• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

S.L

Diamant
2-Faktor
DD:
4799A148-854A-4A6D-9CA2-5B35B2B7EEC1.jpeg

 

bleppo

Basic
2-Faktor
DD:

IMG_0386.jpeg


Upplevde den initialt som klen.
Hade fel, den har en lite jobbig performance på det sättet att den blir lite som att äta den där extra semlan om man tar för mycket.
Kan vara högst individuellt kring just mandel/vanilj-kombon som gör att jag känner så. I övrigt en helt ok doft som frugan gillar.
Prismässigt haveri dock om man köper ny i butik.
 

jamesfranco

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Precis kollat att LV’s Nuit de Feu finns i butiken i Stockholm. Har för mig att priset var runt 5 för 100ml, någon som har koll?
 

boneg

Basic
2-Faktor
Hej vänner
Sonen har fått ett enormt intresse för parfym och dofter, han är 12 år:)
Kul när barnen får intresse för något som inte är sport eller spel

Intresset består också mycket i själva flaskan, så sitter du på en eller flera flaskor som nästan är slut, så är jag intresserad av att kanske köpa av dig slatten
Även splittar kan vara av intresse

Dofter i fräscha toner, kokos etc, för ”tungt” och muskigt är inte hans favoriter
 

Tjabo

Silver
2-Faktor
IMG_6597.jpeg


DD: Meo Fiusciuni - Odor 93


Jag är inte ens så förtjust i tuberos. Men denna är rätt ball! Understödd av en halvskitig patchouli, en del björk och annat trä 🪵 och lite vetiver får den en nästan muskig känsla.

Öppnar med rejält av tuberosen och ju längre doftresan går - desto mer av resterande noter kommer fram. Blir alltid lika glad av denna!
 
Topp