Reverso
Silver
Vilka är era favoritdofter i vardagen? Några av mina, som jag kan komma på sådär direkt, måste vara nyrostat kaffe, blöt asfalt och jordkällare![]()
Förr i tiden så fullkomligt älskade jag doften på Arendal när Kaparna körde speedway där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilka är era favoritdofter i vardagen? Några av mina, som jag kan komma på sådär direkt, måste vara nyrostat kaffe, blöt asfalt och jordkällare![]()
Så här såg det ut när jag gjorde samma Googlesökning.
![]()
Sökresultaten beror så klart på ens tidigare webbhistorik, så den säger inte så mycket.
Jag ville bara förtydliga att det de facto är en unisex-doft, så ingen räds att testa den.
Oud satin mood extrait kan vara den bästa doften jag någonsin känt från en parfymflaska
Och då är jag dessutom (i vanliga fall) inte förtjust i ros
Extremt potenta grejer. Max 1 sprej. Fyller lätt ett stort rum
Snuskigt dyr dock![]()
Ok så de körde samma grej igen? Som igår menar jsgBeställde nyss 125 ml Layton på Lyko...då kommer det upp att jag har 5 min på mig om jag vill köpa nåt annat riktigt billigt. 125 ml Percival för 1135 kr tex...
Fyfan som det kliade i köpfingret men lät bli
![]()
Aa fortfarande 300 rabatt med "300sorry" koden..fått in typ alla parfymer i lager igenOk så de körde samma grej igen? Som igår menar jsg
Jag har fortfarande inte hittat någon som har en inne så man kan provlukta...om ett par dagar får jag ta beslutet att antingen skicka tbx eller köpa helt blint....Aa fortfarande 300 rabatt med "300sorry" koden..fått in typ alla parfymer i lager igen
Bara att köra!Jag har fortfarande inte hittat någon som har en inne så man kan provlukta...om ett par dagar får jag ta beslutet att antingen skicka tbx eller köpa helt blint....
Hahaha okej då köper du den av mig ifall jag inte gillar den menar du?Bara att köra!![]()
Jag köpte nyss själv en 125 ml trots att jag har ca 60 ml kvar hemma.Hahaha okej då köper du den av mig ifall jag inte gillar den menar du?jag kommer nog chansa faktiskt men sen får det fan räcka. Noll jävla impulskontroll och har annat jag måste lägga pengar på
![]()
Grymt!! Men inte från USA hoppas jag?@gruby
https://parfums-de-marly.com/home/68-home-masculine-collection.html
sampel kit med 5 av deras med fri frakt.
Beställde för någon dag sen, cirkus 300kr
Kul att du gillade initios OFGIdag testas oud for greatness, vilket kraftpaket! Utan att ha testat allt för många oud parfymer känns detta som den ultimata oud parfymen. Fragrantica har nog ganska rätt med ”warm spicy” ”fresh spicy” ”oud” ”patchouly” samt ”leather”. Med denna är de svårt att sticka under radarn. Frågan är hur den är på sommaren? Rent spontant kan jag tänka mig att den blir något tung på sommaren och passar bättre en mörk och kall höst/vinter. Definitivt värt att testa, köp dock ingen full flaska om denna typ av parfym inte passar er i smaken.
Kommande dagar testas Xerjoff Accento overdose, samt ska även testa PdM Layton igen. Jag har skrivit tidigare att jag tyckte den var alldaglig och halvdåligt performance, men då beställda jag ett sample. Efter alla upprepade hyllningar beställde jag en 10ml dekant och hoppas denna batch är bättre![]()
Tack!! Nu får jag min Layton sample snabbt å billigt, grymt!Vill tipsa om detta för de som är intresserade.
https://www.gents.se/parfymprovning-hemma
Rätt rolig grej och alltid kul att gå utanför boxen
Tack för tipset, blev en beställning.Vill tipsa om detta för de som är intresserade.
Tack för tipset. Ett kit beställtVill tipsa om detta för de som är intresserade.
Idag blir det parfym från herr Green.
Somrig patchouli när det som idag molnar på en smula.
![]()
hemma
Stämmer det att den doftar som play doh, en aning citron och grönkålsjuice? (Japp va faktiskt en snubbe på Frag som påstod det).
![]()

Det jag älskar med dofter är hur vi upplever dessa så olika.
Har till exempel provat Oud For Greatness ett antal gånger, en fantastisk doft men på mig upplever jag den allt för feminin.
Sen så har vi Musc Ravageur som jag upplever som klart maskulin, där en av tjejerna på kontoret tycker den doftar så gott, att hon planerar köpa den![]()
Kul att höra, väntar på en likadan!![]()
Lite nytt in. Första intrycket av Sandalo: Grym!