Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar du den? Jag har ju som bekant fastnat för HRRP utan att ha känt orginalet än. Har nog Edp'n på ingång så det ska bli lite intressant.
Och Roja,Åhlens har bra rea idag, 30% på mycket bland annat Tom Ford.
Absolut.Gillar du den? Jag har ju som bekant fastnat för HRRP utan att ha känt orginalet än. Har nog Edp'n på ingång så det ska bli lite intressant.
Några intryck av Majmua och HJ dofterna?Efter 1 veckas Covid är det hög tid att komma tillbaka starkt. Lite nytt in som ska provas av.
![]()
En flaska:
Samples av följande:
ALD - Musk Lave
2x ALD - Ottoman Empire III (Bra i efterhand eftersom tullen verkar ha öppnat ett sample och som nu halvläckt lite?)
ALD - Agar De Noir
Henry Jacques - Monsieur Bouquet
Henry Jacques - Ambre Cuir de HJ (Extrait + PP)
Henry Jacques - No. 9 d’Igor
![]()
N°9 d'Igor (Extrait de Parfum) by Henry Jacques
A perfume by Henry Jacques for men. The release year is unknown. The scent is floral-leathery. The longevity is above-average. It is still in production.www.parfumo.com
Maitre Parfumeur et Gantier - Oud Extravagant
Arabian Oud - Majestic Special Oud
Masque Milano - Russian Tea
Masque Milano - Montecristo
Det ska bli intressant att höra dina tankar! Något intressant är att den är av få med mer än 4.5 på fragrantica. Inte jättevanligt tydligen.
Tackar tackar. Trodde det var den 25/11 de skulle ha 30%. Blev en Sweetie Aoud.Och Roja,
![]()
Nej nej, då har de 50%Tackar tackar. Trodde det var den 25/11 de skulle ha 30%. Blev en Sweetie Aoud.
Very nice! Men inte till salu på hemsidan. Står det något datum eller vad missar jag?
Kom idag, 1750€![]()
Jaha, då har man bränt x antal tusen på parfymer efter div. köp av splittar och tips ifrån er här i tråden
Jag hoppas ni nu har bra tips på argument att dra till sin bättre hälft när hon undrar varför man luktar som en parfymfabrik - ni är ju ändå medskyldiga till mitt nya beroende?!![]()
Tackar tackar. Trodde det var den 25/11 de skulle ha 30%. Blev en Sweetie Aoud.
Ja, det är ett konstigt beroende. Med annat finns ett visst form av materiellt lugnt efter inhandling men med parfym började man direkt kolla på nästa?
Det är resan i sig som är grejen, inte destinationen. Jag föll ned i detta hål för snart 4 år sedan och ”villhöver”-listan tenderar aldrig att minska. En trend är dock att dofterna efterhand tenderar att bli dyrare och dyrare…Ja, det är ett konstigt beroende. Med annat finns ett visst form av materiellt lugnt efter inhandling men med parfym började man direkt kolla på nästa?
Är småkrasslig och lite täppt i näsan. Återkommer!Det ska bli intressant att höra dina tankar! Något intressant är att den är av få med mer än 4.5 på fragrantica. Inte jättevanligt tydligen.
Jag har haft den ett tag. Lagom med mandel kickar in efter 10-15 min. Den är ganska fräsch och citrusig i öppningen men det lägger sig i takt med att mandel och träigt kickar inNågon som testat denna? Är den väldigt mycket mandel?
OK, låter ju inte fel. Känner man av lädret nått?Jag har haft den ett tag. Lagom med mandel kickar in efter 10-15 min. Den är ganska fräsch och citrusig i öppningen men det lägger sig i takt med att mandel och träigt kickar in
Yes! Får be om att återkomma om HJ då jag behöver lite mer tid för att greppa dem och rättvist kunna uttala mig om dem.Några intryck av Majmua och HJ dofterna?![]()
Den ser onekligen intressant ut på ackorden och jag betvivlar inte att jag säkert hade gillat den. Men jag har så jäkla svårt för LV bara. De trycker på de flesta av mina knappar som leder till röda utslag. Deras främsta klientel vill jag inte associeras med. Jag vill inte "Call for inquiry" för att få reda på om jag kan köpa en, jag vill kunna klicka hem den - Det är nämligen lyxigare för mig än att behöva krångla mig bort till CPH för att kunna lägga vantarna på en. Sen är priset helt fel också, givetvis... Jag vet inte, jag har tröttnat på den där syntetiskt framställda lyxkänslan där man ska vara glad om man får köpa en. (Skönt att få ventilera ibland)LV? Har du testat nouveau monde? Sjukt bra. Testa och du kommer gilla LV. Bra tid för den just nu. Galen prestanda som man inte bör spruta på kläder för det går knappt bort.
Skulle säga attt det är mer beroendeframkallande än klockorJa, det är ett konstigt beroende. Med annat finns ett visst form av materiellt lugnt efter inhandling men med parfym började man direkt kolla på nästa?
Var nog bra att du slog till snabbt,Tackar tackar. Trodde det var den 25/11 de skulle ha 30%. Blev en Sweetie Aoud.
MärkligtVar nog bra att du slog till snabbt,
Åhlens verkar nu ha tagit bort Roja helt, finns inte med längre i listan över representerade varumärken ens:
Någon som hört nåt mer om detta?Varumärken | Åhléns
Hos Åhléns hittar du produkter från flera populära och välkända varumärken. Se hela listan här.www.ahlens.se