• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Vad har ni för åsikter kring TF Neroli Portofino Parfum? Vanliga Neroli Portofino (EdP) har knappast någon projektion att tala om. 4000kr för en TF-parfym på 50ml är dock ganska saftigt, även om prislappen inte är ovanlig för många andra dofter i tråden. 😅 Har som tur en rabattkod på 20% att utnyttja, så blir ett snäppet lägre pris i alla fall. :)
Ingen åsikt om just den (inte testat) men det är ingen naturlag att Parfum innebär starkare projektion. Många EDT projicerar starkare än EDP och Parfum versionerna.
 
Senaste tillskotten.
F046FF66-E79E-4FD7-874F-B20602E83B17.jpeg
 
Är precis hemkommen från semester (i natt). Fick ett samtal från min lokala ICA där jag hämtar alla mina paket.
"Är du hemma snart? Du har ännu en parfym som väntar på dig. Eller jag antar att det är en parfym. Den skulle skickas tillbaka igår egentligen".
-'ehm jo, sorry. Jag kommer ikväll'
"Va bra, sen har du köpstopp!"

😅
 
Är precis hemkommen från semester (i natt). Fick ett samtal från min lokala ICA där jag hämtar alla mina paket.
"Är du hemma snart? Du har ännu en parfym som väntar på dig. Eller jag antar att det är en parfym. Den skulle skickas tillbaka igår egentligen".
-'ehm jo, sorry. Jag kommer ikväll'
"Va bra, sen har du köpstopp!"

😅
Hahahaha 😂
 
Den där lät ball! Hur skulle du beskriva den?

Välblandad, mjuk, grön-blommig muskig chypre med klass. Parfym på riktigt på nåt vis.
Tycker denma review stämmer hyfsat väl med hur jag upplever den:
IMG_2763.jpeg

@Tjabo har också haft en EDP flaska (den senare, snyggare flaskan/korken) som t.o.m varit till salu för fickpengar i vår pm tråd om jag minns rätt.

Sparade den! Tills vidare. Den är fan bra alltså.
 
Tillbaka
Topp