Har aldrig beställt därifrån själv men läst att (väldigt) många säger sig fått fake samples därifrån.Nä, men du kan testa 2ml för 120:-
Reflection Man på Coolpriser.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig beställt därifrån själv men läst att (väldigt) många säger sig fått fake samples därifrån.Nä, men du kan testa 2ml för 120:-
Reflection Man på Coolpriser.se
Köpte via forummedlem istället!FB diskussion häromdagen relaterat just till samples från Coolpriser.se
![]()
Så kan det tänkas vara. Jag gissar ändå vilt på att det handlar om tillfälliga fel nånstans i produktionsleden och/eller fel i kundernas testförfarande.Har aldrig beställt därifrån själv men läst att (väldigt) många säger sig fått fake samples därifrån.
Du slog till på den lilla flaskan när du ändå var igång ja...Slog till på min "första" parfym nu.
Hade väl nästan bestämt mig för den här och mellandagspriset knuffade mig över kanten.
150ml Ombré Leather
Ja, när man får de sista 50 millilitrarna för en femhundring vore det fånigt att snåla.Du slog till på den lilla flaskan när du ändå var igång ja...![]()
Jäkla fin doft!
Faller den inte väl ut kan vi säkert lösa ngtJa, jag har inga fler incomming för i år... Men jag knep en Tobacolor igår kväll (@bleppo) och än finns där krut kvar i musavtryckarfingret så det behöver inte vara årets sista klick...
Planen är ju att bara köpa en eller ett par parfymer.
(Hans bättre hälft kanske läser i tråden också... bara att mörka och hålla med).
Ja, på tiden! Har aldrig riktigt förstått den där 50-gränsen... Vad är poängen?@Lidas78 du har smugit runt här i tråden i flera år nu och bara reagerat på inlägg. Dags att du tar dig över postgränsen så att du kan vara med och bidra du också!![]()
Hehe! Jag kan tycka att det är bra då det i första hand är ett klockforum och det sållar också bort en hel del utsugareJa, på tiden! Har aldrig riktigt förstått den där 50-gränsen... Vad är poängen?
Ikväll var det dags för denna lilla godingen... Regn och rusk utanför så det står en upp i halsen så med denna får man stor tröst och kärleksfull värme. Glömmer alltid bort hur jäkla mörk juicen är. Magiskt. Skulle eventuellt kunna vara aktuell som helflaska.
![]()
Är man förhindrad från köp och sälj då också, initialt? Kunde ju varit begränsat till köp- och sälj-avdelningarna endast kan man tycka. Jaja, whatever... @Lidas78, in på dagens klocka-tråden och så lägger du upp din klocka 3 ggr om dagen, morgon-middag-kväll och vips har det blivit 50 inlägg. Har du dessutom en stålsub så smälter dina inlägg in perfekt och då kan du nog slänga in 10 bilder om dagen utan att någon märker något och surnar till.Hehe! Jag kan tycka att det är bra då det i första hand är ett klockforum och det sållar också bort en hel del utsugare![]()
En annan har ju haft förmånen att göra f2f affärer med @Lidas78 och kan meddela att det är en hyvens filur. Så vore absolut dags att han får lite egen sändningstid här.Är man förhindrad från köp och sälj då också, initialt? Kunde ju varit begränsat till köp- och sälj-avdelningarna endast kan man tycka. Jaja, whatever... @Lidas78, in på dagens klocka-tråden och så lägger du upp din klocka 3 ggr om dagen, morgon-middag-kväll och vips har det blivit 50 inlägg. Har du dessutom en stålsub så smälter dina inlägg in perfekt och då kan du nog slänga in 10 bilder om dagen utan att någon märker något och surnar till.![]()
En annan har ju haft förmånen att göra f2f affärer med @Lidas78 och kan meddela att det är en hyvens filur. Så vore absolut dags att han får lite egen sändningstid här.
Fasiken också. Nu kom erbjudandet från Bortnikoff som jag hade hoppats att den inte skulle komma.
Nu snackar vi vintage....
När vi ändå snackar Knize Ten, har jag snubblat över treskilling banco versionen?Nu snackar vi vintage....![]()
![]()
Fasiken också. Nu kom erbjudandet från Bortnikoff som jag hade hoppats att den inte skulle komma.
Min hjärna vill lägga en beställning på 3 flaskor, men plånboken säger ifrån
Det hade suttit fint med Triad, Oud Monarch och Musk Khabib till priset av bara 2. Grymt bra pris i.m.h.o.