Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte testat så många större med pump men en som jag gillar är Geo F Trumper - Paisley, 500ml med pump.Jag behöver tips på duschtvål
Vad använder ni? Jag gillar pump stor mängd
Svårt. Jag har bara hittat en del för dam på Kicks i Gallerian och även någon enstaka för herr på samma ställe samt några herr och dam på Sephora Biblioteksgatan. Om någon har fler tips tar även jag tacksamt emot.Var kan man sniffa på guerlain i Sthlm?
Finns en del på Sephora i Mall of ScandinaviaSvårt. Jag har bara hittat en del för dam på Kicks i Gallerian och även någon enstaka för herr på samma ställe samt några herr och dam på Sephora Biblioteksgatan. Om någon har fler tips tar även jag tacksamt emot.
Alltid tyckt att Black Oak är rätt lik Davidoff Zino.Någon som har testat Gents egna parfymer?
Benjamin Barbers Parfymutbud
www.gents.se
Black Oak(inte i lager atm) är nog min favorit av deras när vi pratar om handkräm!
Tack!Svårt. Jag har bara hittat en del för dam på Kicks i Gallerian och även någon enstaka för herr på samma ställe samt några herr och dam på Sephora Biblioteksgatan. Om någon har fler tips tar även jag tacksamt emot.
Då lutar det åt ett besök där, tack för tipset!Finns en del på Sephora i Mall of Scandinavia
Kvällsdoften i soffan framför hockeyn! En av Bortys absolut bästa!
Två år sedan jag körde det erbjudandet senast, lite frestad att gå på det igen men ett spontanköp i mellandagarna gör att jag nog bör/får lägga band på mig ytterligare ett år… Om någon funderar på att beställa så var det då iaf en blixtsnabb leverans från TH och momsen var bara på ett symboliskt angivet värdebelopp, helt försumbart.