Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man måste läsa respektive sidas villkor. Minns jag rätt har ju Roja två olika web butiker och i den ena så ingår avgifterna i priset men inte i den andra. Vissa UK säljare har lager i EU och kan skicka därifrån, dvs inga extra avgifter men om så inte är fallet så tillkommer så klart moms etc.Hur funkar det med tull/moms/andra avgifter om man beställer från UK (Roja t ex)?
Tusen tack!!Man måste läsa respektive sidas villkor. Minns jag rätt har ju Roja två olika web butiker och i den ena så ingår avgifterna i priset men inte i den andra. Vissa UK säljare har lager i EU och kan skicka därifrån, dvs inga extra avgifter men om så inte är fallet så tillkommer så klart moms etc.
Vad säger panelen om Roja De La Nuit 3? Vet att De La Nuit varit på tapeten förut men har inte koll på vilka siffror som diskuterats...
Den e ruskig mannen.Vad säger panelen om Roja De La Nuit 3? Vet att De La Nuit varit på tapeten förut men har inte koll på vilka siffror som diskuterats...
Problemet är väl pundare som @Notorious Niklas som pratar om pdln3 i var och varannan mening. Pratade med honom förra veckan om vädret och ändå lyckades han klämma in pdln3 i samtalet 4 ggr
Tusen tack för tydligt och bra svar!Sålde precis min men alla PDLN är bra.
1: animalisk, mest ball och mest svårburen av de tre
2. Boozy, mörk. Som en mörkare enigma.
3. En mörkare britannia mixat med sweetie aoud
Hahaha tusen tack för bra svar!Den e ruskig mannen.
Se nedan :
Haha, skämt åsido. Den påminner en hel del om Sweetie Aoud men en mörkare, mer rökig och kryddig version, med läder i bakgrunden.Hahaha tusen tack för bra svar!
Jag har också den där. Tycker öppningen är maaagisk men sen blir den lite trist tyvärr… Är kluven om den ska få stanna eller gå vidare…