• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

FB diskussion häromdagen relaterat just till samples från Coolpriser.se
ED72098C-98EC-4C37-8CC1-B487B40FEB15.jpeg

Har aldrig beställt därifrån själv men läst att (väldigt) många säger sig fått fake samples därifrån.
Så kan det tänkas vara. Jag gissar ändå vilt på att det handlar om tillfälliga fel nånstans i produktionsleden och/eller fel i kundernas testförfarande.
Sitter just nu med Aventus från Coolpriser på vänster handled och från Le Secret du Marais på höger handled och hittar ingen skillnad.
Har sniffat på flera av mina samples inne på Kicks innan jag beställt dem och inte tänkt på att det skulle vara nån skillnad när jag köpt prover. Sprejade just på mig en omgång D&G Light Blue och det luktar precis som på Kicksremsan jag inte kunde sluta sniffa på. :)

Senast ändrad:
Är det värt blindköp av Pegasus Exclusif? Hade den vanliga Pegasus som jag gillade men sålde eftersom jag tyckte den var alldeles för feminin.
FC0B6673-3BED-4B3C-B477-26491C469AD7.jpeg

@Lidas78 du har smugit runt här i tråden i flera år nu och bara reagerat på inlägg. Dags att du tar dig över postgränsen så att du kan vara med och bidra du också! 🤩
Ja, på tiden! Har aldrig riktigt förstått den där 50-gränsen... Vad är poängen?

Ikväll var det dags för denna lilla godingen... Regn och rusk utanför så det står en upp i halsen så med denna får man stor tröst och kärleksfull värme. Glömmer alltid bort hur jäkla mörk juicen är. Magiskt. Skulle eventuellt kunna vara aktuell som helflaska. 🤔
IMG_20231229_185631.jpg

Ja, på tiden! Har aldrig riktigt förstått den där 50-gränsen... Vad är poängen?

Ikväll var det dags för denna lilla godingen... Regn och rusk utanför så det står en upp i halsen så med denna får man stor tröst och kärleksfull värme. Glömmer alltid bort hur jäkla mörk juicen är. Magiskt. Skulle eventuellt kunna vara aktuell som helflaska. 🤔
IMG_20231229_185631.jpg

Hehe! Jag kan tycka att det är bra då det i första hand är ett klockforum och det sållar också bort en hel del utsugare 😁

Hehe! Jag kan tycka att det är bra då det i första hand är ett klockforum och det sållar också bort en hel del utsugare 😁
Är man förhindrad från köp och sälj då också, initialt? Kunde ju varit begränsat till köp- och sälj-avdelningarna endast kan man tycka. Jaja, whatever... @Lidas78, in på dagens klocka-tråden och så lägger du upp din klocka 3 ggr om dagen, morgon-middag-kväll och vips har det blivit 50 inlägg. Har du dessutom en stålsub så smälter dina inlägg in perfekt och då kan du nog slänga in 10 bilder om dagen utan att någon märker något och surnar till. 😄

Är man förhindrad från köp och sälj då också, initialt? Kunde ju varit begränsat till köp- och sälj-avdelningarna endast kan man tycka. Jaja, whatever... @Lidas78, in på dagens klocka-tråden och så lägger du upp din klocka 3 ggr om dagen, morgon-middag-kväll och vips har det blivit 50 inlägg. Har du dessutom en stålsub så smälter dina inlägg in perfekt och då kan du nog slänga in 10 bilder om dagen utan att någon märker något och surnar till. 😄
En annan har ju haft förmånen att göra f2f affärer med @Lidas78 och kan meddela att det är en hyvens filur. Så vore absolut dags att han får lite egen sändningstid här.

Tillbaka
Topp