• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Brukar det vara någon bra deal på Amouage Reflection man på black friday?

Alt någon som tröttnat på sin, antingen den vanliga eller 45an

DD:
IMG_6504.jpeg

Hur funkar det med tull/moms/andra avgifter om man beställer från UK (Roja t ex)? 🤔
Man måste läsa respektive sidas villkor. Minns jag rätt har ju Roja två olika web butiker och i den ena så ingår avgifterna i priset men inte i den andra. Vissa UK säljare har lager i EU och kan skicka därifrån, dvs inga extra avgifter men om så inte är fallet så tillkommer så klart moms etc.

Man måste läsa respektive sidas villkor. Minns jag rätt har ju Roja två olika web butiker och i den ena så ingår avgifterna i priset men inte i den andra. Vissa UK säljare har lager i EU och kan skicka därifrån, dvs inga extra avgifter men om så inte är fallet så tillkommer så klart moms etc.
Tusen tack!! 🙏🙏

Någon som kan bidra med en generell uppfattning om Nasomatto Duro vad gäller longevity. Man läser allt mellan nuclear och urvattnad...Hade ett prov som på mig föreföll sitta ganska kass men proven är små och jag hann inte riktigt utvärdera. Pardon och Baraonda verkar betydligt kraftfullare men jag gillar Duro doftmässigt. Någon som har erfa från relativt nya batcher?

Vad säger panelen om Roja De La Nuit 3? Vet att De La Nuit varit på tapeten förut men har inte koll på vilka siffror som diskuterats...

Den e ruskig mannen.

Se nedan 😙:
Problemet är väl pundare som @Notorious Niklas som pratar om pdln3 i var och varannan mening. Pratade med honom förra veckan om vädret och ändå lyckades han klämma in pdln3 i samtalet 4 ggr :p

Jag har verkligen börjat snöa in på parfym det här året. Från att bara köra Bleu de Chanel 7 dagar i veckan utan närmare eftertanke så har jag nu på ganska kort tid ackumulerat en liten samling för att kunna variera mig.
Så här ser det ut på hyllan just nu:
1000002355.jpg

Inget alltför vågat ännu då jag fortfarande är nybörjare och ännu inte fattat charmen med parfym som luktar murbruk och bäveranus :p (men än det är väl bara en tidsfråga).

Jag har lurkat i tråden länge nu så jag tänkte att det var hög tid att säga hej och komma ut offentligt som nybliven parfymnörd. Tips på nya dofter att prova för att utöka samlingen mottages med tacksamhet.

Tillbaka
Topp