Yep!De där är grymma! Har ett gäng (fyllda) av de där och de är bäst!
Printar du också etiketter?
Använder en sådan här:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yep!De där är grymma! Har ett gäng (fyllda) av de där och de är bäst!
Printar du också etiketter?
Men vänta nu..... Brukar du åka på semester med 10-20 olika dofter?! Tycker det är på gränsen till galet att ha flera klockor med mig på semestern. Men det är väl enbart en tidsfråga innan man är fast i doftträsket också...;-)Säkert kommit upp förut... småflaskor i glas... var köper man såna i bra kvalitet?
Tänkte så man slipper åka på semester med stora flaskor och istället packar 10-20st små i storlekar 2-10ml
Amazon eller direkt ifrån specifikt tillverkare?
Jag trodde också det men parfymer är ju banne mig värre än någon annan av våra ekonomiskt sadistiska intressen. Ska ner för 2 dagar med möten i Stockholm, har packat 7 parfymer för att vara säker på att jag har valfrihet.Men vänta nu..... Brukar du åka på semester med 10-20 olika dofter?! Tycker det är på gränsen till galet att ha flera klockor med mig på semestern. Men det är väl enbart en tidsfråga innan man är fast i doftträsket också...;-)
Som @Lolle säger, valfrihet & obeslutsamMen vänta nu..... Brukar du åka på semester med 10-20 olika dofter?! Tycker det är på gränsen till galet att ha flera klockor med mig på semestern. Men det är väl enbart en tidsfråga innan man är fast i doftträsket också...;-)
Ditto men fem stycken här (dekanter INTE inräknade...).Jag tänkte till mig själv att jag skulle ha en "parfyminköpsfri-månad", icke sa Nicke. Jag har redan köpt tre nya parfymer.
Klarade inte av att följa Jeremy Fragrance på insta längre. Blev för mycket naket, dansande och fjollande
Hans youtube är ännu ok men finns det något annat man borde följa i denna parfymerade värld? Gillar FRAG-Mental på tuben.
You lost me right after ”en dagdoft, en för natten”..... Det räcker!!! Hör ni det?!? DET RÄCKER!!! ;-)Som @Lolle säger, valfrihet & obeslutsam
En dag doft, en för natten gånger x 30+ dagar... en jäkla massa!
Och ingen av de dagar eller nätter ska va samma doft heller
40+ flaskor i olika storlekar och färger beställda
Wafts from the loft är bra också!Ja, han är bara tragisk.
Den enda som jag följer är ”Smelling great Fragrances reviews”. Vi tycks uppskatta samma typ av dofter vilket underlättar en hel del.
You lost me right after ”en dagdoft, en för natten”..... Det räcker!!! Hör ni det?!? DET RÄCKER!!! ;-)
Å andra sidan är jag bara några mil ifrån Gents butiker i Hbg och Väla...
Man kanske ska ta en tur...
Jag brukar kika på "Gents Scents" och om man vill se en halvmärklig brittisk kuf "The fragrance apprentice".Klarade inte av att följa Jeremy Fragrance på insta längre. Blev för mycket naket, dansande och fjollande
Hans youtube är ännu ok men finns det något annat man borde följa i denna parfymerade värld? Gillar FRAG-Mental på tuben.
Dagens-
En läderdoft med inslag av fruktighet och trä.
Nope men är supernöjd med min vanliga LaytonJag tror jag måste köpa Layton. Har nån testat exclusif-versionen?
Exclusif är grym, mkt tyngre och kryddigare doft. Men den är även mer nichad, så vanliga är ett säkrare kort.Jag tror jag måste köpa Layton. Har nån testat exclusif-versionen?
Exclusif är grym, mkt tyngre och kryddigare doft. Men den är även mer nichad, så vanliga är ett säkrare kort.
Doftnoter
- Toppnoter: Frangipani, hjärtnoter, Ylangylang
- Basnoter: Beeswax, Vanilla, Tuberose, Vetiver
Du har dock länkat "originalet". Exclusif görs bara i storlek 75 ml.Cool, såg att boozt fortfarande har 125ml till bra pris. Men deras beskrivning av innehållet gör mig riktigt tveksam.
Det är inte ens nära:
https://www.fragrantica.com/perfume/Parfums-de-Marly/Layton-39314.html