jag ville ha något speciellt , körde Xerjoff 40 Knots, riktigt bra doft 😍👌 passar utmärkt nu sensommar svalare kvällar

Tillbaka
Topp