Stämmer bra. Har en flaska som endast är testsprayad ute för 2800:- som ingen nappat på än.
Hittar inte annonsen. Är jag blind!
Hur som helst, du har pm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer bra. Har en flaska som endast är testsprayad ute för 2800:- som ingen nappat på än.
Magisk trio. Jag behöver nog Moss jag också, den växer på mig. Den är dock mer ”minnen/upplevelse på flaska” än vad den är ”parfymdoft som jag vill dofta som”, och det är en kategori som jag börjat fastna mer och mer för.
Förstår vad du menar och är enig, det är nog den roligaste/mest intressanta kategorin tycker jag.Magisk trio. Jag behöver nog Moss jag också, den växer på mig. Den är dock mer ”minnen/upplevelse på flaska” än vad den är ”parfymdoft som jag vill dofta som”, och det är en kategori som jag börjat fastna mer och mer för.
Är väl samman som på hemsidan?Precis kollat att LV’s Nuit de Feu finns i butiken i Stockholm. Har för mig att priset var runt 5 för 100ml, någon som har koll?
Ser inget pris på hemsidan.Är väl samman som på hemsidan?
Om någon är medlem och ska handla, släng med en Libertine Neroli från Bianchi till mig är ni bussiga!25% hos Rafinad nu (om man är reggad och tar nyhetsbrev)
25% hos Rafinad nu (om man är reggad och tar nyhetsbrev)
+1Om någon är medlem och ska handla, släng med en Libertine Neroli från Bianchi till mig är ni bussiga!
Man kunde regga sig och åtnjuta rabattkoden men såklart gällde den inte på Fransesca.Om någon är medlem och ska handla, släng med en Libertine Neroli från Bianchi till mig är ni bussiga!
Aha, det var därför det inte fungerade. Jag provade också förstMan kunde regga sig och åtnjuta rabattkoden men såklart gällde den inte på Fransesca.